-> afro100: Na etz som mal otackomer. Ale nemontoval som ja, uz tam bol. Preto neviem preco sa nena na etz namontovat otackomer.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Montáž otáčkoměru škoda 105,120,130 GLS,LS,GL,L,S
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [2]:
Text:
Původně jsem si myslel že montáž otáčkoměru bude hračka ale nikde jsem nenalezl žádnej podrobnej popis , nakonec jsem si musel poradit sám a zjistil jsem to , no jak jsem si myslel hračka to tedy nebyla, chyběl my totiž kabel který vede na civku až do motoru tak sem vzal kabel a od palubních přístrojů jsem vedl kabel až na cívku v interiéru to byla hračka ,ale z interiéru do motoru to bylo vo nervi na to chce mýt dosti vzručnosti a trpěnlivosti jinak to nepode. Doufám že toto schéma vám alespon trochu pomůže.info:
Správce článku: Anubis21 - zrušená registraceZaloženo: 18.12.07 22:20 Poslední změna: 24.02.08 11:55
Montáž otáčkoměru škoda 105,120,130 GLS,LS,GL,L,S - komentáře:
-> Zippess: ETZ?
-> Adam59: A iskru ti indukuje co?
-> Zippess: no problém je že já nemám cívku
proto se ptám zda to jde jinak, prý to jde napojit nějak na alternátor (podobně jak to mají naftáci) jen mi ještě nikdo nevysvětli jak 


-> afro100: Na emisiách ti to robili tak preto, lebo majú tak stavaný prístroj. Aj ja to mám na stroboskope riešené cez ten káblik na sviečku, ale otáčkomer sa montuje na cievku.

-> Adam59: naco? od cievky vyvedies jeden signalny kablik ..
chlapy jde napojit klasický otáčkoměr jinak než na cívku? Na emisích jsme viděl že dával jakejsi klip na kabel ke svíčce aby mu to ukozovalo otáčky ...
aoj hoši chcic se zeptat jaky typ zapaalovací civky použivate chtěl bych vědět čislo a typ ja mam na konci oznaceni 620 jaky mate vy diky
-> blackgarde: na kabeláž a správne pripojenie, ak je elektrika OK, tak potom sa asi pokazil :)
kluci co se mi stalo z otackomerem mám v rapidu LUMEL a z ničeho nic přestal jít poradíte mi na co se mám kouknout ? 

-> vhml: na otackomer si nemal davat trvaly +,ale spinany zo spinacky
Anubis21:
Ještě tam doplň, že to zapojení přístrojovýho štítu (otáčkomeru) platí pro otáčkoměr PAL.
Ještě tam doplň, že to zapojení přístrojovýho štítu (otáčkomeru) platí pro otáčkoměr PAL.

celu schemu pristrojivky ti zapojim aj o pol noci ked ma zobudis ale ved dobre ze si to tu dal niektory nevedia
Dal jsem nový graf (přístrojovka zapojení) co vy na to?
Nevím jak jste to řešili vy, že jste to měli tak ,,složitý", ale já vzal 2metry kabelu a ntáhnul je k cívce. Pak jsem vytáhnul od pojistky stálej proud a pod nejbližším šroubem chytil kostru. V otáčkoměru jsem to nakombinoval až to běželo. Práce jestli na půl hodinky??? ani ne...
-> Vilda: ježe otáčkoměry PAL a LUMEL mají to zapojení rozdílné. ten tvuj popis je ke kterému ?
Jo jo, taková prča to kamaráde není... Jásem si tohle schéma nastudoval už v 15ti a řek sem si "to bude snadý, až budu mít v 18ti škodovku tak to takhle zapojím" ale realita je trochu jiná Škodovka má kabelový svazek vždy podle určité výbavy, tedy: 105S, 105L, 120 a 120L tam nemaj kabel na otáčkoměr. Proto je třeba ho dodělat.
Jinak pokud jde o zapojení otáčkoměru, je tam označení +, -, 1.
+ se dá na cívku +
- se dá někam na kostru
1 se dá na cívku s označením 1 (je to i na tom schématu)
Průser je, když máš v ruce otáčkoměr, který má strženou tu samolepku s popisem vývodů
Jinak pokud jde o zapojení otáčkoměru, je tam označení +, -, 1.
+ se dá na cívku +
- se dá někam na kostru
1 se dá na cívku s označením 1 (je to i na tom schématu)
Průser je, když máš v ruce otáčkoměr, který má strženou tu samolepku s popisem vývodů

-> kachnis: Jenze je vic druhi tockomeru a jedne to ma tak a druhej tak... Zkratka na otackomer jde +, kostra a impuls od civky... A kdyz se to ruzne prokombinuje tak neco vyjde
Takhle sem to delal ja a jakpa jede 


Jo se tam chystam dát pipisek z otáčkoměru ale musím sehnat fotoaparát





natahnout drat je jedna,ale jeste pridej popis jak se otackomer pripoji..na otackomeru mas 3 vyvody tak by nekomu pomohlo vedet k cemu kterej drat je..