VeTeV a spol./Karkulka VeTeV a spol./Karkulka

komentáře | popis | fotky | VeTeV | 20.07.15 20:44 | 142x v oblíbených
TISKOVE PROHLÁŠENÍ :-)):



jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...

mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....

děkuji

vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.

PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)



PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)



NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)









Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009



videou:



http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI

http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4

http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU



detail stavby auta -
Skoda 120GLS Karkulka ...




Povoz Škoda 120 GLS - los detailos



Podvozek



Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů



- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy

- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení

- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)



Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m



- nové nohavice, ramena, poloosy

- nová ložiska

- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)



Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí



Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)



Převodovka a motor



Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou



Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým



- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky

- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový



Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)

dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.





Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)

Rok 2009 dosklad a první expedice

Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více

Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????



2011 - BOURAČKA



18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu

2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)

8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace

13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...

15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo

18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe

21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu

29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou

7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad

16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)

21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová

24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)



2012 - PAUZA

- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....



2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny

- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.



duben 2013

- začíná reinkarnace

květen 2013

- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení

- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..

červen 2013

- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky

- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
A přece se točí


- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku

září 2013

- plechy vyzvednuty od páně Appla

- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)

říjen2013

- doskládáno, připraveno na STK

- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)



LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ

- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí

- 5.8.1983 naskladnil Tuzex

- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy

- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8

- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí

- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)





2014 - zpět na silnice



- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat





VeTeV a spol./Karkulka - komentáře:

10:22:41
13.10.2013
sep
-> VeTeV: :tak ono jich par sad po svete beha:-)
08:23:13
13.10.2013
J3STER
-> Matsoft: Já měl doma Hirsch s namodralou zpátečkou. Blbec jsem je prodal.8
08:16:58
13.10.2013
VeTeV
-> sep: jenze kde nic neni, ani smrt nebere :-) uvidime co bude a nebude a jestli dodelam ty napravy pres zimu 4
08:04:13
13.10.2013
sep
-> VeTeV: :optimální kombinace by byla dopředu klasika a dozadu 5,5 kopr,těžký luxus.-)
07:51:44
13.10.2013
VeTeV
-> sep: to mě právě ještě napadlo, jestli se to nedá takto ojebat (nemyslím tím uskladnění auto v komoře bez přístupu vzduchu a světla :-)) díky za směr

-> Karlos (WIO46): dík, nicmémně podle mě to ty kola zase neskutečně nakoply - me se fakt strasne moc libej, i kdyz kopry uznavam v cernolesteny byly taky super, jen bych je chtel v 5,5 (Pavel je má doma v almaře, ale nedá)
upraveno 2x, naposled 13.10.2013 07:52:30
07:38:51
13.10.2013
sep
Zpátečku zalakovat transparentem s UV ochranou ,případně napustit něčím se silikonem a vydrží o dost víc.

Případně parkovat zásadně ve tmě,suchu a chladu:)
23:57:54
12.10.2013
Karlos (WIO46)
-> VeTeV: Dneska jsem to taky lehce obhlédl v Chabrech. A to auto se mi hodně líbí. Jenom ty kola mi na to uplně nepasujou. Černo-leštěný kopretiny prostě byly hezčí.
23:56:22
12.10.2013
Matsoft
-> VeTeV: asi meli granule s vetsim obsahem UV ochrany.... U Hirsche je to kus od kusu stejne jako u CZ. Ty slovaky (polaky) vyzkouseny nemam, ale je to mozny ze jsou ok...
23:50:57
12.10.2013
VeTeV
-> Matsoft: jo to bylo ono - ja to fakt bral nekde v nejaky mototechne a bylo u toho PL zeme puvodu, ale neresil jsem to. Hlavne to absolutne nesisovalo a zustavalo celou dobu stejny
23:49:48
12.10.2013
Matsoft
-> VeTeV: udajne pouze s cislem dilu bez oznaceni vyrobce a zeme jsou Slovensky... Vypadaj jak pal, maj namodralou zpatecku a malicko horsi zpracovani.
23:38:59
12.10.2013
VeTeV
-> Matsoft: no ja mel prave nejaky bez jakyhokoliv oznaceni a mam dojem ze sem je kupoval jako puvod z PL. Hirsche jsem myslim nekomu dal, ty sem nekde odstal a dneska si rikam, ze ot byla blbostje pustit a mohl sem je s klidem na to auto dat 4
23:36:48
12.10.2013
Matsoft
-> VeTeV: oni polaci delaj svetla?! O tom nic nevim. Hirsch car je Madarsko...
23:35:55
12.10.2013
VeTeV
-> minno: presne tak, mel jsem s nima daleko lepsi zkusenost ( i kdyz z nich mistama lezlo nejaky lepidlo apod.) - ty origo si muzu nechat doma na policce - todle je teda mam dojem CR, u kterych jsem cekal vetsi olonost s ohledem na novejsi datum vyroby a prd. Mam jeste nekde pary CSSR a a ni nemam naladu to tam davat, kdyz vidim co to za 4 roky udelalo
23:33:51
12.10.2013
minno
-> VeTeV: nj, ono viac vydržia tie Hirsch ako ČSSR alebo ČR.
23:30:37
12.10.2013
VeTeV
-> minno: jo, taky me to pekne stve - tam hodim polaky a bude pokoj
23:28:19
12.10.2013
minno
-> VeTeV: tie zadné svetlá ti riadne vyšisovali za ten krátky čas.
20:45:14
12.10.2013
oppik
-> VeTeV: dneska viděno v chabrech na srazu.musím říct že to máš pěkný.a ty kola jsou super 4
20:11:12
12.10.2013
VeTeV
-> J3STER: kdepak, majitelem je Radek LSo, měl jsem je primárně kvůli STK, neb jsem neměl na čem jet...
20:07:13
12.10.2013
J3STER
-> VeTeV: Jsem myslel že jsou tvoje. Tak to budeš mít těžký spaní.4
20:05:20
12.10.2013
VeTeV
-> J3STER: asi těžko - kola zejtra vracím svému majiteli (ale tajně stále doufám, že se zase vrátí - úplně mě ty kola dostávají)
Extreme Tyres