
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oprava pátých dveří Favorit
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [11]:
Text:
Nedivte se ,ale spousty lidí to neumí , a třeba stím potřebují poradit . Já se mohu přiznast já to taky neuměl , ale pořád jsem to skoušel až jsem na to přišel ,a stálo mě to mění . proto přesný postup není nikdy k zahození !!!!!!!!:)POSTUP :
1. Brusným papírem obrousíme poškozenou část karosy (jeli díra tak přelepíme jako já hliníkovou páskou ,nebo zavaříme). Potom obrousíme . Brusný papír číslo: P80,P100,P120,P140 .
2. Po odstranění rzi z poškozené části vozu . Dáme na poškmozenou část vozu tmel a necháme ho ztuhnout , potom tmel zarovnáme brusným papírem P40 - P140.
3. Zarovnaný tmel obrousíme znovu ,ale do hladka ,to znamená že použijem brusný papír P200 - P600
4. Nastříkáme poškozenou část plničem nebo nebo základovou barvou na lak potom zabrousíme papírem P1000 - P2000
5. Nalakujem poškozenou část lakem v barvě vozu nebo jakoukoliv jinou barvou !(lakovat dvěma až třemi vrstvami , aby nám lak neztékal)!
Po uschnutí laku je hotovo a můžem jet!!!!!!!
info:
Správce článku: Anubis21 - zrušená registraceZaloženo: 25.10.08 01:10 Poslední změna: 30.10.08 17:07
Oprava pátých dveří Favorit - komentáře:
Anubis21: Pokud ta dira neni moc velka da se po dukladnem obrouseni flexou s dratakem letovat cinem. Jinak ta lepenka je opravdu fajn 

-> vaclav785: lak ? na co... on to taky střínul sprejem,,,,,,,,,,
-> tomaso435: jinak ne že bych se ztotožňoval s touto opravou
-> tomaso435: no ale když si do toho započítáš lak tak si spočítej kde jsi
nejjednodužší oprava za cenu kitu a spreje je výmě dveří z vrakáče která je i s cestou do hodinky hotová

Anubis21: Takovouhle prasoopravu bych se moc nechlubil.Aspon to okno si moh pred lakovanim vyndat
jo a jenom, teda pokud dobre ctu....to prelepeni diry hlinikovou izolepou...to nemyslis moc vazne, ze ne :-) to jako tezce nechapu...kdyz uz nechces varit...coz takhle laminat?hm?? ale izolepa, to beru jako vtip, ta patri na papir a ne na kastli....leda tak pred prodejem :-(
Bych si jenom dovolil upozornit, že když prorezlý místa po obroušení nenatřeš odrezovačem nebo penetrátorem, brzo to vyrezne a tmel se odloupne. Bezpečný to je jenom na povrchový korozi, když je to do hlubky, šmirglem se toho nezbavíš, tam je potřeba flexa (nebo aspoň vrtačka) s dráťákem a vrstva jednoho z výše uvedených nátěrů. Pak to můžeš bezpečně tmelit (tmelem s vláknem, silnější vrsta jemnýho tmelu se propadne nebo popraská, dává se až na hrubej nebo když máš jenom drobnej důlek) .
hm aco stim?