Na úvod asi každý zná z favorita delší dráhu řazení a nepřesnost.. ty to nedostatky jdou samozřejmě odstranit...
..::Co potřebujem::..
1.Golu s voříškem číslo 13/i stranový- klič č.10.
2.kleště
3.kladivo
4.fleksu 1 brusný kotouč.
5.Co2/nebo jinou svářečku.
6.Průbojník.
7.Náladu a čas.
8.pilník
a jdem na to...:)
Vlezem do auta sundáme pryž z řadicí páky,slezem pod auto povolíme kulisu 2x šroub M8 povolíme pak táhlo vod převodovky to je pero,dále podpěru u převodovky to je šroub číslo M6.a celé řazení je venku.Celé řazeni upneme do svěráku na kulise je nahoře velká segrovka tu vyndáme jde to velmi špatně..! vyndáme celou řadiči tyč pozor na silonová pouzdra na tyči je přivařená body kulička kterou musíme opatrně odbrousit nejlépe fleksou a pak do cista pilníkem… potom kuličku posunem směrem nahoru o 30mm a zavaříme v bodech lehce opilujeme piknikem.Pozor pokud uděláš víc jak 30mm hrozíme že někde orveš řazení takhle to bude vycházet zároveň s výfukem!a pak je zpětný postup doufám že jsme na nic nezapomněl.:) omluvte můj pravopis nejsem dobrý češtinář:--)

Délka na ůpravu cca 40 minut!