Rozborka brzdového posilňovača Š742

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [26]:

Text:

Popis nájdete v každej múdrej knižke, dávam sem len fotky, pretože lepšie raz vidieť ako 100x počuť :)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: minno
Založeno: 03.01.09 22:16   Poslední změna: 03.01.09 22:46

Rozborka brzdového posilňovača Š742 - komentáře:

19:04:10
14.05.2010
Zdeněk.
Poradíte mi, jak mám ten posilovač dostat od sebe? Zrezlý není, aby byly kryty k sobě chycený, ale prostě s ním nejde otočit. Zkoušel jsem to sikovkama tyčí přes páku, i gumovou palicí, ale jediný co povolilo byly ty siky 3
23:36:22
08.12.2009
djmaso
mam problem mam ve 120 kastli motor s turbem a nevim co udelat abych mel posilovac brzd ( myslite kdyz z druhe strany poslu tlak od turba-regulovanej- ze to bude makat?)7
01:17:13
24.06.2009
Vyspu
Mě se to povedlo rozdělat celkem lehce, použil jsem k tomu svěrák a asi metrovej L profil, ale chtěl bych se zeptat jestli se daj ty těsnění normálně koupit v mototechně, nebo je problém je sehnat?
23:37:41
16.06.2009
minno
-> Doyle: tak super, že sa podarilo. No áno, keď má doma človek náradie, sem tam nejaké to železo a plech, tak sa dajú spraviť dobré prípravky. Nie je za čo, rád sa vždy podelím s fotkami z toho, čo robím....
22:30:18
16.06.2009
Doyle
-> minno: tak nakonec to šlo docela hladce.Už to mám nějaký pátek hotové a posilovač už nesyčí.Udělal jsem si takový super přípravek a šlo to až moc lehce.Do kovového "L" profilu jsem si navrtal dvě díry s roztečí jakou má hlavní brzdový válec, nasadil na posilovač, došrouboval matky a pootočil.Šlo to lehce.Vyměnil jsem potřebné těsnění, nasadil zpět a pootočil naspátek.Mám i pár foto, ale musel bych asi zakládat nový članek4

Dík moc ale za ten tvůj, dobrá inspirace
16:28:51
22.01.2009
Doyle
-> minno: no nemyslím si, ale uvidíme4
22:03:38
20.01.2009
minno
-> Doyle: potom napíš ako sa darilo...možno tebe to pôjde lepšie....
21:52:00
20.01.2009
Doyle
-> minno: díky moc za vysvětlenou.Bude to asi porod, ale chtěl bych to rozebrat, tak potřebuju trošku navést.Uvidím jak se bude dařit mě 4
19:42:26
19.01.2009
minno
-> Doyle: mne to vôbec nešlo, bolo to celé akési zapečené, musel som nakoniec najskôr mierne poodhýňať tie jazýčky po obvode, potom som páčil všetkým možným, najlepšie poslúžil dlhý pilník :) ale bacha na závity, daj si tam matice. Keby som to mal aspoň kde lepšie uchytiť, rozoberalo by sa to lepšie. Najlepšie by bolo rozoberať to priamo na aute, keď je to ešte pevne uchytené v kasni. So zložením som mal tiež problém, v jednom človeku bez možnosti riadneho uchytenia takmer nemožné, zatlačiť tú pružinu a ešte tým pootočiť....Tie jazýčky som musel ešte viac (úplne) odhnúť, nechal som len 2 oproti sebe, posilňovač som zavrel a zvyšné jazýčky som potom zaklepal.
upraveno 1x, naposled 19.01.2009 19:43:18
17:54:22
19.01.2009
Doyle
-> minno: řešil jsem to, ale neměl jsem ho rozebraný.Proto se ptám, tak mi aspoň řekni jakým způsobem, pomocí jakých přípravku a zlepšováků si to pootočil 1
22:39:40
18.01.2009
minno
-> Doyle: prečo sa pýtaš? Veď ty si už posilňovač riešil dávnejšie vo fóre, pokiaľ ma pamäť neklame :) Odtiaľ som sa aj trochu inšpiroval. Dnes by som to už asi nerobil, oddeliť tie dve polky bol fakt pôrod a ešte väčší zas to spojiť.
20:47:46
18.01.2009
Doyle
-> minno: jak jste dostali od sebe ty dvě části, musí se to nějak pootočit?Je to jedno na kterou stranu a jaký způsobem, nějakou tyčí.Mám posilovač v garáži, tak nevím jak to tam přesně je.
12:21:18
06.01.2009
minno
-> Syny: hej už som to spravil
01:32:51
06.01.2009
Syny
-> minno: Horni je na vuli mez THV a posilovacem - stelovat jde prave zavitem (vule 0,3 - 1 mm). A te nspodni je na nastelovani (dle me a zkusenosti) chodu pedali - jestli pudje delsi trasu nebo ne - a tim ovlivnis i vysku jak bude vysoko pedal (v porovnani se spojkovim).
13:15:59
04.01.2009
archanjel
-> minno: horným trňom pri hbv jedna tuším 8 kluč druhý 7 a povoliť
13:01:49
04.01.2009
minno
kamaráti, tá vôľa 0,5 - 1 mm medzi tlačítkom posilňovača a THV sa nastavuje tým vrchným trnom? Ten je tam ale akoby zafixovaný, že ním nejde otáčať v závite.

Tým spodným trňom s okom sa šteľuje len výškové postavenie pedálov voči sebe?
10:09:52
04.01.2009
minno
-> Syny: nie, ten spodný trn som nerozoberal, tiež som neprišiel na to ako :) Keby som to ďalej skúmal, možno by som to zistil....Ale posilňovač fungoval, kuchal som ho len preventívne. Jedine čo bolo už zlé, bolo to spodné gufero, ešte asi ako-tak tesnilo, ale v porovnaní s novým už bolo riadne vyťahané a nemalo pružnosť. Tak som ho vymenil a vymenil som aj membránu, keď som ju už mal kúpenú. Ostatné vyzeralo OK.
00:36:46
04.01.2009
Klubko_
-> Syny: asi budeme muset jeden obetovat a rozlousknout ho, aby sme na prisli.
00:27:21
04.01.2009
Syny
Ty jsi nevyndaval ten spodni trn zene? V tom plastovim tele... Ja totis neprisel na to jak se vyndava a prave v nem mam problem. Musel sem vymenit celej dil i s tim plastem.

Jinak bych jeste podotknul, ze je rozdil mezi trnem na 22THV a 19THV !!! A nejsou zamennny!!! Ten z 19ky na 22jku jeste mozna jo, ale z 22jky na 19ky ne 4
22:46:48
03.01.2009
minno
bu :)
Extreme Tyres