
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba trubkových ramen
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [9]:
Text:
Nabízím výrobu CrMo ramen:Škoda 1000-130.
Horní trubková ramena - náprava typu M. Standartní záklon 6,5°, nastavení odklonu 0-4°. Plug and Play.
4200Kč/pár
Horní trubková ramena - náprava typu užovka. Standartní záklon 6,5°, nastavení odklonu 0-4°. Plug and play.
4200Kč/pár
Spodní trubková ramena - náprava typu M. Standartní záklon 6,5°. Uložení tlumiče s pružinou COILOVER, stabilizátor na unibal.
7500Kč/pár
Zadní trubková ramena - náprava typu M. Uchycení jako "molčanovka". Plně stavitelná geometrie. Cena včetně unibalů.
12000Kč/pár
Favorit/Felicie.
Přední rameno komplet na unibalu.
7500Kč/pár Favorit (bez uchycení stabilizátoru) a bez unibalů
7500Kč/pár Felicie (s uchycením stabilizátoru) a bez unibalů
Včetně unibalů + 2400Kč/sada
info:
Správce článku: wladZaloženo: 05.12.14 17:06 Poslední změna: 01.11.23 12:55
Výroba trubkových ramen - komentáře:
este tak mat trubkovu napravnicu a bol by z toho pekny komplet 

-> Tuner#2: Tak ok.
-> Eidy 22.01.15 23:01:24: anubis má pravdu viz. moje fotka ve fóru...
-> anubis: -> Eidy 22.12.14 20:08:01:
Omlouvám se za příspěvek ne úplně k tématu ale Kit-car felda neměla trubkový ramena jak jsem se dočetl poněkolikáté zde na virtu... hodil jsem do jednoho tématu ve fóru odkaz z fotkou origo nápravy abych podložil, co zde říkám... jinak pěkná práce pane... skoda-virt.cz/cz/.../1706
35-dotaz-podvozek-felicia
-> wlad: Určitě by byl zájem na felu s unibalama.
-> wlad: jo, to jsem potřeboval vědět
. Zatím to nechám koňovi, ten má větší hlavu. Též potřebuju dát do kupy nápravy na 105, tak budu přemýšlet tímto směrem. Děkuju
.


Plně nastavitelné rameno kit car je samozřejmě možné. Je třeba si ale uvědomit, že poté není možné použit sériový stabilizátor a sériový spodní čep.
-> Eidy: No to by bylo úplně pajádní
. Supr by bylo taky, kdyby byla možnost použití sériové nápravnice. Další švanda, že už mám všechny věci na novou nápravu doma
.


-> wlad: A máš vymyšlené i přípevnění unibalů na sériovou nápravnici a těhlici?
Popřípadě šlo by nechat spodní čep těhlice origo a unibaly jen dva ve spoji s nápravnicí?
Popřípadě šlo by nechat spodní čep těhlice origo a unibaly jen dva ve spoji s nápravnicí?
-> krtik: Pokud to bude jako fabrický rameno, tak tam můžeš štelovat odklon i záklon.
skoda-virt.cz/cz/.../1535 30-podvozek-felicia-kit-ca r
dieselpower.cz/forum/.../ 9036_podvozekkitcar_1.jpg

skoda-virt.cz/cz/.../1535 30-podvozek-felicia-kit-ca r
dieselpower.cz/forum/.../ 9036_podvozekkitcar_1.jpg
-> krtik 22.12.14 10:40:35: Štelování pouze z rozsahu unibalů.
-> wlad: Zatím si trubková ramena na Feldu nepořídím, ale abych měl o čem přemýšlet zeptám se Tě. Počítáš i se štelováním něčeho na těch ramenech (se sérioým uložením) nebo budeš dělat nějakou pevnou geometrii? Děkuju
-> Foglik 20.12.14 22:56:20: Cena bude začinát na 3500Kč za pár ramen pro standartní uložení. Tj. sériovej spodní čep, sériový uložení do silentbloku. Pak by se dalo udělat i komplet rameno na unibalu, ale to bude za jiný peníze. V.
na feldu cena? jenom tak vyhledove by me to zajimalo...
Tvůj vtipný koment nikterak nezasahuje do smyslu toho mého. 

-> AR166: TIGem se taky boduje špatně :P.
Líbí se mi, že sváry jsou průběžné a né jen bodované jako u Týmu-motorsport a dalších podobných.
Mám teoreticky připravený trubkový ramena na favorit/felicia. Pokud by bylo víc zájemců tak bych se do nich pustil. Ramena by byla na unibalech s váhou cca 1.6kg oproti 3.0Kg sériová.
Jak píše Eidy drážkování tam není kvůli jemnému nastavení. Už šlo do světa víc jak 15 sad a zatím si nikdo neztěžoval, že by se to jakkoliv hnulo a to jezdí i na rally autech.
-> ozzman1000: Ne. Paky bys nemohl jemně dolaďovat.

pekná robota
Sú styčné polohy horného ramena v mieste spoja drážkované pre potenciálne zamedzenie nechceného posuvu pri dotiahnutí šroubov?

-> wlad: Dobre.
Driv jak po svátkách se k tomu úplně nedostanu, ale na stopro písnu představu. Díky. :)

Skury: Jsem pro každou špatnost. :-) Jestli máš představu co bys od toho chtěl tak mi napiš do zpráv.
A co třeba na jiný auta? Např. Feldu. 

Kvalitka...
Treba našetriť a ideme do toho!





-> wlad: díky, časom sa určite ozvem
Tohle spodní rameno je pro systém, kdy pružina je uložena na misce, která je součástí tlumiče. Pokud by někdo měl eminentní zájem o stejné rameno pro klasické uložení pružiny tak by se to dalo udělat taky.