
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA 105 S, r.v 1977
Zakoupená v březnu 1978
Motor:
V roce 2022 změna na motor z Felicie. Sací a výfukové parohy ze Š136.
Ustájen do garáže motor 120LS s C vahadlama, vačkou z eRka a otevřeným filtrem. Karburátor SEDR, leštěné sání. Svíčky NGK, odlehčená řemenice z 1203, průhledné víčko rozdělovače. Hlava v oranžovém komaxitu se zahloubenejma výfukovejma kanálama z 24mm na průměr 26 mm. Výfukové ventily ze 130-tky a sací ventily ze 120-tky. Nová vodítka ventilů.
Převodovka:
Po dlouhých letech čekání jsem se rozhoupal a konečně nechal tuto užovku přestavět na 5q (červen 2015).
Exteriér:
Nechystám žádný spoilery. Spíš ji chci vrátit do origo stavu a trochu vylepšit :)
Podařilo se sehnat přední masku na čtyřoko, myslím, že jí celkem sluší (duben 2009).
Místo laku šla celá karosérie do fólie (červen 2015).
Podvozek:
Kola Appolo 5J13.Pneumatiky 165/70.
Zadní náprava vlečná, vyztužená, žárově pozinkovaná + komaxit (červen 2015). Tvrdší pružiny.
Přední náprava z Mka, vyztužená, žárově zinkovaná + komaxit, Hřebenové řízení, kratší pružiny (vinuté délka 240 mm).
Interiér:
Palubka původní, přístrojovka z Garde, středovej panel z Emka, lišty na vnitřní straně dveří z GLSy a hliníkový lemy kolem oken z LSy. Sedačky na fotkách jsou minulost, už mám s opěrkama z GLSy. Volant 30cm (díky Sepe)
Zakoupená v březnu 1978
Motor:
V roce 2022 změna na motor z Felicie. Sací a výfukové parohy ze Š136.
Ustájen do garáže motor 120LS s C vahadlama, vačkou z eRka a otevřeným filtrem. Karburátor SEDR, leštěné sání. Svíčky NGK, odlehčená řemenice z 1203, průhledné víčko rozdělovače. Hlava v oranžovém komaxitu se zahloubenejma výfukovejma kanálama z 24mm na průměr 26 mm. Výfukové ventily ze 130-tky a sací ventily ze 120-tky. Nová vodítka ventilů.
Převodovka:
Po dlouhých letech čekání jsem se rozhoupal a konečně nechal tuto užovku přestavět na 5q (červen 2015).
Exteriér:
Nechystám žádný spoilery. Spíš ji chci vrátit do origo stavu a trochu vylepšit :)
Podařilo se sehnat přední masku na čtyřoko, myslím, že jí celkem sluší (duben 2009).
Místo laku šla celá karosérie do fólie (červen 2015).
Podvozek:
Kola Appolo 5J13.Pneumatiky 165/70.
Zadní náprava vlečná, vyztužená, žárově pozinkovaná + komaxit (červen 2015). Tvrdší pružiny.
Přední náprava z Mka, vyztužená, žárově zinkovaná + komaxit, Hřebenové řízení, kratší pružiny (vinuté délka 240 mm).
Interiér:
Palubka původní, přístrojovka z Garde, středovej panel z Emka, lišty na vnitřní straně dveří z GLSy a hliníkový lemy kolem oken z LSy. Sedačky na fotkách jsou minulost, už mám s opěrkama z GLSy. Volant 30cm (díky Sepe)
Bukyn/Škoda 105 S - komentáře:
Dýki moc sa bodýki

Pekna boduju 8b. lyby ze my moc!!

Pekne§ 7bodu!
ocenujem na 8b
Len pekne pokracuj... Ten motorcek za my takto moc luby

Novynki budou.Už mám Apolla v býlím komaxu a ĝekaj na obutý :)
-> Bukin: Je to zuper! Ta mazka je perfektna a vydno, se zy za z motorom vihral, je to prezne to, co za pacy aj mne.Satyal ty davam 9b a tezym za na dalzye novynki 

Pěknej motor a hlavně fyltr 8b
tak ta mazka je hodně good,chválýme....

-> Bukin: sa ten moturek 9b...teda nejen sa nej...

svedam na 10b. Pekna barva.
J.
J.
celkom pekna farba... to je pyztacyovo paztelova dobre vravym se

Jo jeztly mizlýš ti žlutí tak nevym kde je vsaly ale azy s cyrkuzu :) .Nedalo my to je vifotyt.Teď jesdým na plecháĝých a v létě dam dám Apolla
co je to sa poklyce?
-> Bukin: caf
no je vydět, moře práce, šak to tam y pýšeš, pěkná a to moc, takhle to má vipadat dávám 10b a doufám že žádnej tusyng nechiztáš
jynak viplň zy YDĝku OK?.. azpoň mězto/okrez šak je to jen trocha ĝazu a pak to nebude mýt chibu, pěkní je to moc


v pohodě...7 b.
saze dalzya pekna selena usovka, no us naz bude vyac, bodujem