Seznam dílů k renovaci brzdové soustavy (4pístové brzdy)

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [2]:

Seznam dílů k renovaci brzdové soustavy (4pístové brzdy): Seznam dílů k renovaci brzdové soustavy (4pístové brzdy):

Text:

1, Hlavní brzdový válec
- starej určitě funguje ale většinou se při rozebrání brzd pokazí, koupil bych novej….cca 500-600


2, Brzdové trubky
- vzadu brzdové trubky klasické na 120tku (zadní brzdové trubky) 2 kusy pravá a levá
- předek… 1 pár normálních brzdových trubek na 120tku na předek pravá a levá
1 pár zadních brzdových trubek na 120tku (ty origo na 4 pístky těžko seženeš, takže na to budeš muset použít zadní ze šáde..jen to naohýbat, není to problém)

3) Brzdové hadice
- 2 kusy na zadek (klasické na 120tku)
- 4 kusy na předek pro 4 pístové brzdiče (2 kusy delší, 2 kusy kratší), na jednom konci mají očko, na druhém konci vstup pro závit pro brzdovou trubku

4) Plnoprůtočné šrouby
- 4 kusy na předek (na každou hadici jeden)
- 2 kusy na zadek (na každou hadici jeden)
- 12 kusů měděných podložek pod tyto šrouby

5) Odvdušňováky
- 6 kusů předek
- 2 kusy zadek

6) Brzdový prasátka
- 2 kusy (19 nebo 22 mm)

7) Brzdové kostky
- 2 kusy na předek (jsou to klasické brzdové kostky na škodovku)
1 s 3 vstupama (na 3 trubky- vstup z brdového válce-předek-předek)
1 s 4 vstupama (na 4 trubky—vstup z brz. válce-předek- předek- zadek)
- 1 kus na zadek (klasická kostka s 3 vstupy)


Díly zadního bubnu
8) Brzdové pakny
- 4 kusy (klasické na 120tku)

9) Samostavy
- 2 kusy

10) Horní a spodní pružiny co stahují pakny k sobě
- 2 a 2 kusy (delší horní a kratší spodní)

11) No a ještě ty pružinky, misky a ten šteftík co to drží pakny ke krytu brzd
- od každého 2 kusy (prodává se sada)

12) Spony co drží brzdovou hadici na držácích
- (vepředu jsou na každé straně 2, vzadu na každé straně 1), ty použiješ původní, jen půjdou blbě vydělat ale ven musí, takže kladívko


Snad je to všechno, nepopisoval jsem repasi samotných 4pístových brzdičů...:-)
Pokud je něco nepřesně tak prosím napište dolů, opravím:-) Psal jsem to narychlo. Chtěl to po mně kamoš tak jsem to rovnou dal sem...
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Kapřík
Založeno: 23.01.08 13:18   Poslední změna: 30.01.09 20:16

Seznam dílů k renovaci brzdové soustavy (4pístové brzdy) - komentáře:

20:52:09
29.01.2010
maritn91
-> Petrson: Tak jsem to nakreslil ale je to na rychlo tak snad to bude stačit img3.imageshack.us/img3/. ../beznzvuxi.png
18:26:10
04.05.2009
Petrson
neměl by někdo náčrt držáků na 4 píst hadice??
17:26:14
22.04.2008
Gryzly
-> Tuner#2: Moc ti díky a v Běšinách tě za odměnu opiju slivkou od nás z hor. ;-)
16:58:45
22.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gryzly: Vidíš jak seš šikovnej.4
16:57:16
22.04.2008
Gryzly
22.04.08 16:34:40 Tý jo já si budu moct šáhnout. ;-)

už jsem našel v zářijové dizkuzi u tvého auta odkaz od Pilota:
jeto hadice Chemitec EPDM 20
www.gms-most.cz/pages/pro dukty_prum_hadice_06.htm
16:34:40
22.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gryzly: 16:20:53
22.04.20084 Fotku asi nemám, ale v Běškách si to můžeš ošahat.
16:26:13
22.04.2008
Gryzly
-> Tuner#2: A jakou to má barvu? Na tvojích fotkách to není vidět a ty černé budou jistě ještě ty první cos tam měl dříve, našel jsem nějakou dizkuzi z podzimu 2005
16:20:53
22.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gryzly: Hadice je to černá a je na ní přímo to EPDM napsáno. Teda doufám že to EPDM je, že jsem to nezkomolil, Pilot by to věděl na 100%.
16:15:27
22.04.2008
Gryzly
-> Tuner#2: Kámoš právě kupoval hadicu v obchodě s hadicema a čerpadlama a syn majitele, strašnej frajírek, kamsi zavolal a povídal že na to je hadice z akvárka, že vydrží i kyselinu a tak tam má kámoš pár měsíců z akvárka a je celej neštastnej že to zase rosí. Asi mu dal jinou, běžnou akvárkovou.
15:48:32
22.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gryzly: JJ musí to být hadice z EPDM pryže, ale dělá se jen 6tka, takže jí tam musíš hodně velkou silou narvat a je to hadice co vydrží kyselinu a mám jí tam už druhý rok, kapalina je žlutá a nikde ani kapička.4
15:46:11
22.04.2008
Gryzly
-> Sušenka: no podle mě na sedany se přišroubovávali držáky dodatečně a ohejbali se puvodní dvoupístkový. a kupé protože se nikdy nedělali s dvoupístama měli standartně přivařené čtyřpístkové držáky.
Nebo viděl někdo sedan s origo přivařeným držákem na 4p hadičky?

Ale proč to sem píšu. hledám jaké použít hadice od nádobky na brzdovku k HBV a spojkovému válci. Semperitky na benzín po roce zčernají kapalinu a začnou se rosit, hadička z akvárka se začne rosit po pár měsících. A těm starým se zeleným opletem bych už nevěřil.
Našel nakonec Pilot105 nějakou adekvátní náhradu?
12:32:42
03.02.2008
Sušenka
-> Syny: Presne tak, ja mel 120L 87 a mela jen na dvoupisty a Rapid 88 a mel jen na ctyrpisty.
01:45:24
03.02.2008
Syny
Kazdy auto to melo jinak... S tema drzakama hadicek uz se to tu resilo a proste to tam ke konci bylo zrovna podle toho jaka kastle zbyla 1
19:02:42
25.01.2008
Mr.Lumpy
-> David.: mám rok výroby 88
21:02:23
24.01.2008
Dušan
s136gl r.v.89 to ma prisroubovany a 2p drzak prihlej ke kastli
19:21:52
24.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> David.: a moje 105tá r.v. 86/87 měla jen držíák na 2p40
19:21:01
24.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> David.: Ne-e držáky na 4p se dodávali zvlášť a držáky 2p se ohejbali ke kastli a zatřeli se plastizolem.. Teda alespoň sem to tak vyděl u 5 aut se 4p....
18:22:39
24.01.2008
David.
-> Mr.Lumpy: záleží jakej r.v. máš do srpna 86 se dělávaly jen držáky na dvoupísty a u 130tek se dodělávaly držáky přišroubováním .Od 8/86 se dělaly univerzálně držáky na 4 písty na všechny kastle....
Extreme Tyres