Výfuk Š 110 RALLYE

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Výfuk Š 110 RALLYE: Výfuk Š 110 RALLYE: Výfuk Š 110 RALLYE: Výfuk Š 110 RALLYE:

Text:

Tento výfuk byl určen pro vozy Škoda110 Rally. Takto upravená Š 110 byla vybavena karburátorem Weber 28/36 DFI-2,
silnějšími ventilovými pružinami, plnoprůtokovým čističem oleje Purolator, jiným vačkovým hřídelem, chladičem oleje a novým sacím a výfukovým potrubím s tlumičem typu Burges

pozice 1, 2 :dolní a horní polovina pláště 2 × plech 1×280×510 ČSN 42 5302.21/pozice 3 : zadní díl trubky trubka 40×1,5×440 ČSN 42 6710.21 /pozice 4 : dno- plech 1×85×120 ČSN 42 5302.21/
pozice 5 : přepážka plech 1×100×140 ČSN 42 5302.21/ pozice 6 : držák a dno plech 2,5×160×100 ČSN 42 5302.21/ pozice 7 : držák plech 2,5×100×240 ČSN 42 5302.21/ pozice 9 : přepážka plech 1×140×100 ČSN 42 5302.21/ pozice 10 : přepážka plech 1×100×140 ČSN 42 5302.21/ pozice 11: přední díl trubky trubka 40×1,5×530 ČSN 42 6710.21 /pozice 12 : objímka trubky trubka 40×1,5×30 ČSN 42 6710.21/ Držák tlumiče : plech 2,5×135×230/Výfuková trubka : pozice 1, 2 trubka 42×2×800


NÁZORY a ZKUŠENOSTI:
co pouzivate ako tlmiacu vypln do burgesu? ked som zvaral prvy, s malickou dusickou /mysleli sme si, ze to bude strasne hlucne/ som tam napchal ocelove spony od sustruhu. zvuk bol celkom v poho. potom do dalsich dvoch som pchal zelezne spony uz s kludnym svedomim. uvazovali sme povodne, ze ako vypln pouzijeme stavebnu izolaciu Nobasil /cadicova vlna/, ale dako nam to stale vychadzalo, ze priechod spalin prilis utlmime, az zapchame. Nobasil som potom pouzil na priecniak 130 L/A. V navode sa pisalo, ze je potrebne poriadne napechovat tlmidlo, inak to bude strasne hlucne. Tak sme tam napchali stvrt tabule nobasilu a vyfuk je teraz hlucnostou porovnatelny serii. inak ked som opravoval netesne- nekvalitne zvary na burgese, spony zacinali pomallicky vypadavat cez stredovu trubku. asi sa pri stlacovani niektore polamali+ posobenim tepla vypalili. zadny drziak tlmica je dobre spravit s uchytenim na motorovu konzolu- aby sa vyfuk hybal sucasne s motorom. pri uchyteni na pevnu cast kasne sa mi sustavne otlacalo tesnenie a povolovali sroby pri zbernom vyfukovom potrubi. Milano

ten vejfuk musis mít uchycenej na samostatnym silenbloku (doporučuju motorovej) , kdyz sme to meli chyceny natvrdo tak se nam nepovolovali srouby ale trhal se rovnou celej vejfuck.
a jako napln sme pouzili klasicky dratenky na nabobi........


Špony od soustruhu by se tam dávat neměly! Nedají se dobře napěchovat! Dává se tam čedičová vata!!!

čedičová vata ale nemá takovou životnost, nééé, jako ty drátěnky. Nevypálí se to po nějaké době?

ja do toho cpu dratěnku na parkety.dobře se sni pracuje, tlumí velmi dobře a je levná. jinak je v níských otáčkách tichý.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Meilo
Založeno: 20.09.07 19:10   Poslední změna: 20.09.07 20:59

Výfuk Š 110 RALLYE - komentáře:

13:16:12
19.09.2010
Gryzly
v motoshopech se dá koupit prošitá tlumící hmota do výfuku.
09:11:53
13.09.2010
Stvivi
ano aj ja, niekde v jednej knihe to ties bolo o Rku ,ak sa nemylim
22:16:22
30.09.2007
Gemini
mam original komunisticke plany
Extreme Tyres