Sportove sania

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Sportove sania: honda civic Sportove sania: fabia Sportove sania: lada 1500 Sportove sania: felda 1.3

Text:

Sportove sania na mieru
Vyskladam sportove sania podla poziadaviek
Skladam sania podla toho v akych otackach jazdite.Zalezi na tom aku dlzku sania zvolim.z dovodu aby saci trakt mal najlepsi ucinot v tych otackach akym jazdite ci su nizsie ,alebo vysoke.Dalej sa sanie ladi podla zdvihu sacich ventilov.
Pouzivam lesteny nerez ktory spajam silikonovymi hadicami pre tento typ upravy.
Davam aj plastove koli hlucnosti a vybraciam.
Mozem vam aj tieto sacie trubice obandazovat koli prehriatiu aby motor dostaval stale chladnu zmes vzduch.
Filtre oddelujem prepazkami koli teplemu vzduchu ,ktory ide od motora.

Zarucujem narast vykonu ,nie moc ,ale tu su vyhody-lepsia pruznost motora,rychlesie motor naberie otacky,zvysi sa tah motora v nizsich otackach.

Pripadne zaujmu ma mozte kontaktovat - 0904 891 485
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Johnyskodenzi
Založeno: 02.09.09 21:02   Poslední změna: 02.09.09 21:16

Sportove sania - komentáře:

10:21:30
13.09.2009
zidlik
ty vole to je zase článek51 51 -> Johnyskodenzi: já si stimhle hrál taky a jediný co mělo vliv bylo jestli to saje teplej nebo studenej...a je to rozdíl tak pul koně a to fakt nikdo nepozná
20:57:39
07.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Já jsem laboroval se sáním taky, jako asi každej... první filtr co sem si vyrobil jsem měl posazenej na karburátoru, ale nebylo to moc ono a navíc strašnej hukot, když jsem na to šlápl do kopce. Odspod mi ten motor nijak pěkně netáhl. Pak jsem si vyrobil jiný sání s dalším samodomo filtrem a tentokrát jsem ho namířil pod průduchy kapoty na rapidovi a výsledek byl, že se mi snížila hlučnost sání a pěkně to nabírá dech i od spodních otáček. Do testovacího kopce mi to předtím se strašným hukotem jelo samotnýmu na 3ku horkotěžko 100kou a s novou verzí při přijatelném hluku jedu s rodičema 100 na 3ku a 120 sám (to už mám i čtyřku). Je to ale nejspíš, kvůli chladnému vzduchu. Jako to co tu psal autor článku sem v životě neslyšel, že by se takto ladily sání. Nevim no. Možná jsou to nové poznatky o kterých ještě nevíme a staří motoráři co ladilyi závoďáky tomu asi vůbec nerozuměli 3 Prdel samozřejmě. Co se týká toho " podle zdvihu ventilů " , v životě jsem slyšel akorát, že se podle vzdálenosti ventilu a myslím,že klapky (nejsem si jistej teďka) počítala přiblyžná délka trumpetky, tak si to možná spletl s tímto. Jinak můj názor, když jsem si vyzkoušel různý varianty je ten, že na skoro sériovej motor škodovky by stačil i originál modrej filtrbox s odpojeným a zaslepeným předehřevem a nějakým lepším vzducháčem než papírovým. A nemyslím si, že je to špatný řešení. Výkonu (jakože znatelnýho) se jednoznačně dosáhne leda radikálními úpravami. Tohle je fakt jen takový hraní si s výkony +-1koník. Je pravda, že se dá trošičku zlepšit krouťák, ale vteřinu z 0 na 100 to nepřidá, takže je to fakt jen pro toho, kdo do motoru nechce moc cpát, ale chce pro něj něco udělat, aby to jelo jakože líp.

4 Ale to přec všici víte, že? 4
17:33:33
07.09.2009
Janeon
-> Zaki 06.09.09 22:33:26: karbec a strikacka je trosku rozdil...

-> Gemini 07.09.09 13:18:35: 4klapa je a ne jen u eva
13:18:35
07.09.2009
Gemini
-> Johnyskodenzi: EVO 9 a stvorklapka ? to chcem vidiet.....daj foto
22:33:26
06.09.2009
Zaki
-> werty: ja s tebou celkom suhlasim, len mi tak napadlo, ze na Webroch sa tiez laboruje s dlzkou trumpetiek, tak to asi nejaky vyznam predsalen ma. Alebo som uplne vedla??
15:26:19
06.09.2009
Johnyskodenzi
ucim sa u svojho kamarata ktory to robi dlhsie roky a brzdnu stolicu ma lebo upravuje lancre v zahorskej bystrici,ale ako vidim ani tu to nema zmysel lebo vzdy sa najde niekto kto to vie najlepsie a vsetko skusil.zbytocne sa hadat atd....preco potom japonske stranky su plne informacii nehorim ze viem japonsky ale su v anglictine a este aj americke stranky HKS,skuste si viac prestudovat
17:33:31
05.09.2009
CadLubeen - zrušená registrace
-> Johnyskodenzi: Uz jsi nejaky auto alespon obrzdil na brzde s ruznou delkou sani? Nebo podle ceho zjistujes narust vykonu? Neni to jen subjektivni pocit kvuli vetsi hlucnosti tohoto sani? Podle me, jedine co muze mit nejaky vliv na narust vykonu je ten sportovni filtr na konci a mozna ta prepazka, ktera by mohla zajistit ze motor si nenasava teply vzduch z motoroveho prostoru...(pokud je teda dobre utesnena), ale co se tyce delky sani pred klapkou.... to teda taky slysim poprve.
17:07:34
05.09.2009
petr s
-> werty: Takových specialistů je tady víc a za rok za dva jsou experti na všechny opravy
16:59:54
05.09.2009
werty
Víš já si myslím, že se snažíš z toho udělat větší vědu než to ve skutečnosti je... Rozhodně to nemá žádný významný přínos kvůli, kterému by stalo za to si něco takového pořizovat.

U atmosfericky plněných motorů je docela jedno jestli mám sání před klapkou o 1 cm delší nebo kratší... Na motoru se to projeví prakticky bezvýznamně maximálně snížením odporu při sání vzduchu což v konečném důsledku bude představovat nárůst výkonu defacto úplně zanedbatelný a co se ještě trochu změní bude i hlučnost sací soustavy.

Neber si to nikterak zle, ale to že ti ještě není ani 19 let a oháníš se tu tím kolik jsi prošel servisů a že děláš na Evo 9 na mě nepůsobí zrovna dvakrát dobře. Čirou náhodou jsem při pročítání starších diskuzí narazil na některé tvé příspěvky (například otázka co to znamená slícování sacího a výfukového potrubí s hlavou motoru skoda-virt.cz/cz/.../9298 3-vyfuk-zvody?gotopost=1.. . ) a docela teda koukám jak jsi za rok nabyl vědomosti o kterých tu nemá nikdo potuchy.

Předesílám že já jsem taky moudrost nesežral takže možná se mýlím a pokud mi předložíš seriozní a podložené materiály tak se ti milerád omluvím. Ale vzhledem k tomu že se i Gemini ptá podle čeho počítáš délku a jak se ladí podle zdvihu ventilu... Že p. Čech taktéž ve svém článku o Teorii Motoru uvádí že změna délka mezi škrtící klapkou a filtrem nehraje prakticky žádnou významnou roli a že se mi žádné materiály na internetu k tomuto nepodařilo najít soudím že to s tím asi nebude tak horké jak se nám tu snažíš tvrdit. 4
upraveno 2x, naposled 05.09.2009 17:04:34
16:14:18
05.09.2009
Johnyskodenzi
-> Labros: ak si ho mal tak musis vedeit ze vzduch tlaci od spodu do filter boxu cez taku hadicu a tu som tam nechal + ovtor v kapote
-> albunda: na rapida je to podobne ako na tom zigulaku ,trebasi vyrobit koleno a dat ma nerez a filter-> Janeon: ma to vplyv a dost velky
19:14:48
04.09.2009
Janeon
delka saciho potrubi pred skrtici klapkou,nebo necim co skrti ma vliv snad u dvoutaktu ne u 4taktu ne?
16:56:01
04.09.2009
albunda
ahoj dělal si někdy sání na rapida????Pokud ano nemáš foto???Na kolik by vyšlo.....díky
14:07:07
04.09.2009
Labros
souhlasím s werty, kromě toho moc nechápu přínos a umístění toho malého bavlněného filtru na civicu, poněvadž jsem toho civica měl a vím jaký měl filtr a odkud nasával vzduch.
10:21:49
04.09.2009
Johnyskodenzi
-> werty: zvlenie dlzky sania je dost dolezite s toho dovodu ze vzduch nasavany cez skrtiacu klapku ma svoju rychlost a je zvyreny.cize tie vyri treba utlmit.moment kedy sa otvori skrtiaca klapka a nasaje vzduch je dost dolezita a aj reakcia nasania vzduchu.zalezi preto nadlze lebo v nizkych otacka treba dlhsie sanie koli prudu vzduchu ktory ide rychlesie a vo vyssich treba kratsie sanie.je toho k tejto teme dost vela a dlho dlho mi trvalo kym som zistil ako to vlastne cele je,tak ak mas zaujem mozeme to prebrat osobne a vysvetlim cely pribeh ako to vlastne ma byt.

dalsia vac je ,ze tieto informacie nemam zadarmo a ale skusanim a zistovanim od inych a piresiel som strasne vela servisou kde sa tymto zabyvaju a aj skolenim.

ked robime lancre konkretne evo 9 kam sa pouziva 4 klapkove mechanicke sanie a to je uz ina kava.furt si musim zistovat a ucit sa v tomto.mam kamosov co robia iba eva a imprezi no a tam je technika tiez ina.sania od HKS pre tubo motori tiez ine,karburatori to vsetko nieje to iste a diesle nemozu mat nerez .lebo to nevyhoje chodu motora,je toho naozaj dost a nenaucil som a to za den za rok.kolko krat sa mi nepodari sanie na prvy krat a cele to prekopem od zaciatku.

mne velmi zalezi na odvenej praci a potrpim si kvalitu spracovania,nerobim ziadne pokusi s hajzlovymi trubkami ale kvalitnu pracu.toto co su tieto auta na fotkach su len ilustracne.
08:12:35
04.09.2009
milant
Dobra praca. vid pan geminy4
20:08:22
03.09.2009
werty
-> Johnyskodenzi: A můžeš mi najít zdroj informací ze kterého jsi čerpal? Protože, o tom že by měla délka sacího traktu před škrtící klapkou nějaký vliv na výkon/točivý moment slyším (čtu) poprvé od tebe. Důležité je co je mezí škrticí klapkou a hlavou motoru respektive sacím ventilem což je jak víme sací potrubí. A tam se dá se změnou délky a průměru kanálu laborovat a je to doslova alchymie. Délka sání před škrtící klapkou nemá na nic vliv. Vidím to tak že by sis měl ten svůj výrobek obhájit a trochu ho objasnit, protože jinak to působí docela nevěrohodně. (Osobně si myslím že je to naprostá blbost). 4

-> Gemini: Co jsem říkal. 1
upraveno 1x, naposled 03.09.2009 20:12:42
19:36:23
03.09.2009
Johnyskodenzi
-> werty: neboj sa nepolil som si to so sacim potrubim nema to s nim nic spolocne-> Gemini: ked ti to presne poviem tak pridem o ksefty
09:05:05
03.09.2009
werty
-> Johnyskodenzi: Nic proti, ale nepopletl sis to tak trochu se sacím potrubím?

-> Gemini: To bude zřejmě výrobní tajemství. 1
Extreme Tyres