Ramena LR

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [2]:

Ramena LR: Ramena LR:

Text:

možnost výroby zadních ramen na LR,vařeno v přípravku,převzatá výroba po Sakym...ceny dle dohody a provedení.....samotné ramena cca 6t , ostatní po domluvě. momentálně 2 sady volné ,tel. 604286245
hodnocení článku:

info:

Správce článku: vlk1
Založeno: 07.03.14 09:18   Poslední změna: 07.03.14 09:21

Ramena LR - komentáře:

18:55:37
20.12.2016
MVM
-> skodoukolemsveta.cz 20.12.16 18:41:53: Poloosy jako díl obecně můžou být dimenzovaný na vyšší moment,ale co jim nikdo ze životnosti neubere je počet nacyklování namáhání materiálu. Tj z praxe vím o závodních poloosách který při pevných startech s výrazným prokluzem a rázy momentů bylo nutný měnit v přesně stanoveným režimu a taktéž po správným zajetí postupně zatěžovat - přesto bylo nutný měnit preventivně. (pozn.dvě polosy GKN 2000Eur) Zatímco v režimu letmých startů vydrží i dvojnásobek porcí ostrých km... (Taky záleží zda je to dutá hřídel nebo plná atd.. )
18:41:53
20.12.2016
skodoukolemsveta.cz
-> Bery 20.12.16 12:44:54: -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.12.16 17:56:42: Zrovna s Petrem (Šimurdou), jsme se bavili koncem listopadu, když testoval jak blázen mojí Galanku, že origo poloosy jsou na škodovce jeden z nejvíce předimenzovaných dílů a nebál by se jim naložit téměř cokoliv. Jinak prasknout někdy může cokoliv, takhle bych to nebral. Když se mě třeba povolovala středová matka na "roletách", zlikvidoval jsem i poloosu, která za to ale "nemohla"...

-> havlik 20.12.16 14:10:00: Jasně, bavil jsem se o výdrži standartní nápravy+poloos ale chápu, že téma se týká LR...
17:56:42
20.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> skodoukolemsveta.cz 20.12.16 13:37:28: Pokud stavis 130LR tak tezko pouzijes normalni poloosy. Ale jinak souhlas, pokud mas poloosy co nejmene zalomene, tak neni problem ani s 260Nm jako ma treba TUNER. Poloosy ma porad puvodni, predtim normalne jezdene.



-> Bery 20.12.16 12:44:54: Kdo to rikal? Jinak prasknout kloub umi i u LR poloosy viz. treba predloni Simurda na Kramoline...
14:10:00
20.12.2016
havlik
-> skodoukolemsveta.cz: LR má trošku delší poloosu než seriovka
13:37:28
20.12.2016
skodoukolemsveta.cz
-> ondie 20.12.16 07:43:26: Myslím, že je to ale zbytečné, originální poloosy jsou natolik předimenzované, že je zbytečné pro nějaké normální(nevím, do 130PS možná i více...) použití, vymýšlet cokoliv jiného.
12:51:24
20.12.2016
havlik
-> Bery: daj se sehnat určitě i levněji:) třeba na aci mají repasované jen to chce vymyslet jak to ukecat že jim nedáš tu starou jako protikus
12:44:54
20.12.2016
Bery
dvanáct litrů za poloosu ? mě říkali že je to za pár... to mě poser, to se nedá jinak říct...
10:02:56
20.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> havlik: To je fakt. 4

-> Eidy: OK, pochopeno trochu jinak - a vetsi vyber je fakt. 4
10:00:40
20.12.2016
Eidy
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Asi úplně nerozumím. Jakože jsem to měl najít? Tak nechtěl jsem limitovat jen na model 75 a navíc práce s tím je snadná.4
10:00:17
20.12.2016
havlik
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: akorát se tam asi nikde nedozvíš délku té poloosy
09:57:01
20.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Eidy: A co takto:



Predvyber:

1url.cz/gtBZS



A v detailu:

1url.cz/vtBZ0





4
08:47:59
20.12.2016
Eidy
-> ondie: 75 má motor vpředu a náhon vzadu. Tak nějak předpokládám, že rozvodovka bude stejná u všech typů, takže na motorizaci by nemělo záležet.

Můžete hledat :) eper.fiatforum.com/eper/n avi?GUI_LANG=3...
07:43:26
20.12.2016
ondie
-> Sita: Kdysi se hodně mluvilo o Alfě Romeo 75 2.5TD,ale ber to spíš jako nápovědu,chce si to ověřit podle nějakýho katalogu 4
06:46:03
20.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: tuším ale jen něktetej typ.
05:53:44
20.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
05:17:10
20.12.2016
Sita
ondie: a poloosy?
01:14:38
19.12.2016
ondie
00:06:33
19.12.2016
steyr
vyraba niekto dalsie komponenty k LR naprave aby bola kompletna ?
23:06:01
08.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vlk1 08.03.14 22:39:22: To je otázka. První RS ramena se lámala, pak přidali výztuhu podkovy, pak vnitřní a přeplátování. LR byla stavěna i na světené šotoliny a oproti RS jsem nikdy neslyšel o tom, že by z nápravou byl nějaký problém. Jinak na fotce co jsi sem dal teď už to vypadá k světu 4



LR měla kolem 710kg limit myslím, někde to mám, ale spí tam malej.
22:55:25
08.03.2014
Jozka
Tak kolik taková LR taky asi váží.. RS měla jen nějakých 750 kg s prázdnou nádrží (okruhovka)..

E: tedy jakou má hmotnost :-)..
upraveno 1x, naposled 08.03.2014 22:55:57
22:39:22
08.03.2014
vlk1
kdo ví...všechny dobovy co sem viděl tak v podstatě nijak zhuntovany nebyly,i když je pravda že třeba oproti RS ramenu je tohle ingot jako prase,ve svý podstatě asi zbytečně předimenzovanej
22:33:02
08.03.2014
Jozka
-> vlk1: Tak hlavně se s tím nesrali pracující "ve výkonu trestu"... Ale je klidně možný, že tenhle způsob upřednostnili kvůli korozi, co já vím ? Živily mě svary kdysi, ne rýsovací prkno.. 4
22:26:48
08.03.2014
vlk1
spíš si myslim že se s tim soudruzi nijak výrazně nesr.....li ,byl to pro ně spotřebák jako všechno tenkrát
22:24:00
08.03.2014
Jozka
-> vlk1: tak jestli si soudruzi v Boleslavi přáli obvodový koutový svary, zřejmě preferovali splnění jiných požadavků..
Extreme Tyres