-> ŠKODOSA: Ee, je to fakt Safari
-> Pavel P..: Možné to je, je tam novej zástřik
-> Jamaican: Časem ano. Ona hladká je, jen je na ní to debilní křidýlko
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 105L, rok 1977
VIN 17741xx
Barva: Safari
Najeto: 76tis km
3 majitel, SPZ zůstává
Auto je z roku 77 s kompletním interiérem a v původním stavu. Bohužel má horší práhy a lemy. Balatníky jsou k.o. Nicméně jinak je jeho stav dobrý. Nárazníky jsou samozřejmé také pryč, ale to je řešitelné. Původně měla být přestavěna na typ S, ale za prvé se mi nepovedno sehnat potřebné atributy a za duhé jsem sehnal origo 105S (Popelku), která je sice o dost mladší, ale taktéž originál a pro můj účel zcela vyhovuje. Auto je plně pojízdné a má i STK. K dokonalosti mu leccos chybí. Vyvařit práhy a lemy, vyměnit blatníky, nalakovat, Přední náprava by snesla go a motor je ve slušném stavu, akorát by chtěl překroužkovat, nárazníky. Takže nenáročná GO, ale priority jsou teď jiné, takže zatím zustane uložené na horší časy.
Auto uz vypadalo, ze změní majitele, resp. vrátí se bývalému majiteli, ale ten se nakonec rozhodl, koupit si téměř stejnou 120L (se SPZ BEB-00-36), akorat v o trochu lepsim stavu, takže mi zůstala. Je to skvélé auto. Po roce a půl odstávky, bez nutnosti pumpování chytla.
31.12.2015 a menší silvestrovské video
VIN 17741xx
Barva: Safari
Najeto: 76tis km
3 majitel, SPZ zůstává
Auto je z roku 77 s kompletním interiérem a v původním stavu. Bohužel má horší práhy a lemy. Balatníky jsou k.o. Nicméně jinak je jeho stav dobrý. Nárazníky jsou samozřejmé také pryč, ale to je řešitelné. Původně měla být přestavěna na typ S, ale za prvé se mi nepovedno sehnat potřebné atributy a za duhé jsem sehnal origo 105S (Popelku), která je sice o dost mladší, ale taktéž originál a pro můj účel zcela vyhovuje. Auto je plně pojízdné a má i STK. K dokonalosti mu leccos chybí. Vyvařit práhy a lemy, vyměnit blatníky, nalakovat, Přední náprava by snesla go a motor je ve slušném stavu, akorát by chtěl překroužkovat, nárazníky. Takže nenáročná GO, ale priority jsou teď jiné, takže zatím zustane uložené na horší časy.
Auto uz vypadalo, ze změní majitele, resp. vrátí se bývalému majiteli, ale ten se nakonec rozhodl, koupit si téměř stejnou 120L (se SPZ BEB-00-36), akorat v o trochu lepsim stavu, takže mi zůstala. Je to skvélé auto. Po roce a půl odstávky, bez nutnosti pumpování chytla.
31.12.2015 a menší silvestrovské video
Burák/Kráčmerka - komentáře:
01:21:27
15.01.2013
15.01.2013
Burák
22:30:11
14.01.2013
14.01.2013
Jamaican
Budeš dávat původní hladkou kapotu ?
18:26:40
14.01.2013
14.01.2013
Pavel P..
když tak koukám na fotky předku tak mi přijde jak když je tam vařenej rošt pod kufrem... kousek dopředu od mostu rezervy....
17:10:36
14.01.2013
14.01.2013
ŠKODOSA
Safari? Není to 6520 - Zlatohnědá? Pořídili jsme úplně stejnou 105L (akorát má teda rovnou kapotu a motor v hajzlu, ale točí se) s tím že bude na díly. Až na zadní lemy je fakt pěkná, takže máme strašný dilema jestli ji vykanibalizovat.
---> Oblíbeno.
---> Oblíbeno.