skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mezikus tesneni na turbo motory
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]Text:
Prodam mezikus na turbo motory. Aktualne dostupne 4x kusyTym sposobem dostajeme se na KP 8:2(przi objeme 1.4, przy 1.3 melo by byt +/- to samo)
Je to najlepsi reseni.
Gdy znizime pisty, to odbiramy material i pist robimy slabsi - zmniejszamy rezervu materialu na magazynowanie tepla atd.
Gdy upravujemy spalovaky w hlavie, to menime anti detonacni sterbinu i nebuty to nigdy na 100% mozliwości motoru fungovat i predstih musi byt moc niski aby to nedetonovalo, a dobrze wime ze im vetsi predstih je moznost nastavit na turbo motorze to posuvamy vykon dal..
Cena 750Kc za kus.
Kontakt najlepiej: Kolek.Przemek@gmail.com
Fotky:
i1278.photobucket.com/alb ums/.../107_3281_zps079edb 09.jpg
i1278.photobucket.com/alb ums/.../107_3280_zpsedbee9 48.jpg
i1278.photobucket.com/alb ums/.../107_3278_zpsee01fe da.jpg
info:
Správce článku: KillmeZaloženo: 25.01.15 18:09 Poslední změna: 25.01.15 18:25
Mezikus tesneni na turbo motory - komentáře:
-> Killme: Ano, díky. To mě zajímalo.
Mel sem na mysli antidetonacni sterbinu.
Co do +2,5mm vetsi dystansie mezi pistem a hlavom, to ne robi to absolutnie zadnej różnicy - na svete se tento sposobem robi moc motorow(np Bmw m50), a wytrzymuje to minimum 2x seriovy vykon
Co do +2,5mm vetsi dystansie mezi pistem a hlavom, to ne robi to absolutnie zadnej różnicy - na svete se tento sposobem robi moc motorow(np Bmw m50), a wytrzymuje to minimum 2x seriovy vykon
-> Urbi: to nevím, zatím jsem nad tím nepřemýšlel, třeba na to někdy někde narazím...
-> Marcius: ok tedy. To je právě to ... co by měl turbo motor mít za štěrbinu pro správnou funkci...
těsnění-distanční mezikus se dá použít i v případě použití kliky z fabie do bloku z felicie(nebo favorita) jestli-že se použijí staré favoriťácké ojnice.
Měl jsem motor blok-favorit, klika fábia, ojnice favorit(na dolním oku zúžené z 22mm na 17mm) písty od Chovance pr.77mm-celk. to dalo objem 1450ccm, musel jsem dát pod vložky dist. kroužky a použít tento mezikus na horní část bloku.
Mezikus mě zůstal doma, jetli někdo chce je k dispozici.
Měl jsem motor blok-favorit, klika fábia, ojnice favorit(na dolním oku zúžené z 22mm na 17mm) písty od Chovance pr.77mm-celk. to dalo objem 1450ccm, musel jsem dát pod vložky dist. kroužky a použít tento mezikus na horní část bloku.
Mezikus mě zůstal doma, jetli někdo chce je k dispozici.
-> Urbi: já to pochopil tak, že on nepsal o dodržení rozměru původní "tloušťky" det. štěrbiny, ale spíš, že je lepší zachovat neupravenou hlavu, než to vyfrézovat úplně. cíl byl pouze snížit statický k.p. , nic víc s tím v rámci sériových pístů nemohl udělat.

-> Killme: Jak se dosáhne tedy zmenšení komprese, když se štěrbina zachová stejná ? Rozuměl jsem tomu tak, že bude těsnění tlustší (= větší štěrbina) a tím se dosáhne zmenšení kompresního poměru.
Šterbina u těchto motorů je tolik, kolik je výška těsnění, pokud píst chodí v horní úvrati zároveň s vložkou ... takto je to u těchto motorů. Čím se dosáhne zmenšení kompresního poměru a přitom zachování sériové antidetonační štěrbiny, když píšeš že je nejlepší sériový rozměr.
Šterbina u těchto motorů je tolik, kolik je výška těsnění, pokud píst chodí v horní úvrati zároveň s vložkou ... takto je to u těchto motorů. Čím se dosáhne zmenšení kompresního poměru a přitom zachování sériové antidetonační štěrbiny, když píšeš že je nejlepší sériový rozměr.
Moim zdaniem ta seriova sterbina z 50kw hlavy je to nejlepsi co tam może byt. Modyfikacje hlavy w tym miejscu prowadza do ego ze smes w hlavie neni jednorodny a nie mozna tam dat velki predstih.
Na moim motorze na paliwie 98 i 1 bar tlaku jezdilu to na na predstihu 26-32 stopnie w 4000-7000rpm przy WOT(ang. wide open throttle)
Na moim motorze na paliwie 98 i 1 bar tlaku jezdilu to na na predstihu 26-32 stopnie w 4000-7000rpm przy WOT(ang. wide open throttle)
Velká antidetonační štěrbina se u turba neřeší ?
-> Killme: Cena je dobra...
Ten mezikus se pouziva aby snizit kp motoru z 10-10,5 na ~8.2, bez jakekoliv ingerencji w blok a pisty - czyli jenom turbo a welky vykon. W razie awarii, czy dalszych modyfikacji je to behem czasu najlepsze rozwiązanie.
Co do ceny - prosim skuste u kogoś zrobit planek,aby to było presne do 0,1 mm a potem wypalit to na laserze.. cena bude minimum x2..
Co do ceny - prosim skuste u kogoś zrobit planek,aby to było presne do 0,1 mm a potem wypalit to na laserze.. cena bude minimum x2..
-> Maxx: a neni lepsi pouzit s tim ocelovym navrch a na spodek med? med-ocel-med
Je to mezikus mezi dvě těsnění,pro turbo motoráře... píše to dost jasně.
Děkuji právě jsem to nedokázal pochopit a vím že se dávají jen kroužky a papír, jen jsem hledal něco jak tohle využít :)
-> pecen: kovove tesneni ano, ale to se davalo na litinovej blok kterej musel byt presne srovnanej a hlinikova hlava musela byt taky jak kdyz streli, potom se dalo samotne kovove tesneni a motor jezdil bez problemu, jak je to v pripade vlozek...tezko rict...
kousek vypálenýho nerez plechu za 750kč? divný ne, + ještě dávat dvě těsnění?
-> Toušík: Bude to nejspis tak jak pise Mara. Nicmene kdyz se pouzivani krouzky na tesneni spalovaku, tak je vse ostatni taky bez tesneni.
-> LUKAS: to potom nemá žádnej smysl ne ? tohle by mělo nahradit těsnění podle mě teda ale že by to těsnilo to se mi nezdá
-> Toušík: podla všetkeho ide klasicke metaloplasticke seriove tesnenie na blok,potom nasleduje tento vypalok a dalšie tesnenie klasicke...čiže zrejme sa použivaju 2X tesnenia.
Pokud by to někoho neurazilo, ale jak se tohle těsní? Je to jen kus vypáleného plechu ne? Takže papír na vodu a kroužky na válcích? Omlouvám se a rád se přiučím.