
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seřízení spojky
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [5]:
Text:
tak jsem se rozhodl napsat článek... snad se bude někomu hoditobr. 1) kdo to neví tam se nachází místo činu
obr. 2) po odkrytí a odvzdušnění spojkového potrubí (pokud někdo neví jak se odvzdušňuje rád to tu doplnim) několikrát sešlápneme spojkový pedál aby se váleček a táhlo usadilo tak jak má... povolíme dvěma 12kama klíčema tyčku spojky a vyhákneme napínací pružiny
obr. 3) nyní OBĚMA rukama stiskneme plech přes který se vypíná spoka... jen do polohy než se opře o přítlačný talíř....
obr. 4) nyní musíme na tyčce povolit nebo utáhnout velkou matici kterou se nastavuje délka tyčky tak aby mezera mezi stačeným plechem a zasunutou tyčkou byla cca 2-4mm vůle
obr. 5) utáhneme zpět kontramatku a máme hotovo...
pokud spojka stále nepracuje dál je možné že odešel jeden ze spojkových válečků a to je buď jen vyměníme nebo vyměníme gumičky
v případě připomínek rád doplním
info:
Správce článku: hanyZaloženo: 13.12.07 18:50 Poslední změna: 25.12.07 21:43
seřízení spojky - komentáře:
-> J3STER: Vuli tam udelej takovou, aby spojka zabirala v pulce... Je jedno jestli bude 2 nebo 5mm - dulezity je kde zabira spojka a pokud uz tam vule neni a i po pusteni pedalu spojku se neustale toci lozisko a nejde to sestelovat - je to zraly na novou spojku... 

Oprava slova chyté =) chytré. Už píšu jako Syny





Tož dobry. Já sem podle chyté knížky dával vůli 2mm
.

Nerikej mi ze si tu mezeru mezi trnem a tim mechanismem s vypinacim loziskem spokjy skousel s natazenejma pruzinkama? 
