skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TISKOVE PROHLÁŠENÍ :-)):
jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...
mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....
děkuji
vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.
PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)
PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)
NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)
Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009
videou:
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU
detail stavby auta -
Povoz Škoda 120 GLS - los detailos
Podvozek
Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů
- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy
- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení
- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)
Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m
- nové nohavice, ramena, poloosy
- nová ložiska
- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)
Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí
Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)
Převodovka a motor
Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou
Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým
- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky
- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový
Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)
dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.
Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)
Rok 2009 dosklad a první expedice
Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více
Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????
2011 - BOURAČKA
18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu
2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)
8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace
13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...
15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo
18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe
21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu
29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou
7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad
16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)
21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová
24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)
2012 - PAUZA
- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....
2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny
- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.
duben 2013
- začíná reinkarnace
květen 2013
- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení
- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..
červen 2013
- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky
- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku
září 2013
- plechy vyzvednuty od páně Appla
- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)
říjen2013
- doskládáno, připraveno na STK
- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)
LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ
- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí
- 5.8.1983 naskladnil Tuzex
- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy
- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8
- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí
- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)
2014 - zpět na silnice
- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat
jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...
mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....
děkuji
vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.
PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)
PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)
NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)
Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009
videou:
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU
detail stavby auta -
Povoz Škoda 120 GLS - los detailos
Podvozek
Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů
- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy
- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení
- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)
Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m
- nové nohavice, ramena, poloosy
- nová ložiska
- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)
Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí
Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)
Převodovka a motor
Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou
Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým
- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky
- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový
Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)
dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.
Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)
Rok 2009 dosklad a první expedice
Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více
Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????
2011 - BOURAČKA
18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu
2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)
8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace
13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...
15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo
18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe
21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu
29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou
7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad
16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)
21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová
24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)
2012 - PAUZA
- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....
2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny
- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.
duben 2013
- začíná reinkarnace
květen 2013
- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení
- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..
červen 2013
- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky
- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku
září 2013
- plechy vyzvednuty od páně Appla
- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)
říjen2013
- doskládáno, připraveno na STK
- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)
LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ
- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí
- 5.8.1983 naskladnil Tuzex
- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy
- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8
- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí
- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)
2014 - zpět na silnice
- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat
VeTeV a spol./Karkulka - komentáře:
16:10:20
07.10.2011
07.10.2011
VeTeV
-> Kurier Grobar: zaregistruješ se na techweb
16:05:05
07.10.2011
07.10.2011
Kurier Grobar
-> Tuner#2: pre pošli mi tvoje fotky na meila :D, ako si ich teraz budem môcť pozrieť?
15:58:44
07.10.2011
07.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mafes 07.10.11 14:29:07: OK, když myslíš končím...
14:29:07
07.10.2011
07.10.2011
mafes
-> Tuner#2: Píšeš tady o tom, že až opustí tyto stránky, tak to přestane zasírat... I když jsem na těchto stránkách a v této komunitě celkem okrajová existence, tak kde se kouknu, tam narazím na tebe a tvoje problémy s ostatními... Táhne se to do fotogalerií, táhne se to do karet, táhne se to do fóra, prostě všude. Nemáš trochu pocit, že už je něco špatně ? Když tak chceš aby někteří opustili tato stránky, nenapadlo tě založit si " ideální " VIRT#2 ať maj konečně všichni klid? Chodím tady koukat na pěkné auta a to, co mě baví a ne tady čučet na stupidní hádky o totálních hovnech, kde chytáš za slovo hůř než 15 leté pipky na libimseti.. Jak to pak asi vypadá pro někoho kdo se tady třeba chce zaregistrovat nebo prezentovat svoje auto když uvidí tento humus, co tady ty a pár lidí předvádíte.. Libimseti hadra, zamysli se, máš už nějaké roky
14:04:13
07.10.2011
07.10.2011
dakar.cz
-> VeTeV: nevím,ale kdybys chtěl,tak nereaguješ,ne? Ale už mi to fakt přijde vtipné,pořád dokola,pořád ty samé hádky o ničem. Na zasmání dobré...
12:32:30
07.10.2011
07.10.2011
VeTeV
-> minno: -> dakar.cz: a vy máte dojem, že mám potřebu se nějak zbytečně dohadovat? myslím, že by stačilo, kdyby stejně jako ignoruje stav svého auta, ignoroval i mojí osobu - žádal jsem ho o to nesčetněkrát, marně
12:29:41
07.10.2011
07.10.2011
Syny
-> Tuner#2: A ja si zas nevzpominam, ze bych te nekdy rikal jestli sem prepalil desky nebo ne... Takze vis leda kulovi co jsem zkusil nebo ne (zajimavy jak ty o me tvrdis neco o cem nemuzes vubec vedet jestli to je pravda nebo ne)... Dobre vim jak brzdi auto, kterymu pribrzduje kolo nejakej cas a desticky na jednej strane drobet zeskelnati (o tom, ze se sjedou na plech za pul roku, nikdo nepsal ani slovo, tak nevim kdes to sebral). Ale ty ses holt odbornik a vis vsecko nejlip (i co ja zkusil, zazil a delal) a vsemu rozumis :) Takze deskam na plech a zahnilym pistkum zdar
12:27:10
07.10.2011
07.10.2011
palinator
-> Tuner#2:
No... když naši jeli s VeBe na technickou, tak je málem vyrazili za katastrofální účinek PZ brzdy. Důvod? Desky sjetý na plech.
No... když naši jeli s VeBe na technickou, tak je málem vyrazili za katastrofální účinek PZ brzdy. Důvod? Desky sjetý na plech.
12:24:20
07.10.2011
07.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 07.10.11 12:02:32: Nepamatuju si, že bych Tě někdy před 14 dny půjčil auto a že jsi to otestoval před a po... BTW deskám nic nebylo, dával jsem nový po zimě a tak rychle se na plech nesjedou. NJ ale co se divím, Ty máš asi v popisu práce kecat do všeho čemu nerozumíš a nebo co jsi nezkusil...
12:21:12
07.10.2011
07.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 07.10.11 11:48:43: Jirko nikoho nevytahuju, ale když mě tady někdo nazve ingnorantem za to, že sjedu desky což je dle mě a servisáků naprosto normální jev, tak já jsem se pouze pozastavil nad tím, že dle mě není normální šťourat do něčeho co funguje a měnit zdravé díly. Každý holt k tomu co má sloužit máme jiný přístup a nevím proč bych za to měl být označen ignorantem a vrahem malých dětí...
12:20:58
07.10.2011
07.10.2011
minno
-> Tuner#2: -> VeTeV: nechcete sa už na to obidvaja vysrať?
12:13:19
07.10.2011
07.10.2011
dakar.cz
Mě už to příjde vtipné,jak se tady hádáte. To už snad ani není doopravdy,ale snad jen pro pobavení ostatních,aby tady nebyla taková nuda... Jinak to není možné :-D
12:12:09
07.10.2011
07.10.2011
palinator
Tuner#2 07.10.11 11:22:43 napsal: → VeTeV 07.10.11 11:09:32: Jen se těším, až si ten čas najdeš ty a roztřídíš to dle tvého popisu do šrotu. Doufám, že pak konečně opustíš i tyhle stránky a přestaneš je zasírat…
OMG!
OMG!
12:02:32
07.10.2011
07.10.2011
Syny
-> Tuner#2: To s tim pistkem si delas prdel ne? Kdyz kolo pribrzduje, tak tim oblozeni prave odpravis (teda pokud tam jeste nejaky mas ) a rozhodne to pak nebrzdi jako s novejma zajetejma destickama a celejma brzdama v 100% stavu :)
11:53:44
07.10.2011
07.10.2011
Karel.
-> VeTeV: je to ocásek, co má pravdu a pokud ne, tak platí bod č.1 a to takovej, že ji stejně má
11:48:43
07.10.2011
07.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Tuner#2 07.10.11 10:57:09 napsal:
→ VeTeV 07.10.11 10:47:18: ............ a
opravy zajisté děláš preventivně na zcela funkčních dílech. Ostatně na
to je tu taky jeden specialita
To myslíš mě? Pokud ano, tak vzhledem k tomu jak jsem zde teď nebyl dlouho, nevím proč mě vytahuješ.
→ VeTeV 07.10.11 10:47:18: ............ a
opravy zajisté děláš preventivně na zcela funkčních dílech. Ostatně na
to je tu taky jeden specialita
To myslíš mě? Pokud ano, tak vzhledem k tomu jak jsem zde teď nebyl dlouho, nevím proč mě vytahuješ.
11:43:08
07.10.2011
07.10.2011
VeTeV
-> Kurier Grobar: promiň - kamarád je pro mě někdo úplně jinej... a stačilo by, kdyby se Honzík neměl potřebu zase dohadovat... asi ho sere, že se držím hesla - když se kecají blbosti, tak spím
11:40:25
07.10.2011
07.10.2011
Kurier Grobar
-> Tuner#2: -> VeTeV: ja si myslím žeby ste to mali ukončiť q:) ako kamaráti
11:37:52
07.10.2011
07.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 07.10.11 11:30:37: Ale ono v obou případech auto brzdilo víc než po výměně dílů takže fakt nevím co sem taháš modelový příklad s dítětem? Když byli desky na plech (což se stalo ze dne na den a začlo to vydávat pískavý/kovový zvuk) tak auto pořád brzdilo výborně a dokonce lépe než pak po výměně za nové desky, kdy trvalo 14dní, než to začlo nějak rozumně brzdit... S přirezlým pístkem se taktéž auto přibržďovalo samovolně, ale při brždění to bylo naprosto v pohodě (prostě se pouze nevracel dokonale zpět). Ale pokud chceš být "moralista" za každou cenu, posluž si...
11:30:37
07.10.2011
07.10.2011
VeTeV
-> Tuner#2: hlavně že ty víš vše nejlépe - mě stačí co jsem viděl k tomu, abych řekl, že nenajít si jedno odpoledne čas a jezdit s brzdama v tomto stavu může jen ignorant a nebo nezodpovědné prase... a stavba baráku není pro mě omluva - jak by jsi se pak omlouval třeba dítěti, které ti v honbě za míčem na silnici skočí pod kola a ty to neubrzdíš... ale jak říkám, každý si to musí se svým svědomím srovnat sám.... a možná, kdyby jsi věnoval čas místo vyvolávání sporů a hádek a raději ho investoval do opravy auta, bylo by to mnohem smysluplnější a přínosnější ...
jenže já si to třídím na svém pozemku, nikam to nejezdí a nikoho tím případně neohrožuju - to je takovej drobnej rozdíl... takže i kdybych si to třídil 10 let, je do toho hovno tobě
a o vypadnutí a konci přispívání tady psal nedávno někdo jinej - takže zamést před svým prahem...
jenže já si to třídím na svém pozemku, nikam to nejezdí a nikoho tím případně neohrožuju - to je takovej drobnej rozdíl... takže i kdybych si to třídil 10 let, je do toho hovno tobě
a o vypadnutí a konci přispívání tady psal nedávno někdo jinej - takže zamést před svým prahem...