Otáčkoměr

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [1]:

Otáčkoměr: otáčkoměr VDO

Text:

Kabeláž:

Je vhodné použít buď normální kabel, nebo koaxiální. Při použití koaxiálního není tolik rušené rádio, což je ale asi problém jenom mýho otáčkoměru / rádia, vnějšek sem zapojil na kostru.



Postup zapojení:

Kabel připojíte na cívku na kontakt (teoreticky ten víc vepředu, je tam volnej konec). Pak kabel protáhnete podél původního svazku kabelů... tohle dá docela práci to najít, musíte si s tim vyhrát. Kabel vyleze pod pravým zadním sedadlem. Pak kabel protáhnete pod koberci. Pod zadním jsem to udelal tak, ze se sundá víčko utahování ručky a posupně se jednitlivejma dírama protahuje kabel.



Paxe uvolní koberec vepředu, a pod ním se protáhne kabel, následně ho někudy natáhnete tam, kam umítíte otáčkoměr (popř. k přístrojová desce). Následně se zapojí otáčkoměr na tento kabel, plus a minus.



Montáž do přístrojové desky:

Pokud jste zakoupily originální otáčkoměr do přístrojové desky, musíte pro zapojení do ní zakoupit ještě přístr. desku pro otáčkoměry (s 14 otvory), úchyty pro kontrolky s popisem (na brzdový systém, dobíjení, mlhovky (P+Z), vyhřívání zadního okna, světla)



otáčkoměr dneska stojí přes čtyřistovky, ncméně ve škodovce se docela hodí, například při studeném startování se na něm dobře pozná (po chvilce pozorování), jestli je potřeba ještě čekat s rozjezdem atp. Pokud koupite starší... doufám, že nedopadnete jako já, ten můj měří asi do 4200 a při zrychlování to vyjadřuje negativní emoce (klepe se, a osciluje asi v intervalu 1000 ot./min :-)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: U-Geen
Založeno: 19.05.03 14:42   Poslední změna: 29.06.05 17:25

Otáčkoměr - komentáře:

12:55:21
27.05.2003
Petkar
Já měl vobyč 110R motor ve 125 a točil 6500 rpm, ale bylo to zbytečný, protože auto akorát šíleně hučelo a nejelo3 Navíc při těchto otáčkách už riskuješ poškození motoru u seriovky. taky jsem to jenom sem tam zkoušel1 Jet s tím trvale je blbost. Uvádí se, že seriové motory by měly točit při trvalé jízdě kolem 80% otáček, při kterých má motor maximální výkon, a nemělo by dojít k poškození motoru. Což odpovídá kolem cca 4000 rpm u 120 a 105. 6
10:51:42
27.05.2003
Luděk
2CHIP: jo a paxe vyfouklo těsnění pod hlavou,přestalo to mazat a zadřely se svisláky47
10:09:59
27.05.2003
Komár
Rapid 136 sériovej - 5700 ot.
08:56:40
27.05.2003
CHIP
Me muj otackomer ukazal v Rapidu 130 6200 otacek, nedokazu posoudit, jestli to ukazalo uplnou picovinu, kazdopadne v tech mistech uz to taky nejelo a jenom priserne rvalo....
22:23:23
26.05.2003
U-Geen
Tak tak :-)
20:31:10
26.05.2003
Bob
spíš bych řek že na 6500 -7000 vám de votáčkoměr ale ne motor4
20:07:31
26.05.2003
Mám taky sériofku a de i na 7tis. Pravda že už to pak jaxi moc netáhne a hrozně řve.
16:31:50
26.05.2003
CHIP
2Michal: Vis kolego, nejsem si jist, jestli by obycejna seriovka 120 byla schopna tocit 6500 ..... A jestli jo, tak to ten motor jenom priserne rval, ale vubec nejel....
16:31:44
26.05.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak pro obyč 120 je 6500 ot./min. nemožný a smrtelný47
16:21:33
26.05.2003
Vobič 120 seriovka,ale už vydávala hrozný pazvuky,ikdyž si myslim,že by ještě něco málo zvládla
16:17:38
26.05.2003
Vobič 120 seriovka,ale už vydávala hrozný pazvuky,ikdyž si myslim,že by ještě něco málo zvládla
16:15:36
26.05.2003
CHIP
2Michal: Tak to bude jistojiste pravda...1 co mas za motor......??
16:14:43
26.05.2003
Já jsem si dal otáčkoměr do škodný ,je to tak měsíc, jenže nešel. Vykuchal jsem elektroniku z fiaťáckýho otáčkoměru a šlape jako víno.Ukázal mi i 6500 ot.
20:10:25
19.05.2003
U-Geen
můžete reagovat.
Extreme Tyres