Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [15]:

Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: Obr. 1 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 1.1 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr.2 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr.3 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr.4 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 5 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 6 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 7 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 8 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 9 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 10 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 11 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: obr. 12 Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: takhle byla spocená i moje prdel:-) Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera: Takhle jsem jel na lak!

Text:

Jak jsem dělal lízátko…



Od doby,co jsem koupil svou uŽOFKU,se mi líbilo a lákalo mě 3-dílné lízátko,kterým byly opatřené Garde!Sháněl jsem po inzerci jak na těchto stránkách,tak na Gardewebu,ale nikdo nenabízel.Už od minulého léta sliboval jeden nejmenovaný člen virtu sérii,na kterou,nevím proč,nedošlo.Jediné co jsem asi po roce sehnal,byly dvě krajní části(s logem Kvasin) v dost zuboženém stavu(díky za ně,Pavle P.)(obr.1),které bylo nutné obrousit a podlaminovat praskliny(obr. 1.1)

Pořád mi ale chyběl prostřední kus,nechtěl jsem nekonečně dlouho čekat na dlouho slibovanou „virťáckou“ sadu a rozhodl se pustit se do toho sám!



Nejdřív jsem potřeboval zjistit poloměr prohnutí.Obkreslil jsem padačku rezervy a pomocí asi dvoumetrového:-) kružítka jsem udělal přesný poloměr.Následovalo nařezání asi 30 pásků v tomto poloměru z MDF 3,3mm(obr.2).

Ještě zbývalo určit tvar prohnutí na výšku.To jsem udělal podle jedné krajní části.Udělal jsem si několik šablon,které jsem pak použil při lepení šablony a kitování(obr.3).

Pásky jsem slepil k sobě do potřebného tvaru(obr. 4,5) a pak už jen brousil,kitoval,brousil,k itoval atd.(obr. 6,7,8).

Když jsem byl s tvarem spokojený,potřel jsem vyrobenou šablonu vazelínou a oplácal sádrou,do které jsem ještě zasadil kord z drátů,aby se mi kopyto nezlomilo(obr. 9).

Po vytvrdnutí sádry jsem vyloupnul šablonu a kopyto opět vymazal vazelínou a pomocí laminátovací sady udělal onen prostřední díl-s nějakým přesahem,který jsem po vytvrdnutí ořezal(obr. 10-).

Po vytvrzení laminátu jsem díl vyloupnul z kopyta,ořezal a vykitoval.Teď je auto s kompletním lízátkem v lakovně,konečně!



Poslední impuls k napsání tohohle článku udělal M a r c e l-GARDE,který psal v inzerci,že se Tiller rozhodl dělat tohle lízátko sériově s Kvasiňáckým logem!Dozvěděl jsem se to přesně ten den,kdy jsem dokitoval ten prostřední díl! Tak jsem se rozhodl dát sem pár fotek a udělat zhruba popis a to i kvůli lidem,s kterými jsem to konzultoval,ať vidí jak to dopadlo:-) Kdybych to věděl pár týdnů zpátky,ušetřil bych si něco námahy,ale zas bych neměl Svoji uŽOFKU tak rád! A vo tom to je!

PS: kdyby někomu chyběl ten prostřední díl,tak mu ze soucitu taky jeden zfušuju!

hodnocení článku:

info:

Správce článku: radekp
Založeno: 28.03.07 13:44   Poslední změna: 28.03.07 14:07

Jak jsem delal lízátko...aneb težký život ceského tunera - komentáře:

18:05:02
29.03.2007
DOOlittle
ty vole to je celkom zvlastny postup1
Extreme Tyres