Anubis21:
Ještě tam doplň, že to zapojení přístrojovýho štítu (otáčkomeru) platí pro otáčkoměr PAL.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Montáž otáčkoměru škoda 105,120,130 GLS,LS,GL,L,S
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [2]:
Text:
Původně jsem si myslel že montáž otáčkoměru bude hračka ale nikde jsem nenalezl žádnej podrobnej popis , nakonec jsem si musel poradit sám a zjistil jsem to , no jak jsem si myslel hračka to tedy nebyla, chyběl my totiž kabel který vede na civku až do motoru tak sem vzal kabel a od palubních přístrojů jsem vedl kabel až na cívku v interiéru to byla hračka ,ale z interiéru do motoru to bylo vo nervi na to chce mýt dosti vzručnosti a trpěnlivosti jinak to nepode. Doufám že toto schéma vám alespon trochu pomůže.info:
Správce článku: Anubis21 - zrušená registraceZaloženo: 18.12.07 22:20 Poslední změna: 24.02.08 11:55
Montáž otáčkoměru škoda 105,120,130 GLS,LS,GL,L,S - komentáře:
19:36:53
13.08.2008
13.08.2008
Rabbit
20:58:08
27.03.2008
27.03.2008
Jendo
celu schemu pristrojivky ti zapojim aj o pol noci ked ma zobudis ale ved dobre ze si to tu dal niektory nevedia
11:57:41
24.02.2008
24.02.2008
Anubis21 - zrušená registrace
Dal jsem nový graf (přístrojovka zapojení) co vy na to?
19:52:17
21.01.2008
21.01.2008
vhml
Nevím jak jste to řešili vy, že jste to měli tak ,,složitý", ale já vzal 2metry kabelu a ntáhnul je k cívce. Pak jsem vytáhnul od pojistky stálej proud a pod nejbližším šroubem chytil kostru. V otáčkoměru jsem to nakombinoval až to běželo. Práce jestli na půl hodinky??? ani ne...
14:24:39
19.01.2008
19.01.2008
Gryzly
-> Vilda: ježe otáčkoměry PAL a LUMEL mají to zapojení rozdílné. ten tvuj popis je ke kterému ?
01:45:17
10.01.2008
10.01.2008
Vilda - zrušená registrace
Jo jo, taková prča to kamaráde není... Jásem si tohle schéma nastudoval už v 15ti a řek sem si "to bude snadý, až budu mít v 18ti škodovku tak to takhle zapojím" ale realita je trochu jiná Škodovka má kabelový svazek vždy podle určité výbavy, tedy: 105S, 105L, 120 a 120L tam nemaj kabel na otáčkoměr. Proto je třeba ho dodělat.
Jinak pokud jde o zapojení otáčkoměru, je tam označení +, -, 1.
+ se dá na cívku +
- se dá někam na kostru
1 se dá na cívku s označením 1 (je to i na tom schématu)
Průser je, když máš v ruce otáčkoměr, který má strženou tu samolepku s popisem vývodů
Jinak pokud jde o zapojení otáčkoměru, je tam označení +, -, 1.
+ se dá na cívku +
- se dá někam na kostru
1 se dá na cívku s označením 1 (je to i na tom schématu)
Průser je, když máš v ruce otáčkoměr, který má strženou tu samolepku s popisem vývodů
09:15:46
21.12.2007
21.12.2007
Syny
-> kachnis: Jenze je vic druhi tockomeru a jedne to ma tak a druhej tak... Zkratka na otackomer jde +, kostra a impuls od civky... A kdyz se to ruzne prokombinuje tak neco vyjde Takhle sem to delal ja a jakpa jede
23:13:46
20.12.2007
20.12.2007
Anubis21 - zrušená registrace
Jo se tam chystam dát pipisek z otáčkoměru ale musím sehnat fotoaparát
13:28:35
20.12.2007
20.12.2007
kachnis
natahnout drat je jedna,ale jeste pridej popis jak se otackomer pripoji..na otackomeru mas 3 vyvody tak by nekomu pomohlo vedet k cemu kterej drat je..