Montáž topení s fel do fa

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Montáž topení s fel do fa: Montáž topení s fel do fa: Vysledek Montáž topení s fel do fa: Takto vypadá zapojení když je hotové Montáž topení s fel do fa:

Text:

Pozor! Tak jsem zjistil ,že na vrakačích jsou hovada neobadané tím myslím ,že hlídat pří demontáži co vám to vlastně střihá na obrázku( Takto vypadá zapojení když je hotové) ve velké kolečku je ovladač s konektorem ten tam musí být na 100% bez něj nebrat!!! A v malém kolečku je označen iso konektor který se napojí na stavající elektriku v autě tak pozor nato co kupujete a nejlíp přesvědčit se že topení funguje ne ,že jsi koupite topení bez motoru !!!! nebo se špatně střiženými dráty!!!!


Takže čím začít začneme vyhodama topení s felicie:
- není zde už poruchoví kohout
- vyšší topný výkon
- více programů kam vzduch směrovat do vozidla
a to je asi tak vše

co je potřeba k montáži:
- Celé topení s felicie včetně ovládacího panelu (nejlépe i s isso konektorem s kterého koukají dráty)
- šroubovák plochy a křížoví (nejlépe krátké)
- svěrky na hadice klíče různých velikostí
- 2až4 hodiny času
- nejlépe spolupracovníka dá se i sám


Jdeme na to:
Výmněna je situovaná ve favoritu s felďáckou deskou u favoritu s originál deskou je postup podobný změny budu psát do závorky.
Za prvé odpojíme akumulátor a vyjmeme ho ven s vozu.Teď vezmeme dvě svorky na hadice a zaškrtíme obě hadice které vedou k topení ale tak aby sněmy šlo později ještě manipulovat odšroubujeme dvě svorky které drží hadice na tělese topení voda která vyteče s topení zachytíme do hadry pozor kapalina je jedovatá laka psi.

Rozlitou kapalinu na zemi je potřeba odstranit.Uvnitř vozu je nutno vyjmout límec se spínači u (favo palubky taky) odpojte konektory od sebe ti co mají strach s pozdější zamněny konektorů můžou být v klidu nelze je zamněnit límec s konektory dejte stranou povolte dva křížové šroubky na ovladači topení a odpojte konektor s ovladače starého topené
V motorovém prostoru drží těleso topení na dvou šroubech na jednom šroubu je upevněna kostra topení a stěračů povolte tyto dva šrouby(jsou na příčce mezi kabinou a motorem na každé straně topení)až tyto dva šrouby povolíte tak odmontujte těleso vzduchového filtru a dejte ho bokem teď můžeme těleso topení vyjmout s vozu ven je potřeba sním trochu kroutit ale jde to v pohodě.
(Teď pozor u fava palubky tedy kanálků (rozvod topení v palubní desce) je potřeba vyštípat nebo vyřezat půl kruhový výřez viz. obr. protože zde se liší topení fava a fel u fava klapka lítá do tělesa topení a u fel se překlápí do vodorovné přes svislou polohu)Staré topení je venku teď zaleží na každém jak pří táhne kostru k novému topení já použil kablík se starého topení dá se odpojit u motorku topeni drží na fastonu je v modré barvě před montáži nového topení ho prostrčte do interiéru vozu tak to půl v kablu v interiéru a půl v motorovém prostoru teď vsuňte topení s felicie nejlépe ve dvou lidech jeden ať topení nasouvá v motorovém prostoru a druhý ať ho potahuje v interiéru tímto si ušetříte obíhání auta ale jde to i samotnému až těleso sedne na šrouby tak ho přišroubujte nezapomeňte na kostry stěračů a topení přišroubujte i ovladač topení teď přijde na řadu napojení kabelů nové topení je na třech kablech přívod pro topení,přívod pro osvětlení ,kostra.ten tenký kabel je pro osvětlení .
Nejlépe je spojit je spájet pájkou ,ale nejdůležitější je pečlivě zaizolovat není dobré toto podceňovat protože auto potom může i vyhořet takže velmi pečlivě tuto práci provést.
V motorovém prostoru připojte zpět hadice na své místo upevněte je povolte svorky kterými jste zaškrtily hadice nasaďte spět těleso vzduchového filtru v interiéru poskládejte zpět límec se spínači do hromady a vložte akumulátor zpět do vozu nezapomeňte odvzdušnit systém nejlépe podle knihy jak na to? a montáž je hotová není to složité jak se na první pohled zdá .

Autor článku neručí za škody na vašem vozidle použitím tohoto návodu.


hodnocení článku:

info:

Správce článku: twimpi1
Založeno: 02.04.06 13:43   Poslední změna: 14.05.06 11:12

Montáž topení s fel do fa - komentáře:

15:20:25
01.05.2006
twimpi1
-> Mourl: Tak to máš blbé teď to jedině přidělat na fastony a zkusit to napojit na ovladač mimo auto radě jí , díval jsem se do auta tak by dráty mněli jít obr fotka s ovladačem začnu s leva modrý , bílý , žlutý , zelený , červený , fialový , hnědý , z toho poslední dva fialový a hnědý jsou tenké
a tos koupil nebo dostal?
12:46:42
01.05.2006
Mourl
tak jsem zjistil kde je chyba....nemám ten konektor co se zapojuje do toho ovládacího panelu...z topení mi kouká jenom 5drátů,Bílý,zelený,modrý, hnědý a žlutý
20:07:37
18.04.2006
twimpi1
-> Mourl: No teda neví jak a kde je to střižené ,ale já to mám takhle na svém topení ten nejhrubší červený je +,prostřední je nejtenčí ten je černý osvětlení +,a ten poslední je černý o něco silnější -, ale chtělo by to blíže popsat kde je to uvalené foto jsem přidal kabeláž +ovladač.a ta druhá otázka jaký konektor máš na mysli nejsem si vědom dalšího konektoru na ovladači a to mám doma ovladač s modelu 95-97 a v autě 2000 tak nevím všechny mám stejné akurád u té 2000 je tiší chod otačení tlačítek že to tak necvaká nahlas pošli foto jestli máš toho ovladače co máš namysli za konektor nebo jednoduchý nakres kde je 4
18:45:41
18.04.2006
twimpi1
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
18:41:59
18.04.2006
twimpi1
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
17:43:35
18.04.2006
Mourl
ještě dotaz....na ovládacím panelu který přijde do interieru jsem ze spodu objevil konektor..to je pro elektrické ovládání?
17:40:07
18.04.2006
Mourl
mám problém? někdo chytrý předemnou kabely na Fe topení uštípnul, jak poznám který je který? předpokladám že mínus bude černý...Ostatní je trvalý plus? nebo jak je to s elektrikou? Fe topení zapojit na stávající Fa topení kabely?? děkuji
10:47:48
04.04.2006
Labros
Jeden z mála užitečnejch článků v poslední době. Favoritisté určitě ocení!
10:47:14
04.04.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
19:58:13
03.04.2006
twimpi1
-> Jocko: Vybrat límec s ovladači je jednoduché drží je dva šroubky po jednom na každé straně odmontuj vyndej je s konektorů ty tlačítka a dej je stranou límec u favorita je chycen třema šrouby až je odmontuješ a dáš límec stranou tak se dostaneš k ovladači topení dva šroubky a možná třetí k popelníku ,ale u jak koho.
felda má na regulaci tepla klapku místo kohoutu.a to topení stoji okolo 1000 a za1 nechápu jaký větrák před chladič? topení je kompletní i s vnitřkem jestli máš na mysli jak popisuji odkud jsem vzal kostru tak jen ten drát jsem odepnul motor nech ve starém a v novém nech ten nový4
19:30:47
03.04.2006
Jocko
Super clanok, kaslat na hrubky :) skus to ale trosku rozdelit do odstavcov, nech sa to lepsie cita.
Nepochopil som toho viac, ale najpodstatnejsie je asi: 1. ci tam dam nakoniec aj feldacky vetrak (ventilator)?
2. ako vyberem limec a ovladace z palubky?
3. ket to nema ten "kohout topeni", tak ako dochadza k regulacii kurenia?
nevie niekto, kolko by chceli za feldovske kurenie na vrakacoch v Blave?
16:15:04
03.04.2006
twimpi1
-> goodji: Teď je to snad Ok.
16:12:49
03.04.2006
twimpi1
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
05:43:06
03.04.2006
goodji
Dobrej článek, ale, proboha, ten pravopis!!! Ono je vozydlo ve vyjmenovaných slovech po Z? A namátkou další perly: poruchoví kohout,
plochý a křížoví, manypulovat, zámněny, mezy a mnoho dalších
Extreme Tyres