Převaření úchytů ramen na příčce převodovky

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [10]:

Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Zkraceny uchyt s novym segmentem Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Puvodni uchyt je potreba vodorovne uriznout nad stredovou dirou Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Detail na uchycení Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Příčka s převařenými úchyty Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Diky trubkam na vodu je zvyseni o 2 cm maximalni. Avsak 2 cm na uchytech udelaji s kolem na druhem konci paky opravdove divy. Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Stav pred upravou - abych nemel "A", vyztuzena naprava dostala nove pruziny a pod hrnce jeste 3 cm podlozky. Vysledek - nakopnuta prdel. Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Po uprave - prevarene uchyty doplnily kyvackove pruziny, 3cm podlozka a vleckove hrnce. Zadek je tvrdsi a svetla vyska auta klesla o min o 10 cm Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Stav uchytu po roce provozu. Zadna prasklina ani naznak deformace. Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: Stav uchytu po roce provozu. Zadna prasklina ani naznak deformace Převaření úchytů ramen na příčce převodovky: A celkovy pohled

Text:

Hodne lidi resi, co s ackama na zadni naprave u vlecene napravy. Kdyz uz nepomuze vymena pruzin, silentbloku ani vystuzeni, je jeste jedna varianta. Vcelku jednoducha, ale ucinna. Zvyseni uchytu sikmych ramen na pricce.

Jak na to?
S prickou se nejlepe pracuje pokud je uplne vymontovana z auta. Puvodni uchyty ramen se prodlouzi navarenim noveho segmentu. Tim se uchyceni sikmych ramen zvysi - jak moc, to zalezi na tom, jak moc se puvodni uchyty pred navarenim prodlouzenych segmentu zkrati. Ja jsem zvolil variantu 2 cm zvyseni a to z ciste praktickeho duvodu - trubky na vodu. Pri vyssim uchyceni by se sikma ramena do uchytu nevesla.

Postup
Vezmete si pricku, kterou mate v aute a kterou chcete opet pouzit. Ocistete puvodni uchyty od vselijakyho bordelu a barev, aby bylo pozdejsi svarovani co nejucinejsi. Potom odrezte oba uchyty vodorovne v mistech tesne nad stredovou dirou. Je to ta jedina, kterou neprochazi sroub silenbloku, umistena na predni strane uchytu. Nyni si vyrobite z patricne silneho plechu uchyt novy, nebo existuje jednodussi cesta, kterou jsem sel i ja - pouzil jsem uchyty z druhe rezervni pricky. Tyto uchyty jsem urezal prozmenu vodorovne pod jiz zminovanou stredovou dirou. Pokud jste vsak zrucni a mate dostatek kvalitniho plechu po ruce, vyrobte si klidne uchyty nove.
Nakonec se horni dosedaci plocha zkracenych uchytu na pricce a dosedaci plocha uriznutych (novych) uchytu k sobe spasuji tak, aby vysledny naklon obou usi byl stejny jako na puvodni pricce. Nyni se obe casti k sobe svari, svary nutno udelat zevnitr i zvenci. Nejaka povrchovka a sup nasadit na auto.

Ptejte se ve fóru, však jsem na něco určitě zapomněl.

Pokud vám nedokážu dobře odpovědět, tak spousta užitečnejch věcí je ve fóru zde: skoda-virt.cz/cz/.../7595 5-acka-a-uchyty-ramen-na-p ricce
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Peca
Založeno: 01.01.09 23:36   Poslední změna: 17.06.09 22:54

Převaření úchytů ramen na příčce převodovky - komentáře:

23:12:47
21.04.2010
yaris
jo tak tohle jsem taky dělal(a v ty době jsem tenhle web ještě neznal:-))) a jak koukám na foto tak jsem to dal uplně stějně:-))) taky bych neřek že to bylo tajemství ale spíš to nikdo neřešil a co jsem tak zjištoval tak se toho snad každej bál aby si s tím něco neudál3 ale dobry pro mlady aspon vědí jak na to:-)
upraveno 1x, naposled 21.04.2010 23:14:18
11:15:12
02.02.2009
Klubko_
-> Sita: tak vis, jak vyztuzovani naprav je tady povinna vybava 4
02:47:23
30.01.2009
Sita
ze do toho vstupuju... tajemstvi jako takovy to asi nebylo, ale pomer prispevku na reseni acek formou vyztuzovani ramen, rovnani ramen, novych pruzin, novych silenty, novych drzaku a tohohole postupu uz z toho dela pomerne velky tabu 3
17:51:44
29.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> exwrcteam: To někdy bylo tajemství?
18:18:12
25.01.2009
ASokky 110Rs
Přesně,. s áčkama to lépe drží v zatáčkách 3
13:42:26
25.01.2009
havlik
-> exwrcteam: každej ne3
13:39:22
25.01.2009
exwrcteam
achjo takovou dobu to bylo tajemstvi a tedka bude jezdit kazdej bez acek.. :(((((((
21:13:22
18.01.2009
PetrDNX
-> Peca: Přesně to sem měl na mysli.Narovnal sem áčka a néž se to zase trochu utahalo tak to bylo hrozný.Po chvíly to sedlo a teď to je super.
16:49:06
18.01.2009
Peca
Pridal jsem fotky auta pred upravou pricky a po ni. Lepsi pohledy nemam. Za toho trictvrte roku, co upravu mam, jizdni vlastnosti ze zlepsily. Zadek je sice trosku tvrdsi nez jsem chtel, ale auto ma teziste v zatackach (zadni motor) o poznani niz a jizda je jistejsi. Na druhou stranu pozoruji mirne tendece a snahy kol v prudke zatacce zakopavat – ale to pripisuju pruzinam. Mam tam kyvackovy pruziny a ty jsou o dost kratsi a tvrdsi, takze kolo nema takovou tendenci se vyhnout podle naklonu auta, ale spis se podrazi. Volil bych podruhe klasicky vleckovy pruziny a vleckovy hrnce bez jakychkoliv podlozek.
23:24:32
15.01.2009
PetrDNX
A co jízdní vlastnosti?
14:18:17
04.01.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
parádní věc... taky mě to čeká... já bych jak ,,vůl" bejval scháněl nový ramena (šikmý).... paráda...
16:36:51
03.01.2009
wlad-drakula
podla fora si tu priecku vyrabal uz davnejsie, ake mas teraz skusenosti po najazdeni nejakych km
15:52:24
03.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
neches dat foto pred a po z vonku? alemo nemas take fotky? alebo aspon foto ako to mas teraz nizko a ake su odklony..super ze si spravil taky clanok;)
15:46:18
03.01.2009
Kapřík
4 chytré4
Extreme Tyres