skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
montáž tachometru z kola na vozy s kyvnou nápravou
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [3]:
Text:
Tak hodne se tu dřív mluvilo o cyklotacháčích a montáži na naše škodovky.Většina lidí se domnívá že se dá montáž provést jen na vozy s úhlovou zadní nápravou a my z kyvadlovou že máme smůlu.Ale stačí když dáme senzor na přední nápravu a upevníme ho na ten plech okolo kotouče.Stačí navrtat dvě díry a prosunout dva pvc stahovací pásky a jimi provléct senzor(obr.1a 2),pokud máte cyklokomputer bezdrátový tak není dál co řešit,pokud jste na tom jako já tak natáhnete ješte drát od senzoru do kabiny(libovolnou cestou jen aby se neprodřel někde).Zbývá ještě nalepit magnet do vnitřní části límce kola(použil jsem dvousložkové lepidlo na nádrže a drží fest),a nesmíme zapomenout potom nechat vyvážit kolo aby necházelo.Pak už jen zbývá nastavit obvod kola a zadat ho do cyklocomputeru.Jediná nevýho je že při přezouvání na zimní kola(pokud měníte i s disky) musíte nalepit jiný maget a přestavit velikost obvodu.
info:
Správce článku: COKAPIKZaloženo: 18.11.05 12:05 Poslední změna: 18.11.05 12:26
montáž tachometru z kola na vozy s kyvnou nápravou - komentáře:
-> kamikaze: a ja som sa tešil že mam bezdrôtový, tak teraz zohnať iný. ale račej to skusim ešte aj s týmto
-> Kurier Grobar: Taky bych řekl, že ne, měl jsem ho na kole a byly s tím problémy, a tam to šlo jen vzduchem, tady to půjde navíc přes kov a delší vzdálenost jak píše Nwkt. 

-> Kurier Grobar: Nevim, nevim. Moc velká vzdálenost, tipuju že ne
práve som kúpil bezkáblový tachometer TRONIC no to som zvedavý či to pôjde
-> Gryzly: JJ myslel jsem na kole, ale do auta jsem to zkoušl už kdysi a i Sigma končí něco přes metr.

-> Tuner#2: jenže šlape v pohodě na vzdálenost metr. A na přímou viditělnost. a u škodovky je to přes pár plechů a ještě palubovku a plastizol.
-> Gryzly: JJ je to dělaný jen na krátko a ty laciný šmejdy mají dokonce problém, když tam má pořádnou odpruženou vidlici při propérování... bratránek má sigmu a šplape v pohodě, ale kdo by pořád měnil 3 baterie. takhle mám kabel od zadu a pohoda vyřešeno za 30,-

zkoušel jste někdo ty bezdrátový cyklocomputery? Kámoš si jeden koupil za nějakých 250kč a na asi metr už mu to nenačítalo. bylo to dělaný tak akorát na vzdálenost vidlice řídítka.
zrobil som to podla tohto návodu a je to super,v zátačkách to síce troška skresluje ale ked sa na to nesustredite ani si to nevšimnete,hlavne sú tam zaujímavé údaje:max rýchlosť,priem.rýchlosť,p
očítadlo km,stopky,čas atd.
ja na tohle mam GPSku, ukazuje s presnosti 0.01 m/s pri jakykoliv intenzite signalu

souhlas s tim uchycenim by to urco slo vyresit i lip....treba nekdo dalsi

-> fine_ray: To je pravda že na zadních se to nebude projevovat tolik, ručička bude kecat o něco míň ale zase o něco dýl

-> Labros: jejda to fím...
ale v průběhu zatáčení se rychlost mění, tzn, při yatáčení třeba najednou poklesne a pak stoupne, i když pojedu stejnou rychlostí.. tak sem to myslel
Zadní to bude dělat taky, ale ne tak markantně.... si teda jako myslim.
určitě souhlasim že je to dobrý řešení.. jen možná to uchycení.. ale nápad supr.. jaxem psal


určitě souhlasim že je to dobrý řešení.. jen možná to uchycení.. ale nápad supr.. jaxem psal

Origo tacháč taky neukazuje přesně.A pchybuji že sledujete tu rychlost v každé zatáčce.Tak že je to dobrý řešení.

2fine_ray: Zadní kola se točí taky každý jinak, proto je mezi nima diferenciál.
2fine_ray: Ale o co? Rozchod kol vpředu i vzadu je stejnej, takže...
-> Labros: nu určo to bude lepčí

-> Labros: no nevim ale vlastne asi taky
-> COKAPIK: To mě napadlo, ale když to dám na vlečku na poloosu tak to nebude lepší...