skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sací potrubí Favorit
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [9]:
Text:
Takže tohle je sací potrubí pro vozy Škoda Favorit. Je to určené pro Favority s jednobodovýmvstřikováním ale i pro Favority s karburátorem...
Potrubí je vyrobeno z laminátu a je tedy velmi křehký takže je dobrý na konec potrubí
vyrobit ze slabší páskoviny držáček... (viz. Foto). Ke karburátoru se připevní lepidlem PUR
(klasika co je na spolery apod...)
Hadice z víka ventilů je dobrý svéct do nějaké nádobky, zbytek hadiček co zbylo po starým
origo filtru stačí ucpat...
Vyrábí to například firma Ellri... Ale musí se to ještě dodělávat...Např. vybrousit vnitřek apod...
P.S. Nejsem žádnej spisovatel tak když budete mít nějaký dotaz stačí napsat k mýmu autu...
Jarda2
info:
Správce článku: Jarda2Založeno: 27.03.05 17:14 Poslední změna: 27.03.05 19:35
Sací potrubí Favorit - komentáře:
-> Charlito: Lehce to na výkonu znát je...Ne moc várazně...
Nešlo by nějaký takový zvěrstvo vymyslet i na Š120.
upřímně řečeno to podle mě vylepší tak akorát zvuk, ale na výkonu to nijak znát nebude, je tam základní nedostatek... - potrubi je moc blízko u motoru, takže saje teplej vzduch a tim to moc nevylepšíš, nešlepší je ho vést dál ot motoru a vytvořit nějaký sání do haubny

-> mirčán: Tak tak jak píše Adam Radimovič...

-> mirčán: míš číst? kdyby sis přečet ten članek tak zjistiš že to děla fa Ellri a navic se to zminilo i tady v diskuzi
-> Jarda2: da se to potrubi nekde koupit nebo to je domaci vyroba????
-> Honzik: Hodně velkej efekt to udělá na zvuku a malej i na akceleraci...

má to taky jinej než vzhledovej efekt? sem koukal, že za to chce elri docela balík
Tak jsem zde přidal článek o sacím potrubí k fávu... Časem ten popis vylepším...
