-> Rabbit: dal som do článku link na druhú sériu fotiek, môžeš si to popozerať tam.
Bacha na dve malé guličky, ktoré sú v karbu. Jedna je pod pipíkom čo trčí do prvej komory (injektor akceleračnej pumpičky), druhá pod skrutkou nad akceleračnou pumpičkou vedľa plavákovky.
Asi nemáš nějakej popis co? Nebo mi aspoň řekni kterou část karbu máím rozebírat v kybli abych pak půl dne nehledal nějakou pružinku, kuličku nebo něco podobnýho. Dík
jo jo, já ty rozprašovací turbínky mám ve Favoritu 136 už 19 let. Tehdy si to do novýho auta namontoval majitel koupeného vozu. Člověk co to montoval, prohlásil že to bude mít menší spotřebu. Je to asi pravda.... jenomže jako daň za tohle je to, že to nejede. Maximálka zůstala stejná, ale kua akcelerace je v tahu....prostě nejede. Takže až budu čisti karbec, tak slavný komunistycký turbínky poleťěj.
ps: nedávno jsem to zkoušel, na zrychlení mi ujížděl Favorit 135 (služební, kterým taky jezdím). Můj vlastní zrychloval, jako by to vážilo 1,5 tuny a on se mi vzdaloval, prostě humus.
minno, prosim te, neposlal bys mi do icq dve informace? rovnani vika karbecu (vytazeny od utazenyho filtru) - jak na to? a taky jak jsi docili takoveho krasne cisteho karbecu? nejaky spesl cisteni? ja mam k repasi kousek zvenci dost zkorodovany a potazeny zapecenou spinou... predem diky mnohokrat.
noooo, ja som to asi pred pol hodkou dokoncil...a auto ani nenastartovalo...ale zistil som ze som stratil tu gulicku spod injektora, tak dufam ze ked kupim novu tak to uz pojde