Patice na dvouvláknovky do 742

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [8]:

Patice na dvouvláknovky do 742: všechny komponenty jedné patice Patice na dvouvláknovky do 742: Vlevo neupravená patice, vpravo po úpravě na průchod dvou kontaktů Patice na dvouvláknovky do 742: původní a upravená průchodka Patice na dvouvláknovky do 742: upravené kontakty + izolace Patice na dvouvláknovky do 742: Protažené kontakty průchodkou Patice na dvouvláknovky do 742: upravený doraz na jedné straně Patice na dvouvláknovky do 742: A tady je výsledek Patice na dvouvláknovky do 742: pohled dovnitř

Text:

Jelikož jsem nikde nesehnal jakékoli patice, tak jsem se rozhodl upravit škodovácké.

Jako první problém je sehnat správné patice. Požitelné jsou ty starší, co mají kontakty kolmo na sebe.

Postup:
1) Rozebereme patici na díly
2) Uřežeme obal kolem prostředního konektoru (obr.2)
3) Zvětšíme dvě vzniklé díry, kolmé na původní prostřední konektor (obr.2)
4) Průchodku na jeden kontakt upravíme pro dva (obr.3)
5) Původní kontakty ohneme tak, aby přesah byl asi jen 1,5mm (obr. 4)
6) Provlečeme kontakty průchodkou (obr. 5)
7) Na původní patici upravíme jeden doraz, aby zvýšená západka na dvouvláknovce nevyboulovala patici (obr. 6)
8) Nakonec kontakty s průchodkou zacvakneme do patice a je hotovo (obr. 7)


Ať slouží
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Shade Nouf
Založeno: 20.05.08 15:25   Poslední změna: 20.05.08 15:50

Patice na dvouvláknovky do 742 - komentáře:

17:37:21
23.05.2008
Gryzly
-> Shade Nouf: No je to fakt pěknější, ale mužu ti říct že tu rezervní žárovku jsem za tři roky musel použít jen jednou.
20:35:40
22.05.2008
Shade Nouf
-> Gryzly: Jak jsi vyděl ve fŕu tak už jsou naaplikovaný v autě :) radši jsem si pohrál, než pokaždé pájet kontakty na žárovku a taky se mi to takhle líbí víc. Ale tvoje řešení jsem už měl taky jedno aplikovaný 6
16:40:38
22.05.2008
Gryzly
-> Shade Nouf: Jako dobrý, ale já to vyřešil těma drátama. a byl jsem spokojený. Patici jsem vykuchal, od pertinaxu a prostředního konektoru, plast jsem provrtal, vzal jsem červený a žlutý drát, vybavil jsem ho konektorek, prostřčil vyvrtanou dírou a připájel jsem červený na brzdu a žlutý na světlo. Jsou to barvy puvodní kabeláže. 4ervený byl o 2cm kratší aby se ty konektory míjeli a nebyli vedle sebe. a vozil jsem jednu upravenou žárovko patici jako rezervu. Když žárovka, praskla tak se dala rezervní a tu prasklou jsem odpájel a připájel novou.
Ale pokud si chce někdo pohrát tak todle je elegantní řešení.
23:31:21
21.05.2008
Shade Nouf
-> Rabbit: Právě že nejdou, ale ve starších šádes najdeš :) Já jsem jich naštěstí měl tak akorád na jednu sadu (6) :)
15:37:38
21.05.2008
Rabbit
A to dou tyhle patice ještě někde koupit? Já sem sehnal ty novější s tim pružnym střednim kontaktem a dával sem do nich kuprextitovou destičku jak je tu v jinym návodu.
13:04:41
21.05.2008
Shade Nouf
Když jsem to řešil poprvé, tak jsem pájel drátky na žárovky, což bylo pěkně hnusný řešení a hlavně špatný. Takže když teď asi po roce jsem to chtěl udělat na dalším autě, tak jsem si už vyhrál :)

Stovkový patice mě nenapadly, protože stovárnu jsem nikdy neměl, takže nevím jak ty patice přesně vypadají, ale pro příště si zjistím 2
20:36:51
20.05.2008
Martin136COUPE
No já to dělal ze 100kovejch patic a dával sem ty měděný proužky z nových patic páč sou delší, takže si je ustřihnu jak potřebuju a nepraskaj jako ty mosazný...
20:27:10
20.05.2008
magor-no1
na stovky se dávaly patice které už měly dvě díry pro plechy připravené a kostra byla rovnoběžná , znich to de líp , já na to přišel náhodou když sem si je vyráběl a jediné patice které sem sehnal byly z jednoho vraku stovky 5
15:51:38
20.05.2008
Nwkt
Pěkný řešení 4
Extreme Tyres