-> werty: zvlenie dlzky sania je dost dolezite s toho dovodu ze vzduch nasavany cez skrtiacu klapku ma svoju rychlost a je zvyreny.cize tie vyri treba utlmit.moment kedy sa otvori skrtiaca klapka a nasaje vzduch je dost dolezita a aj reakcia nasania vzduchu.zalezi preto nadlze lebo v nizkych otacka treba dlhsie sanie koli prudu vzduchu ktory ide rychlesie a vo vyssich treba kratsie sanie.je toho k tejto teme dost vela a dlho dlho mi trvalo kym som zistil ako to vlastne cele je,tak ak mas zaujem mozeme to prebrat osobne a vysvetlim cely pribeh ako to vlastne ma byt.
dalsia vac je ,ze tieto informacie nemam zadarmo a ale skusanim a zistovanim od inych a piresiel som strasne vela servisou kde sa tymto zabyvaju a aj skolenim.
ked robime lancre konkretne evo 9 kam sa pouziva 4 klapkove mechanicke sanie a to je uz ina kava.furt si musim zistovat a ucit sa v tomto.mam kamosov co robia iba eva a imprezi no a tam je technika tiez ina.sania od HKS pre tubo motori tiez ine,karburatori to vsetko nieje to iste a diesle nemozu mat nerez .lebo to nevyhoje chodu motora,je toho naozaj dost a nenaucil som a to za den za rok.kolko krat sa mi nepodari sanie na prvy krat a cele to prekopem od zaciatku.
mne velmi zalezi na odvenej praci a potrpim si kvalitu spracovania,nerobim ziadne pokusi s hajzlovymi trubkami ale kvalitnu pracu.toto co su tieto auta na fotkach su len ilustracne.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sportove sania
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Sportove sania na mieruVyskladam sportove sania podla poziadaviek
Skladam sania podla toho v akych otackach jazdite.Zalezi na tom aku dlzku sania zvolim.z dovodu aby saci trakt mal najlepsi ucinot v tych otackach akym jazdite ci su nizsie ,alebo vysoke.Dalej sa sanie ladi podla zdvihu sacich ventilov.
Pouzivam lesteny nerez ktory spajam silikonovymi hadicami pre tento typ upravy.
Davam aj plastove koli hlucnosti a vybraciam.
Mozem vam aj tieto sacie trubice obandazovat koli prehriatiu aby motor dostaval stale chladnu zmes vzduch.
Filtre oddelujem prepazkami koli teplemu vzduchu ,ktory ide od motora.
Zarucujem narast vykonu ,nie moc ,ale tu su vyhody-lepsia pruznost motora,rychlesie motor naberie otacky,zvysi sa tah motora v nizsich otackach.
Pripadne zaujmu ma mozte kontaktovat - 0904 891 485
info:
Správce článku: JohnyskodenziZaloženo: 02.09.09 21:02 Poslední změna: 02.09.09 21:16
Sportove sania - komentáře:
Dobra praca. vid pan geminy

-> Johnyskodenzi: A můžeš mi najít zdroj informací ze kterého jsi čerpal? Protože, o tom že by měla délka sacího traktu před škrtící klapkou nějaký vliv na výkon/točivý moment slyším (čtu) poprvé od tebe. Důležité je co je mezí škrticí klapkou a hlavou motoru respektive sacím ventilem což je jak víme sací potrubí. A tam se dá se změnou délky a průměru kanálu laborovat a je to doslova alchymie. Délka sání před škrtící klapkou nemá na nic vliv. Vidím to tak že by sis měl ten svůj výrobek obhájit a trochu ho objasnit, protože jinak to působí docela nevěrohodně. (Osobně si myslím že je to naprostá blbost). 
-> Gemini: Co jsem říkal.

-> Gemini: Co jsem říkal.

-> werty: neboj sa nepolil som si to so sacim potrubim nema to s nim nic spolocne-> Gemini: ked ti to presne poviem tak pridem o ksefty
-> Johnyskodenzi: Nic proti, ale nepopletl sis to tak trochu se sacím potrubím?
-> Gemini: To bude zřejmě výrobní tajemství.
-> Gemini: To bude zřejmě výrobní tajemství.

podla coho ratas tu dlzku ? a ako sa ladi podla zdvihu sacich ventilov ?