čirá optika ala kakaos

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [7]:

čirá optika ala kakaos: tak takhle nějak to vypadá čirá optika ala kakaos: čirá optika ala kakaos: čirá optika ala kakaos: čirá optika ala kakaos: po zzamontování čočky čirá optika ala kakaos: čirá optika ala kakaos:

Text:

Schaněl jsem nějaké unykátní světla dopředu na mojí škodovku.Ale jak každý tuner teto značky vý na trhu není k dostání žadná modifikace světel na Š 105-130.proto jsem se rozkodl že se světla pokusím vyrobit.měl jsem nějakou představu ale nebyl čas to uskutečnit.ted jsem měl uraz na mašině a už jsem doma skoro dva měsíce tak jsem se do toho pustil.





Jedná so klasická Mková světla z ktërých jsem sundal sklo a odstranil parabolu.

jako nové paraboly budou použyty paraboli z Š105 L (čtyři kulaté)

po menších upravách se my povedlo paraboly vsadit do světla ve stylu BMW.

nakonec jsem vložil čočky z oktavie do kterých mam v planu umístit xenon.

Svetla už nebudou zakrývat originální skla ale mam v planu zakrýt je čirýmy plastovými kryty.



hodnocení článku:

info:

Správce článku: kakaos
Založeno: 03.06.08 13:29   Poslední změna: 11.06.08 13:29

čirá optika ala kakaos - komentáře:

15:51:54
25.09.2010
George_S
Toto podobné se hodlám také spáchat, ale trochu jinak. A to tak že, ve světle bude čočkový bi-xenon, vedle něj čočková mlhovka obě s andělskýma očima, coby obrysovky, a u spodku podelné LED dení svícení, a to vše přikrytý čirým polikarbonátovým sklem který už jsem koupil v tuning shopu origo na 120cu. Jinak se seřízením bych neviděl takový problém, stačí na nejakám držáku nebo přímo na autě seštelovat při montáži tu parabolu dálky a čočku aby svítili ve stejné výšce, takže pak konečné seřízený celého reflektoru, budou obě světla v reflektoru svítit stejně. A jestli mohu poradit, tak bych to u světel kakaose udělat tak že do čoček umístit bi-xenon, a vedlejší parabolu používat jako světelnou houkačku + bych do té paraboli navrtal dirku pro malou žárovku jako obrysovka. Jo a elektrické naklápění u škodovek není tak podstatné, protože kufr má ve předu a při zatížení se světla sklopí dolu, takže oslnění proti jedoucího nehrozí. Horší je když vlečete naložený vozík. Ale i to si hodlám vyřešit tím že místo spodního držáku nainstaluji servo.
14:48:34
23.08.2010
Petkar
Jak to dopadlo?4
16:58:44
11.03.2010
fisho17
to uz nieje jednoduchsie pohladat niekde na vrakovisku nejake ciraky ktore tam budu akotak pasovat?su zladene a pripadne doladenie je otazkou pootocenia zavitu nie zas rozoberania celeho svetla x krat ale neviem co na to pani s bielimy ciapkami....
11:07:24
13.06.2008
kakaos
jasně jsem taky toho nazoru jako napsal Gryzly.snad se to osvěčí.:-)
12:00:23
12.06.2008
Petkar
-> Gryzly 11.06.08 16:02:55: Upřimně nějak jsem žil v tom, že tuning by měl zvyšovat užotnou hodnotu a ne snižovat.



Výjimkou je vizuální tuning (ale ten mě tak nebere), ovšem, jakmile šáhnu do brzd, světel, motoru tak za účelem nějakého zlepšení, ale tady ho bohužel, nevidím...
16:02:55
11.06.2008
Gryzly
-> Petkar:



1) to máš pravdu že je to dělaný na to sklo, ale pokud to světlo s tou parabolou použije jen na dálkový, tak tí mnebude nikoho oslňovat, akorát sám neuvidí tak dobře. což by mohl ve vedlejší parabole vyřešit bixenon.



2)Pokud tam zabuduje xenon všetně optiky což má jistě v plánu, tak to venkovní světlo bude svítit i bez paraboly, z výbojky pujde světlo čočkou, která usměrní správný tok. Parabola je tam pouze jako estetický doplněk.

3) souhlasím

4) podle předpisu EHK prý vozidla s rokem výroby před 1996 nemusí při přestavbě na xenony mít elektronickou regulaci. Bohužel číslo EHK předpisu neznám.
11:14:02
11.06.2008
Petkar
Nechci ti brát radost, ale podle mně je to blbost...



1) ty paraboly jsou nasatvené na žárovky H-něco, spolu s drážkovaným překrytem zajišťují správný rozptyl světla. Stačí, když na normální parabolu dáš čiré sklo a jsi vedle jako jedle, prostě to nebude v noci dostatečně svítit. Pro čirou optiku je nutná odpovídající parabola!



2) Nasazení xenonových výbojek do těchto parabol nezajistí odpovídající světelný tok, prostě to bude svítit hůř než klasické 4 oko...



3) už se nebavím o seřizování takovéhoto světla, kde musíš každou parabolu seřídit zvlášť...



4) xenony na moderních vozech mají naklápění v závislosti na zatížení vozu. Ty to neřešíš ani manuálně, natož automatikou...



Podle mně je to škoda světel, možná to bude přes den efektní, ale první jízda v noci bude katastrofa...



Promiň, že to takhle píšu, ale to jsou fakta...
12:47:51
07.06.2008
kakaos
to všechno ukáže čas a praxe jak to bude fungovat.vubec nevim jak je ještě zapojim ale s tím si zatim hlavu nedělám.jenom doufám že to bude trošku svítit a dobře vypadat.mam to jenom letmo poskládaný do sebe ještě je na tom hafec práce.
23:55:09
06.06.2008
Syny
jen mi reknete ktery svetlo je na co... Krajni xenony potkavacky a vnitrni dalkovky? Myslim ze tohle by slo kranse pouzit i se zarovkama v obou - ty vnitrni jako potkavaci a vnitrni s vnejsima dalkovky (jako prohozeny 4 oko) - takze by ani nevadilo ze se ty krajni prekrejvaj... Ale nevim co by ne to rikala barva paraboly - bejt tesne u zarovky...
23:52:42
06.06.2008
Syny
Vypada to dobre - schvalne sem dej pak fotku jak to bude vypadat po uplnem dokonceni a rekni jak to bude svitit, zajimavej napad a nevypada to vubec spatne...
19:13:50
06.06.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> havlik: ahááá tak to staci rict takhle 3
18:13:26
06.06.2008
havlik
-> Peklo-Evo-Luboš: šak ta co je překrytá má v sobě zabudovanou čočku tudíž světlo se nebude krýt
18:11:20
06.06.2008
Peklo-Evo-Luboš
Milos 06.06.08 16:13:59 napsal:

napad fakt dobry, to ze sa to prekryva vobec nevadi, prave naopak, len to prevedenie treba trosku viac doladit a je to super




Naopak? Takze vlastne cim vic zakryjes jednu druhou, tim to bude lepsi jo?! Soudruzi asi nekde udelali chybu, kdyz je davali na uzovky vedle sebe 3
16:13:59
06.06.2008
Milos
napad fakt dobry, to ze sa to prekryva vobec nevadi, prave naopak, len to prevedenie treba trosku viac doladit a je to super
11:50:08
06.06.2008
Peklo-Evo-Luboš
Napad hezkej, ale to provedeni... preci jen ty paraboly se prekryvaji, s plasovym prekrytem bude asi dost problem (zahrivani a rozptyl svetla) a taky je treba vymyslet nezavisly serizovani obou parabol, protoze kdyz je tam das nepresne (jako ze pravdepodobne jo) tak je pomoci tech standartnich serizovacich bodu neseridis... Ale treba se ti to povede dotahnout do dokonalosti a neskonci to v koprivach :-)
21:24:48
04.06.2008
kakaos
00taky si myslím že tio bude good.těšim se až je vyskoušim na auto26
17:16:15
04.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
trochu laminatu a krasa6
14:19:56
04.06.2008
Majkl
ocenuju novy napad a vypada to pekne
09:59:09
04.06.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
jj, to nema kazdy... vypada to dobre... spravne vyuziti volneho casu... az to dodelas, bude to good1
Extreme Tyres