Jak složit Škodu 136SP na parkovišti p?ed panelákem

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

Text:

Úvod

K tomuto článku mě dovedl jeden nejmenovaný člen virtu. Asi ho tady každý zná, ale každopádně by se měl stát vzorem každého šíleného škodovkáře...

Stať

V prvopočátcích celého snažení, je vnuknutí myšlenky - postavím si nějaké tuning auto :-) Jak to tak bývá, začátky nejsou jednoduché - nejprve se takový uchazeč musí seznámit s teorií jízdy vautoškole, vykonat první krůčky k nabytí řidičského průkazu...tato podmínka ale není nutná - je také možnost nejprve si zakoupit první stroj a pak si vytvořit ono kýžené povolení....
Když se tak člověk probírá magazíny o tuningu, jeho pohled zakončí na typu vozidla z Mladé Boleslavi, kterého se po našich krajích vyskytuje skutečně mnoho...POvětšinou první krůčky začínají koupí co nejlevnějšího stroje a oplácání ho doplňky typu - křídlo, mračení, hodně platu atd....časem ale zjistí, že ten kup nebyl tak výhodný a v autě se pod plasty tvoří dírky, občas něco upadne atd...
A tady nastává další etapa - zakoupení jiného stroje, dnes již zachovalého - pro doplnění věcmi již nakoupenými...a tady se náš mladý nadšenec dostane do rozporu - buď zůstane věren stylu plastu, světýlek, mračení atd. a jde to s ním z kopce a nebo se dostane na správnou cestu. Touto cestou myslím - vytváření pokud možno auto co nejbližší originálu a nebo s min. doplňky...
Když padne rozhodnutí na drzhou variantu je již rozhodnuto - přiblížení se k originálu není věc jednoduchá a nikterak laciná. Ovšem nadšení a elán nám neschází a tak se snažíme všemu příjít na kloub, dokupujeme různé vraky a z nich vyndaváme patřičné díly a snažíme se utvořit si svojí novou koncepci....
poté nastane další zlom - objevíme Katalog náhradních dílů...Zjišťujeme co všecko se dá na Škodovku dokoupit, co všecko vlastně v onom autě je rozebiratelné a zde nastává poslední zlom - a to pomatení smyslu...
POnejprve se rozeberou všechny díly co máme již doma v krabicích, ve sklepě, u souseda v obýváku, ve vracích na parkovišti..ovšem zde nastává první úskalí - nadšenec obyvkle není vybaven ani prostorem natož potřebným vercajkem, ale to vše vynahradí elán a zapálení pro věc a tak kladívkem, s kterým by spíše doktor skoušel reflexy postiženého, nadšenec vytvale buší do dílů s cílem co nejrychleji rozebrat co nejvíce dílů...
když se věc nedaří požádá o radu kolegu z webu podobných šílenců jako je on sám a postupně se stává mistrem nad mistry v oboru rozborka všeho co mi příjde pod ruku .-))
Po tomto nadlidském výkonu se mu zdá vše sice pěkně rozebráno, ale nic se neleskne, vše je zašlé a omšelé a vzpomene si na onen katalog a věnuje několik dní i nocí sepisováním katalogu a přepisováním do tabulek a vytvářením plánu, co všcko a za kolik se dá zakoupit...
Postupně mu kolegové s webu radí, jak věci zušlechtit, nabarvit, vyleštit ... atady nastává další zlom...nadšenec má rád lesklé věci a tak zakoupí leštící sadu na vrtačku (jeden z mála nástrojů co vlatní) a leští hodiny a hodiny úplně všechno co jenom jde.. když neleští tak natírá a nebo rozebírá a nakonec uzavře kapitolu sepisování katalogu a nalezne si svojí oblíbenou mototechnu...
V tom si uvědomí, že nakupování dílů, leštění dílu je vlastně údělem jeho života a tak nalezne zaměstnání aby mohl uspokojit své potřeby...ale potřeba nakupovat je silnější a nakonec neodolá a sežene potřebný fin. obnos u fin. instituce a nadšen tímto úspěchem zajde do své oblíbené mototechny a skoupí úplně všechno co jde ...tam jsou spokojeni, neboť to co již chtěli vyhodit, najednou zpeněží a nadšenec je také spokojen, neb množství dílu patřičně roste...
mezitímse zdokonaluje v leštění a jeho umění přesahuje chápání jeho spolukolegů na webu...občas se někdo rozhodne vyrazit na odpor,ale po chvíli to vzdá - pochopí, že na našeho nadšence prostě a jednoduše nemá....
každoádně i v největším nadšení do leštění nastane zlom - přeci jenom ruce a prsty zlamané a odřené touto čiností počínají odumírat a nadšení se taky vytrácí....ovšem stále pevně věří, že dotáhne leštění do konce včetně kol....
po marném snažení vyleštit kolečka a slibech, které ho svazují nakonec i tuto etapu vzdává - začínají se vynořovat první problémy, s nimiž se nikdy nepočítal.. po hodinách ketré tráví ve své komůrce, skrčen do polohy nepřirozené se smirkem v ruce se výsledek dostavuje jen velice pomalu. Jeho oči jsou již otupeny světýlkem které svítí pomálu a jeho poloha skrčence mu taky nevyhovuje a tak své snažení nakonec vzdává. sice se s tím někteří členové webu nechtějí smířit, ale on již ví, že přichází první šok...nic není ak růžové jak si myslel....
a není to první šok...později rozhlásí dadum výjezdu zcela nesmyslne, ale nasdšení mu zatemnilo mozek...sněhové přeháňky a bičování větru ledového mu však nedovolují ani tyto sliby naplnit a on je opět zlomen...
dal se vynořuje, že tlumící jednotka jeho "rakety" je také problémem. Sehnati něco levného není jednoduché a jeho prostředky se blíží nule. a tak se ptá kolegů - co mám dělati? jaké tlumiče nahoditi? v tom se objevuje spása!!! spása se jmenuje Kůrka - ne děti není to kůrka chleba je to jakýsi zázračný dědešček, jenž z tlumičů z vrakáče udělá nové!! jak to děla? stačí říct tajemné slůvko : tuning - on odpoví opravdu na tuning? taky ty umím ze všeho nejlépe...tak nasol prachy, ja vemu starší převodovkový olej a uděláme na tuning...vhodnou kombinací s olejem z friťáku vzniká vražedná kombinace "Sport tuning hyper pist" kteražto sse na tato auta osvědčila již mnohokráte...k tomu má i své výhody - když bude třeba udělati topinky nasrazu stačí troška oleje tuningového a topinky můžeš ihned vytvářeti....
Cely vytvor neustale pokracuje - nastava akce nasazeni naprav - tak na to je nejlepe vyzvati co nejvice zpriznenych kolegu na webu - cim vic lidi tim rychleji to pujde...ovsem chyba lavky - ne kazdy kolega je natolik ochotny a nekteri se radi spise mezi sprimare a vykuky a tak mezitim staci jeste levne nakoupit po okoli :-))
nadchazi teda etapa nasazovani - jelikž je vše ošetřeno několika nátěry drahé tuning barvy Alkyton musí se se vším zacházet opatrně - ve finále se to stejně tahá po zemi mlátí se s tím a dělají se s tím různé brikule...vše se nakonec vydaří, žel osud tuningu je nevyhnutelný a správné pružiny se stále navýjejí a tak auto stojí na prázdných gumách dále...
pak přichází akce motor a nasazení brzd - no správný extrémista vše dělá na koleně a tak zásadně VRTÁ HLINÍK VRTÁKEM DO DŘEVA A ŽELEZO VRTÁKEM DO BETONU - k tomu nač by ěl třeba prodlužovák? v blízké hospodě nalezne krom občerstvení i kýžený prodlužovák :-)) a tak nastává snažení - vrtáme převodovku v potu na tváři vrtákem do dřeva a divíme se, že otvor stále ne a ne se zvětšit - naštestí sada vrtáků čítá 10 ks tak to nějak ty dvě díry zvládneme...o co horší je vrt díry do plechou vrtákem do betonu...skutečně vše zaplaceno vlastním potem a krví...
nasazení motoru - pozveme silnější borce než jsem já sám - zvlášť když motor je těžší než majitel :-)) na tuto fázi přichází síla opravdových mužů a nakonec se akce zadaří...ve finále se připravujeme na seřízení a nahození...vše finišuje, al.e není nic tak jednoduché - záškodníci nosí nefunkční momeňťáky a tak nezbývá než si půjčit další nefunkční výměnou za mobil..ještě štěstí že v okolí je více servisů a tak si můžu půjčit momenťáků mraky :-)) super beru jiný kupuji benál do flašky od okurek a leju ... vodu dává do kýblů n apodlahu - jar nevadí .-))
ve finále se nic neděje a odkládá se na jindy - jiný kolega rozchodí jistě...


a co bude dále? tak to nikdo zatím neví, jen že se již započínají některé díly za zimu nashromážděné pomalu využívat a strkat na auto...podaří se to? snad jo...nikdo neví


Závěr

No na ten si milé děti musíte ještě počkat .-)))
hodnocení článku:

info:

Správce článku: VeTeV
Založeno: 01.12.05 12:03   Poslední změna: 27.04.06 15:58

Jak složit Škodu 136SP na parkovišti p?ed panelákem - komentáře:

16:29:16
01.12.2005
kirri
-> VeTëV: a to proto, ze je to o nasem Majklovi a uplne trefne napsane....
16:28:46
01.12.2005
kirri
-> VeTëV: jo zivot je kurva, ale ja nejsem4 10b
16:21:08
01.12.2005
Labros
-> VeTëV: ale já hodnocení zase zvyšuju 4
16:20:51
01.12.2005
Labros
-> VeTëV: život je totiž kurva, víš 3
15:48:01
01.12.2005
VeTeV
-> kirri: 10
15:36:53
01.12.2005
kirri
-> VeTëV: ja sem dal 1cku jako ve skole18
15:35:25
01.12.2005
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:25:12
01.12.2005
VeTeV
-> Labros: to psal sam zivot 3
14:47:14
01.12.2005
Labros
-> VeTëV: víš já jsem ten příběh znal dávno předtím, než jsi ho napsal 4
14:16:41
01.12.2005
VeTeV
-> Tuxik: ksa potvoro :-))

-> Labros: a ty se nesmej a radsi hodnot 4
13:55:03
01.12.2005
Labros
-> VeTëV: -> Tuxik: 3 3
13:51:39
01.12.2005
Tuxik
-> VeTëV: hus 2 3
13:50:27
01.12.2005
VeTeV
-> Majkl: s jezkem an hlave...

-> Tuxik: ale ty lestis neco jineho 2
13:44:16
01.12.2005
Majkl
-> Mattoni: toho neznam, takovej vosklivej 3
13:40:19
01.12.2005
Tuxik
i kdyz az na to lesteni se v tom taky trochu poznavam 3
13:40:08
01.12.2005
VeTeV
-> Mattoni: uz se o nem pisou i legendy :-))
je to legenda virtu ...jestli dodela co by rad 3
13:37:39
01.12.2005
Fén
-> Majkl: Podívej se do zrcadla a možná ho poznáš. 3
13:35:28
01.12.2005
Majkl
mno je to zajímavá a čtivá livestory, o kom pak to asi je? 18
12:46:57
01.12.2005
Pavel P..
pohádka na dobrou noc4 2
12:43:12
01.12.2005
Tuxik
super clanek 4
12:39:52
01.12.2005
kirri
a poslední stádium je smrt s vrtackou v ruce, ale na to má podle výpočtu mě a gabriela ještě 40 let3
12:33:27
01.12.2005
Doyle
135 135 sem zvědav na reakci3
Extreme Tyres