skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PREDANÉ - auto tu nadalej necham ako spomienku !!!
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Škoda 105 L papierovo
Dostal alebo vzal, resp. uprosil som otca aby mi ju zveril tym som ju zachranil pred zosrotovanim.
Skodovecka vtedy este netusila co vsetko ja na nej spacham :-D , chuda zlate olivovo zelene :-)
I LOVE RALLY
MOTOR
- Original 105 L (bejvavalo)
- evoluce 120 LS mierne upravy (bejvavalo) :)
- aktual: Motor Skoda Favorit 136
Ostra vacka 280/280 (prebrus)
Robena hlava velke kanaly sacie, vyfukove, odstranene naliatky voditok, vylestene kanaly, lestene spalovaky, lestene ventily, bronzove voditka ventilov
Sacie potrubie druhovyroba po celej dlzke 28-micka kanal, lestene
Odlahceny a vyvazeny zotrvacnik (5 kg)
Odlahcena remenicka kluky (vahu nvm) :-)
Karburator Polmo Weber 28/36 DCD (obydve difi 25-ky) (este nieje, riesi sa)
Upravene seriove zberne potrubie na hlavu valcou + robene 2 do 1 zvody
Priecny vyfuk 120 LS/A robeny podla dokumentacie skoda
Rozdelovac 105
Tvrde silentbloky ulozenia motora
Vzduchovy filter od Mirca, volajaky univerzaaaaal :-)
Podvozok:
Pruziny predne 250mm ala SAKY :) od Borisa z SR... thank's BORIS !
Predna naprava vystuzena, repasnuta v ramci moznosti a financii :-D, hlavne financii :)
Zadna naprava uhlova SKODA GARDE komplet vystuzena podla dokumentacie 130 LA..
Pruziny zadne from SAKY motorsport ;)
Predna a Zadna rozpera medzi domce tlmicov
Tlmice anglickej firmy GAZ Shocks, tuhostne nastavitelne
Brzdy seriove, 2 piesty, vzadu bubny valceky 19mm
Kolesa:
Rozsirene skodovacke disky z 4,5 palca na 6,5 palca predne a zadne su 7,5 palcove
OBUTIE:
Predok 185/60 R13
Zadok 185/60 R13
CHCEM SLIKYYYYY :-D (aspon vyskusat :-))
Karoseria:
Vyvarena, v ramci moznosti spevnena.
Biele Rally zastery
LR-kridlo cierna farba Thank's "Cokin" !
Svetelna rampa (4 x 60W), priemer svetla 160 mm
Strieska nad zadne okno ala 130 LR :-) (MK KOŠA)
Interier:
Sportovy volant: priemer 340 mm , odsadenie 70 mm
Zavodne sedacky pouzivane v Skode 130 LR tzv. ČESKÉ RECARO (za jednu sedacku dakujem ShadeKK)
Sportove pasy Autostyle 2'' 3 bodaky
Bezpecnostny ram podla prilohy J, hlavny obluk 48,3 x 2,6 , ostatne trubky 38 x 2,6 (material ocel 11 353)
Hydraulicka rucna brzda zapojena do okruhu na zadne bubnove brzdy (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Pridavne budiky: teplota oleja, tlak oleja (UŽ ČOSKORO !!!) :-)
Podakovanie:
Chcel by som sa podakovat svojmu otcovi za jeho neodcenitelnu pomoc, rady, kritiku a vsetko.
Velka vdaka patri aj tymto ludom: Johny (Ford Sierra Cossworth), Shatter, MG-Biker, maly tuner Filip (Fleir) :-), Megacvok, Kamil, Laci, ujo Miro, ujo Marcinko
Velmi sa ospravedlnujem ak som nahodou na niekoho zabudol.
Duso / Škoda 120 LS/A MTX - komentáře:
14:26:20
15.12.2008
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: kyvka kyvka
14:18:02
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> zrušená registrace: to je blbost hento kyvka nedokaze to by musel mat 2x dlhsiu strunu
13:56:25
15.12.2008
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: kyvka fuuuuuuuuuuuuuuuuj
13:48:33
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> Duso: TYYYY brďo ... to co mas so zadnou napravou na prvych 2 fotkach ? TYYYkokso
13:47:35
15.12.2008
15.12.2008
MOLSO
-> Duso: to je skarede sanicko lebo ma prirubu na pierburg /LEKR a ma zly sklon
20:43:18
25.11.2008
25.11.2008
Ing. Duso
-> Johnyskodenzi: bezproblemov.. ale len v garazi :D.. lebo je zazimovana momentalne.. alebo aj povozim len nesmie byt sneh :D... das vediet dohodneme sa dracica sa predstavi :D
19:13:28
25.11.2008
25.11.2008
Johnyskodenzi
ahoj dusko.velmi sa mi paci jak ti slabe skodulka.cez zimne prazdniny idem na vychod do kosic tak by som sa velmi rad kukol na tu tvoju dracicu
20:36:09
24.11.2008
24.11.2008
MOLSO
-> Duso: to mas dobre ked mas zavodaka na papieroch a paci sa velmi ... :) a urcie aj pekne ide :)
15:34:27
24.11.2008
24.11.2008
Ing. Duso
-> MOLSO: zabudol som podakovat.. Dakujem a som rad ze sa ti paci
15:33:09
24.11.2008
24.11.2008
Ing. Duso
-> MOLSO: pomalicky zdokonalujeme.. ved som len student
no ano mam na znackach mam STK.. EK sice rok neplatne.. ale bolo gabo sa mi za to smial no... co uz.. s autom nejazdim casto len ked treba.. vecsinou len na sutaze chodim.. takze.. a znacky treba ked presuvam sa na sutaz. taze tak no..
no ano mam na znackach mam STK.. EK sice rok neplatne.. ale bolo gabo sa mi za to smial no... co uz.. s autom nejazdim casto len ked treba.. vecsinou len na sutaze chodim.. takze.. a znacky treba ked presuvam sa na sutaz. taze tak no..
13:02:56
24.11.2008
24.11.2008
MOLSO
zdravičko zdravičko kukam tiez pekne zdokonaluješ voz teraz som všimol že to mas na znackach ? nezvyknu ti poliši brat za tie rozširene disky rodny list ? ale aj tak fajn auticko a moc pekna farba nech sa dari
20:35:18
19.11.2008
19.11.2008
Ing. Duso
Nasiel som foto z mojej uplne prvej sutaze :) ..skodovka od vtedy presla zmenami :D
11:53:43
06.11.2008
06.11.2008
Ing. Duso
LR-blatniky mam.. uz dost dlho.. ale az teraz som vyfotil.. ale este som neprisiel na to co snimi :( treba ich trosku opravit..
17:50:55
04.11.2008
04.11.2008
Ing. Duso
Taakze.. zasa neco novyho :).. Dostal jsem od mojho uja T-piesty a tymto sa mu chcem za to veeeeeeelmi veeeeelmi podakovat :) vrtani 75,5 mm ... takze bude se stavat ostry favorit motor ;)
23:26:50
03.11.2008
03.11.2008
Shatter
Caaaw Duso. Vdaka za podakovanie Aj nabuduce
20:48:06
01.11.2008
01.11.2008
Ing. Duso
-> ml.vlasta: no tak.. poporiadku :D kolik mi to jede.. tak.. isiel som snou 120 .. viac nie.. ale motor toci do 7000 ot. a mal este hodnu rezervu.. takze moj odhad tych 150 km/h urcite.. 0-na 100 som neskusal.. ale viem ti povedat len jedno na 300 m trati som dosiahol 100 km/h :) tak si to vypocitaj ;) .. moj odhd kolko ma moja koni.. hmm no.. seriova 120 LS ma 58 k. moj odhad moja ma cca do 65 k..no to jak mala MTX rally neveim tich 75 k je realnych.. rychlost zrychlenie neviem zavisle od pouzitych prevodov.. a MTX rally pokial dobre viem tak boli upravene pre skupinu A a ta nepovolovala bohvie ake upravy skupina A2 uz bola o inom..no a k tim povolenym upravam.. tak to ti neporadim.. jedine ti mozem poradit mozes sa riadit podla prilohy J.. tak je vseko pisane.. aj pre HISTORIKY.. alebo potom jedine sehnat HOMOLOGACNI listy daneho auta pro danou skupinu.. napr 120 LS.. 130 LA... 130 LR (je na nete) 130 RS (taky na nete) jinak neporadim.. :(
14:40:12
01.11.2008
01.11.2008
ml.vlasta
jj... chcuse zptat kolik tito jede,za kolik dáš
0-100 a kolik máš koní...ja jsem se díval na články na netu o š120LS MTX rallye toje myslím š120LS/A a dočetl jsem se že má maximálku 146km/h,0-100 za 16,4s a 75koní mě to nešlo nějak dohlavy 75koní to mě nějak nevadilo ale ta maximálka a zrychlení. standart š120LS má 150km/h a 0-100 za 17-18s tak nevým se někdo sekl nebo to je pravda... a nevíš kde můzu najít pravydla a povolené úpravy pro skupinu A kdyš semse díval takmyto našlo věčinou skupini N1,B5 a A5 ale o skupině A nic...
0-100 a kolik máš koní...ja jsem se díval na články na netu o š120LS MTX rallye toje myslím š120LS/A a dočetl jsem se že má maximálku 146km/h,0-100 za 16,4s a 75koní mě to nešlo nějak dohlavy 75koní to mě nějak nevadilo ale ta maximálka a zrychlení. standart š120LS má 150km/h a 0-100 za 17-18s tak nevým se někdo sekl nebo to je pravda... a nevíš kde můzu najít pravydla a povolené úpravy pro skupinu A kdyš semse díval takmyto našlo věčinou skupini N1,B5 a A5 ale o skupině A nic...