skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba trubkových ramen
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [9]:
Text:
Nabízím výrobu CrMo ramen:Škoda 1000-130.
Horní trubková ramena - náprava typu M. Standartní záklon 6,5°, nastavení odklonu 0-4°. Plug and Play.
4200Kč/pár
Horní trubková ramena - náprava typu užovka. Standartní záklon 6,5°, nastavení odklonu 0-4°. Plug and play.
4200Kč/pár
Spodní trubková ramena - náprava typu M. Standartní záklon 6,5°. Uložení tlumiče s pružinou COILOVER, stabilizátor na unibal.
7500Kč/pár
Zadní trubková ramena - náprava typu M. Uchycení jako "molčanovka". Plně stavitelná geometrie. Cena včetně unibalů.
12000Kč/pár
Favorit/Felicie.
Přední rameno komplet na unibalu.
7500Kč/pár Favorit (bez uchycení stabilizátoru) a bez unibalů
7500Kč/pár Felicie (s uchycením stabilizátoru) a bez unibalů
Včetně unibalů + 2400Kč/sada
info:
Správce článku: wladZaloženo: 05.12.14 17:06 Poslední změna: 01.11.23 12:55
Výroba trubkových ramen - komentáře:
19:44:48
22.12.2014
22.12.2014
wlad
-> krtik 22.12.14 10:40:35: Štelování pouze z rozsahu unibalů.
10:40:35
22.12.2014
22.12.2014
krtik
-> wlad: Zatím si trubková ramena na Feldu nepořídím, ale abych měl o čem přemýšlet zeptám se Tě. Počítáš i se štelováním něčeho na těch ramenech (se sérioým uložením) nebo budeš dělat nějakou pevnou geometrii? Děkuju
10:10:00
22.12.2014
22.12.2014
wlad
-> Foglik 20.12.14 22:56:20: Cena bude začinát na 3500Kč za pár ramen pro standartní uložení. Tj. sériovej spodní čep, sériový uložení do silentbloku. Pak by se dalo udělat i komplet rameno na unibalu, ale to bude za jiný peníze. V.
22:56:20
20.12.2014
20.12.2014
Foglik
na feldu cena? jenom tak vyhledove by me to zajimalo...
23:26:25
16.12.2014
16.12.2014
AR166
Tvůj vtipný koment nikterak nezasahuje do smyslu toho mého.
23:12:00
16.12.2014
16.12.2014
m8rinek
-> AR166: TIGem se taky boduje špatně :P.
23:06:37
16.12.2014
16.12.2014
AR166
Líbí se mi, že sváry jsou průběžné a né jen bodované jako u Týmu-motorsport a dalších podobných.
09:36:44
16.12.2014
16.12.2014
wlad
Mám teoreticky připravený trubkový ramena na favorit/felicia. Pokud by bylo víc zájemců tak bych se do nich pustil. Ramena by byla na unibalech s váhou cca 1.6kg oproti 3.0Kg sériová.
09:33:58
16.12.2014
16.12.2014
wlad
Jak píše Eidy drážkování tam není kvůli jemnému nastavení. Už šlo do světa víc jak 15 sad a zatím si nikdo neztěžoval, že by se to jakkoliv hnulo a to jezdí i na rally autech.
23:46:57
15.12.2014
15.12.2014
Eidy
-> ozzman1000: Ne. Paky bys nemohl jemně dolaďovat.
21:53:31
15.12.2014
15.12.2014
ozzman1000
pekná robota Sú styčné polohy horného ramena v mieste spoja drážkované pre potenciálne zamedzenie nechceného posuvu pri dotiahnutí šroubov?
07:09:52
12.12.2014
12.12.2014
Skury
-> wlad: Dobre. Driv jak po svátkách se k tomu úplně nedostanu, ale na stopro písnu představu. Díky. :)
14:00:46
11.12.2014
11.12.2014
wlad
Skury: Jsem pro každou špatnost. :-) Jestli máš představu co bys od toho chtěl tak mi napiš do zpráv.
13:08:36
11.12.2014
11.12.2014
Skury
A co třeba na jiný auta? Např. Feldu.
22:10:27
06.12.2014
06.12.2014
MajoLR
Kvalitka... Treba našetriť a ideme do toho!
17:52:59
06.12.2014
06.12.2014
Majklsto
-> wlad: díky, časom sa určite ozvem
11:48:49
06.12.2014
06.12.2014
wlad
Tohle spodní rameno je pro systém, kdy pružina je uložena na misce, která je součástí tlumiče. Pokud by někdo měl eminentní zájem o stejné rameno pro klasické uložení pružiny tak by se to dalo udělat taky.
10:55:42
06.12.2014
06.12.2014
Majklsto
Ako je riešené uloženie pružiny? Je možné použit sériové pružiny? Má sa to kde opriet na tom ramene?
20:50:22
05.12.2014
05.12.2014
DEKODOVAC
tak toto vyzerá riadne bombovo ,krásne pozvárané
20:33:39
05.12.2014
05.12.2014
Mirda
To nevypadá jako levná čínská náhražka, asi si jednu sadu koupím