skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LEKR a 5 kanal
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [25]:
Text:
Tak , pouzitie karburatora LEKR sa tu riesilo uz vela krat a nakolko som to riesil aj ja , sice uz davnejsi , tak prispejem malym fotonavodom ...+
Treba mat jedno sacie potrubie , ktore zbavime stiftov .
Dalej original podlozku pod LEKR . Tu podotknem ze sa da kupit podlozka z jedneho kusu celopogumovana u ktorej je ale kvalita a zivotnost nizka . Rychlo sa deformuje a nici sa ...
Ja som pouzil podlozku skladajucu sa z dvoch kusov , ktorej zivtnost je omnoho vetsia ...
Treba si prilozit podlozku k saciemu potrubiu , naznacit si pozicie pre otvory a navrtat kovovu podlozku . Jedine na co si treba davat pozor je spravne natocenie celku aby nebol karburator otoceny ovladacimy prvkami nespravnym smerom .
Medzi kovovu podlozku a sacie potrubie sa vlozi povodne papierove tesnenie zo SEDRa a zoskrutkuje sa do jedneho celku .
Poslednou upravou je upravenie pertinaxovej podlozky podla potreby aby si navzajom zo skrutkami uchytenia o SEDR nezavadzali ...
Dalej uz len osadit LEKR ...
foto od
01 - 11 : MiroJ
12 - 14 : Discovera
15 - 18 : jenik120
19 - 23 : afro100
24 - 25 : shrekzv
info:
Správce článku: MiroJZaloženo: 13.11.10 12:45 Poslední změna: 17.11.10 11:31
LEKR a 5 kanal - komentáře:
16:29:09
15.11.2010
15.11.2010
MiroJ
-> afro100: pravdaze
16:12:47
15.11.2010
15.11.2010
afro100
-> MiroJ: pokial by si chcel, mozem Ti hodit na e-mail svoju verziu podlozky aj s vyrobnym vykresom ako dalsiu variantu ...
16:10:38
15.11.2010
15.11.2010
MiroJ
tak , oslovili ma niektory clenovia virtu a prikladam ich prevedia upravy sacieho potrubia
00:10:30
15.11.2010
15.11.2010
Discovera
-> MiroJ: Máš to na meilu
23:18:30
14.11.2010
14.11.2010
MiroJ
-> Discovera: ked ta mozem poprosit , nemas foto prevarenej priruby ? by som to sem umiestnil ako jednu z moznosti ...
22:50:07
14.11.2010
14.11.2010
Discovera
-> afro100: Ta čínská mrcha co teď jde koupit se dělala i v originálu a ta byla OK (teď nemyslím ty co jsou od výroby na fáčku s tím "navíc" okem se závitem M8). Čína jde poznat...nemá rovné konce rohů s dírama na přišroubování k sacímu jdou směrem nahoru od sacího.
Jinak mě se osobně líbí převařenoá příruba před měsícem sem vařil troje na 5-kanál a dnes přisomrovali další známí, že dva kousky. Přitom ty ocelové pro mě hnusné redukce jdou koupit ještě teď za 140kč i v Olmiku. Ještě že nejsem jedinej magor
Jinak mě se osobně líbí převařenoá příruba před měsícem sem vařil troje na 5-kanál a dnes přisomrovali další známí, že dva kousky. Přitom ty ocelové pro mě hnusné redukce jdou koupit ještě teď za 140kč i v Olmiku. Ještě že nejsem jedinej magor
12:25:33
14.11.2010
14.11.2010
afro100
-> shrekzv: to co ty myslis je druhoska z Ciny si odkial, toto je originalna podlozka pod karb
09:33:34
14.11.2010
14.11.2010
shrekzv
podlozka pod lekr je 2 dielna? ....to je spojena len tou gumou?
01:04:49
14.11.2010
14.11.2010
afro100
-> MiroJ: pekne Mirko, pekne :)
19:59:05
13.11.2010
13.11.2010
MiroJ
prepac asi som to teraz trosku nepochopil , ziadnu podlozku som nedelil ...
mam sacie potrubie pre SEDR, k tomu 2 dielu podlozku pre LEKR "original" do ktorej sa navrtaju otvory pre uchytenie , to je vsetko , potom sa to cele na seba posklada
mam sacie potrubie pre SEDR, k tomu 2 dielu podlozku pre LEKR "original" do ktorej sa navrtaju otvory pre uchytenie , to je vsetko , potom sa to cele na seba posklada
18:03:15
13.11.2010
13.11.2010
shrekzv
preco si to robil tak zlozito?...delit podlozku na dve ked netreba?staci do podlozky vyvrtat 4 diery....mat spravne srouby na uchytenie o sanie....a vytvor je na svete..a netreba ani dlhsie srouby na uchytenie karburatora potom........alebo je tu este jedno riesenie...lebo v tomto mojom je sroub blizko zavitu pre uchytenie karburatora...podlozku tam nechat..diery priechodzie...a karburator prisroubovat priamo o sanie....to sa da spravit na 5 kanalovej hlave..a na 8 tiez kto nevyhrieva sanie :D