Výfuk pro upravené motory S 130 RS.

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [22]:

Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 92 Celkovy pohled na vyfuk S 130 RS Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 93 Vyfuk s 2 tlumici Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 94 Svody vyfuku S 130 RS Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 98 Vnitrni plast praveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 96 Pravy tlumic Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 96a Levy tlumic Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 101 Dno I praveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 102 Derovana privodni trubka praveho tlumice || obr. 103 Derovana odvadeci trubka praveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 104 Vodorovna prepazka || obr. 105 Prepazka III tlumice || obr. 106 Kuzelovy nastavec Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 107 Drzak praveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 109 Vnitrni plast leveho tlumice || obr.110 Vnejsi plast leveho tlumice || obr. 112 Dno IV leveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 113 Prepazka I leveho tlumice || obr. 114 Prepazka II leveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 115 Prepazka IV leveho tlumice || obr. 116 Derovana privodni trubka leveho tlumice || obr. 117 Derovana odvadeci trubka leveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 118 Derovana trubka leveho tlumice || obr. 119 Privodni trubka || obr. 120 Koncova trubka Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 121 Vnitrni drzak leveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 97 prostredni drzak || obr. 123 Vicko leveho tlumice || obr. 124 Azbestova podlozka I Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 125 Silentblok motoru || obr. 126 Vnejsi drzak leveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 127 Objimka svodu || obr. 128 Vlozka objimky svodu Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 129 Krouzek objimky || obr. 130 Patka Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 100 Dno II praveho tlumice || obr. 111 Dno III leveho tlumice Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 131 Svod primarnich vetvi (,,dvojite kalhoty") || obr. 132 Koncove hrdlo Výfuk pro upravené motory S 130 RS.: obr. 133 Horni spona || obr. 134 Dolni spona

Text:

Výfuk pro upravené motory S 130 RS.
Vyfukova soustava se dvema tlumici (obr. 92 a obr. 93) je urcena především do zavodnich vozu s vykonem motoru kolem 90 kW.

Výfuk s dvěma tlumici.
Při jizdnich zkouskach byla namerena hladina hluku asi 90dB. Hluk vyfukove soustavy při staticke zkousce je asi 100 dB. Tato vyfukova soustava je slozena z naladenych primarnich svodu, primo do hlavy motoru, bez pouziti litinoveho sberneho potrubi a dvou rozebiratelnych tlumicu vyfuku.
Delka primarnich vetvi (svodu) jednotlivych vyfukovych kanalu, jez jsou v optimalni delce od vyfukovych ventilu apojeny do jedne trubky, je odzkousena pro osmikanalovou hlavu valcu (obr. 94).
Pri pouziti na jiny motor musite delku vetvi upravit podle stupne provedeni uprav.
Po spojeni primarnich vetvi do jedine trubky je vyfukove potrubi vedeno kolenem (obr.95) pod prickou motoru do spodni casti praveho tlumice, který je tvoren dvojitym absorpcnim tlumicem a expanzni komorou. Pravy tlumic (obr. 96) zkompletujte podle obrazku c. 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107. Spodni privodni a horni odvadeci trubky jsou od sebe oddeleny derovanou vodorovnou prepazkou. Mezi privodni a odvadeci derovanou trubku dukladne napechujte ocelovou vlnu nebo cedicovou skelnou vatu, která absorbuje tlakove spicky a tlumi vysoke frekvence hluku. Do leveho tlumice (obr. 96a) prichazi tlakova vlna a vyfukove plyny castecne uklidnene. Tlumic je slozen ze soustavy perforovanych trubek a plnych prepazek (obrazky c. 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ,120, 121, 122), které snizi hluk na pozadovanou mez. Levy a pravy tlumic jsou spojeny vzajemnym zasunutim trubek do sebe. Tlumice vyfuku jsou pruzne zaveseny přes motorove silentbloky na pricce motoru a na drzacich narazniku. Spojeni tlumicu vyfuku a primarnimi vetvemi (obrazky c. 123, 124, 125, 126) je zajisteno centracnim krouzkem s objimkou (obrzky c. 127, 128, 129, 130).
Trubky primarnich vetvi nejprve z jedne strany zazatkujeme, napechujte jemnym kremicitym suchym piskem nebo ocelovou drti a za tepla je ohnete do predepsaneho tvaru. Potom privarite pripravene priruby a hrdlo (obr. c. 131, 132), nechte zchladnout a dukladne vyklepejte pisek z trubek. Oba tlumice peclive svarte a natrete zaruzdornou barvou. S pojte levy a pravy tlumic nasunutim do sebe, spoje zajistete sponami (obr. c. 133, 134) a vyfuk namontujte do vozu.

PS: planek mate a muzete zacit vyrabet. :o)
hodnocení článku:

info:

Správce článku: ZbyŠek
Založeno: 28.07.08 21:48   Poslední změna: 28.07.08 22:33

Výfuk pro upravené motory S 130 RS. - komentáře:

11:06:52
02.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bagrr (Zase spamujou:D): nemam favo zvody4
09:22:29
02.08.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> gabo00000: Není snazší obtáhnout tukou na karton přiruby ze svodů na fávo a nechat si podle toho vypálit příruby z 10m materiálu?2 3
22:25:23
30.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: jo..ymslel som si ked som sa lepsie pozrel1
08:26:11
30.07.2008
petr s
-> gabo00000 30.07.08 00:04:21: Není použitelná na favo jsou jinak kanály
00:04:21
30.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> ZbyŠek: no tak to bychom potreboval vjedet zda je tohletam pouzitelne pro favo 8kanal aneb ci niekto nema okotovany na kres pre priribu zvodov z 8kanalu
00:03:21
30.07.2008
ZbyŠek
-> gabo00000: litinovy ano, a jestli kanalky jaky chce tak to nevim 8
00:01:55
30.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> ZbyŠek: 8kanal mala aj RSa a tusim liatinovy a ten mohol mat kanaliky ako chceli nie?
00:01:28
30.07.2008
ZbyŠek
-> gabo00000: v textu ,, je odzkousena pro osmikanalovou hlavu valcu (obr. 94). Pri pouziti na jiny motor musite delku vetvi upravit podle stupne provedeni uprav. "
23:58:49
29.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
chalani potreboval by som vedeit rozmery na prirubu an vyfuk na 8kanalovu favo hlavu ..su tieto rozmery na 3obrazku pouzitelne? dakujem
23:57:10
29.07.2008
ZbyŠek
-> petr s: s tebou souhlasim. Mooooc slozite 4
22:31:42
29.07.2008
petr s
-> Fén: Ten se nepoužíval moc složité
22:29:14
29.07.2008
Fén
To ani ne, ale spíš málo kdo ví jaký měl přínos.
22:24:41
29.07.2008
ZbyŠek
Nikomu se do nej nechce, co ? 1
Extreme Tyres