
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sací potrubí na 8kanálovou hliníkovou hlavu pro karburátor SEDR
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [6]:
Text:
Sešlo se mi nějak hodně druhů potrubí, hlavně předělaných potrubí na karburátor SEDR. Proto se chci s vámi podělit.info:
Správce článku: FifaZaloženo: 25.05.10 23:25 Poslední změna: 25.05.10 23:52
Sací potrubí na 8kanálovou hliníkovou hlavu pro karburátor SEDR - komentáře:
-> MOLSO: ja som neni hnusný, iba prehnane úprimný 

-> Martin NM: ked nechces byt hnusny tak nebud 

-> tunerlada: -> petr s: ja mám doma origo sacie z rapida 136 a tá protimrazová zátka tam neni. Je tam len klasika: dva vývody na ohrev a jeden vývod na podtlak od brzd. Osobne si myslím, že bola len na favoritoch...
-> Lorber: nechcem byť hnusný, ale tento článok je skoro 4 roky starý... pochybujem že ich ešte bude mať
-> Lorber: nechcem byť hnusný, ale tento článok je skoro 4 roky starý... pochybujem že ich ešte bude mať

mal by som zaujem ak este ich mas
dekujem ;)
dekujem ;)
jsou ještě náký svody k mání? díky kdyštak se ozvěte na jiriraska88@seznam.cz

-> jarda.u1: znám šikovné lidi, však taky nadávali když to museli opět dělat
-> Fifa: to by me zajimalo,jak se ti to povedlo,musi to byt jak slupka.
-> suri: -> petr s: kluci teď vtom mám guláš
já si koupil sáni z R136 a ta protimrazka tam nebyla,respektive tam byla vyfrécovaná díra a ještě cosi zřejmně že to tam bylo prasklé

Kanál o průměru 30mm je u 136 sání po celé délce. U Favorit. sání to takhle profrézovat nelze, vždy zůstane schod.
-> tunerlada: Na všech origo rapidech je
-> tunerlada: na druhovýrobnom je
pěkné rozřazení
jen takou ot ta protimrazová zátka byla jen na FA saních nebo i na některých posledních motorech 136 dávaných do Rapidů?

Tech 30 mm mas v cele delce kanalu,nebo jen na vstupu?