skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektrárna Chvaletice - prospekt 1991
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [23]:
Text:
Text ještě nebyl přidáninfo:
Správce článku: palinatorZaloženo: 25.09.11 20:55 Poslední změna: 25.09.11 21:58
Elektrárna Chvaletice - prospekt 1991 - komentáře:
-> Kloggie 27.09.11 21:37:01: Tak k výstupu na chladicí věž Temelína mě lákali opakovaně a odolal jsem. Výšky moc nemusím.. opravdu jen když fakt musím.
-> Kloggie:
A co pak když je člověk na komínu!
Prarodiče měli tu čest před uvedením do provozu.
A co pak když je člověk na komínu!

Já byl na chladící věži a pracoval na projektu rekonstrukce a výměny chladícího systému pro ECH. Monstrózní a fascinující stavba :)



-> palinator: Někdy se i vyměňujou, nebo spíš přidávají.. Při poruše se zpravila spojkujou, tedy ty, u kterých je to dovolený. Naštěstí se nám nikdy nestalo, že bychom zatáhli krátkej takovej, u kterýho to dovolený není, ale i při tý stavbě jsme byli jak burlaci na Volze.. Já se naštěstí motal jen kolem malejch potrubí, který se svařovaly z kusů maximálně 6 m dlouhejch.
-> jans: Pohledám, naskenuju, měl bych mít i americkou..
-> jans: Pohledám, naskenuju, měl bych mít i americkou..
-> Jozka:
Jo, hoď sem JETE, prosím.
Jo, hoď sem JETE, prosím.
-> Jozka:
Já naštěstí dělal jen lišty pro EPS. Ale jinak to musí bejt sranda. Ale tak ty kabely se snad tahají jen při stavbě bloku, na tom snad není nic, co by se mohlo pokazit... Když do toho někdo nevrtne vrtačkou.
Já naštěstí dělal jen lišty pro EPS. Ale jinak to musí bejt sranda. Ale tak ty kabely se snad tahají jen při stavbě bloku, na tom snad není nic, co by se mohlo pokazit... Když do toho někdo nevrtne vrtačkou.

-> palinator: Naši specialisté jim říkali anakondy (nebo taky někdy s "u"). Zatahovat takovej kabel do kanálu je fakt sranda, naše regulační byly naštěstí trochu slabší..
Že bych sem seknul Tlemelín?
Že bych sem seknul Tlemelín?
To je pravda. Dřív sice na tom tolik firem v běžném provozu nedělalo, ale lidí na tom pracuje stále přes 1000. Osobně jsem měl tu čest pracovat za provozu v kabelovém kanálu, v němž vedou cca 10 cm silné kabely od generátoru o napětí 15,75 kV. Pěknej macek na omak to byl.

nechcem sa chvalit, ale už som par takychto zariadeni prešiel., a musim uznat, že zložitost tychto zariadeni a ten počet firiem čo tam posobi.,.a že to všetko ako tak funguje, to ma fakt udivuje