VeTeV a spol./Karkulka VeTeV a spol./Karkulka

komentáře | popis | fotky | VeTeV | 20.07.15 20:44 | 142x v oblíbených
TISKOVE PROHLÁŠENÍ :-)):



jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...

mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....

děkuji

vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.

PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)



PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)



NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)









Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009



videou:



http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI

http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4

http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU



detail stavby auta -
Skoda 120GLS Karkulka ...




Povoz Škoda 120 GLS - los detailos



Podvozek



Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů



- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy

- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení

- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)



Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m



- nové nohavice, ramena, poloosy

- nová ložiska

- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)



Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí



Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)



Převodovka a motor



Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou



Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým



- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky

- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový



Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)

dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.





Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)

Rok 2009 dosklad a první expedice

Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více

Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????



2011 - BOURAČKA



18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu

2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)

8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace

13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...

15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo

18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe

21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu

29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou

7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad

16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)

21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová

24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)



2012 - PAUZA

- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....



2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny

- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.



duben 2013

- začíná reinkarnace

květen 2013

- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení

- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..

červen 2013

- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky

- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
A přece se točí


- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku

září 2013

- plechy vyzvednuty od páně Appla

- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)

říjen2013

- doskládáno, připraveno na STK

- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)



LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ

- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí

- 5.8.1983 naskladnil Tuzex

- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy

- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8

- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí

- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)





2014 - zpět na silnice



- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat





VeTeV a spol./Karkulka - komentáře:

18:53:22
04.01.2012
VeTeV
-> minno: pohlo, doprdele a zpet - nemam na to cas... takze jak pise Pavel, zatim syslim a snad si najdu cas s tim neco nekdy udelat... nesmis na me byt tak hrr, uz jsem psal, ze prednost ma spotrebak a oprava bytu. Skodovka je to posledni, do ceho bych ted chtel investobvat drahocenej cas4
10:50:18
04.01.2012
Pavel P..
-> minno: Vjetef syslí3
09:04:26
04.01.2012
minno
-> VeTeV: no čo, ako to vyzerá s opravou auta? Niečo nové? Pohlo sa to už niekam?
16:24:48
13.11.2011
VeTeV
-> Hurdis: jo tak dojezdit do krve a pak se holt odvazat no 4
16:06:55
13.11.2011
Hurdis
-> VeTeV: Já jsem zatím zvyklý u spotřebáků na */- 7500 bez DPH za garančky 2x ročně. Mechanické, popř. i v malém rozsahu klempřířské a lakýrnické práce vč. dílů zdarma.

To je na najeté km a "výdělek provozem" zadarmo. Levnější je už jen MPi combi, jejíž funkce spočívá ve vyplňování garáže.



Výměnu bych bral, ale už chci jen a pouze velké auto. Navarru, Range, nebo Transita sport apod., na to je potřeba trošku větší koule při plánování rozpočtu na další rok.



Zatím budu ždímat do krve co mám, problémy nejsou a na brzdě naměřené hodnoty jsou pořád mnohem zajímavější než u aktuální produkce.
15:36:04
13.11.2011
VeTeV
-> Hurdis: tak to chce novej vuz se zarukou a nebo pocitat s vydaji - me ten herberk na fotce (tj. silentbloky, veskere cepy, komplet predni brzdy, filtry. oleje, remen, plus loziska vedle) stalo necelejch 7,5 tis - to se da porad prezit bez uhony kyticky a kdyz to par desitek tis km vydrzi, budu spokojenej 4
15:18:55
13.11.2011
Hurdis
-> VeTeV: Já jsem teď méně kritický. Záruka skončila a pátá sezona už bude za peníze. 1
15:06:13
13.11.2011
VeTeV
-> Hurdis: holt si myslím, že spotřebák by měl co se týká podvozku, brzd a motoru v řádne kondici - kastle může být vzhledem k charakteru vozu více poznamenaná provozem, ale ty zásadní věci by měly být v lepším stavu než nějaká leštěnka na letní provoz... přeci jen v tom autě trávím 90% náletu km za rok, tak si nebudu dobrovolně podřezávat větev 4
upraveno 1x, naposled 13.11.2011 15:07:12
14:07:11
13.11.2011
Hurdis
-> VeTeV: Celkový souhlas. Dělám to stejně, i ta přední náprava. Radio to už neřeší, jednak jsem už maličko nahluchlej a neslyším vysílačku. Takže ještě tak týden-dva vydržím a ta poloosa a zbytky stabilizátoru půjdou ven.
10:38:26
13.11.2011
VeTeV
-> Bobesh: jj musí - holt nerazím teorii, že na spotřebák se nesahá a nic se neopravuje, nechává se být dokud se kovy nebortí a auta už díky zanedbané údržbe sotva jedou... naopak, při náznaku prvních pazvuků od přední nápravy jsem omezil nálet na minimum a začal shánět info co, kde, kdy, jak... proběhlo několik prohlídek a konzultací a nakonec jsme s Bagrrem usoudili, že když už využiji jeho zázemí, tak vyměníme co jde - s Bobem pokonzultováno, objednáno a směle do toho 4

holt je to v podstatě jediné auto co využívám, tak si péči zaslouží 4
01:07:12
13.11.2011
Bobesh
-> VeTeV: Koukám že houpačka dostane pod stromek zase příděl novejch střívek1
13:33:06
12.11.2011
VeTeV
-> kraska98: neboj, místa dost - ale to poslední je na spotřebák 4
13:07:02
12.11.2011
kraska98
at se ti to všechno ,,harampádí" na tu pudu vleze 3
23:02:06
11.11.2011
VeTeV
-> minno: to mam na pipiska3
14:25:52
11.11.2011
minno
-> VeTeV: čo to máš za čudné ložisko? také na škodovke nikde nie je.
21:36:23
07.11.2011
VeTeV
-> Pavel P..: malicko - rozhodne nemam hangary 2
21:28:25
07.11.2011
Pavel P..
-> VeTeV: drž, mlč... taky syslíš3
20:56:00
07.11.2011
VeTeV
-> Pavel P..: to vime, ze jsi sysel - nemusis to tu vyrvavat jak na lesy 3
20:55:00
07.11.2011
Pavel P..
Sysééééél3
06:57:57
02.11.2011
David.
-> VeTeV: tak každej mě nezná, tak nemusí3
Extreme Tyres