VeTeV a spol./Karkulka VeTeV a spol./Karkulka

komentáře | popis | fotky | VeTeV | 20.07.15 20:44 | 142x v oblíbených
TISKOVE PROHLÁŠENÍ :-)):



jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...

mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....

děkuji

vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.

PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)



PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)



NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)









Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009



videou:



http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI

http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4

http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU



detail stavby auta -
Skoda 120GLS Karkulka ...




Povoz Škoda 120 GLS - los detailos



Podvozek



Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů



- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy

- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení

- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)



Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m



- nové nohavice, ramena, poloosy

- nová ložiska

- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)



Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí



Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)



Převodovka a motor



Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou



Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým



- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky

- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový



Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)

dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.





Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)

Rok 2009 dosklad a první expedice

Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více

Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????



2011 - BOURAČKA



18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu

2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)

8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace

13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...

15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo

18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe

21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu

29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou

7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad

16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)

21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová

24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)



2012 - PAUZA

- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....



2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny

- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.



duben 2013

- začíná reinkarnace

květen 2013

- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení

- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..

červen 2013

- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky

- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
A přece se točí


- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku

září 2013

- plechy vyzvednuty od páně Appla

- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)

říjen2013

- doskládáno, připraveno na STK

- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)



LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ

- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí

- 5.8.1983 naskladnil Tuzex

- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy

- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8

- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí

- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)





2014 - zpět na silnice



- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat





VeTeV a spol./Karkulka - komentáře:

15:22:49
18.06.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> VeTeV: parádní..za tejden bude v kupě 4 a na ten prepreg mrknu třeba bude slušnej 6
15:17:00
18.06.2011
FORM - zlomená ojnice
-> VeTeV: Paráda, Katka to sem tam přiklepne a budeš mít vůz zase jako nový.
15:02:31
18.06.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> VeTeV: obdivuhodné nasazení157
14:58:38
18.06.2011
minno
afro100 18.06.11 14:52:27 napsal:

→ minno: dvojoko ?
myslené ako ľavá strana zo 4-oka.

-> VeTeV: srať na prepreg. Časom možno ešte nejaký nový zoženieš.
14:55:13
18.06.2011
VeTeV
-> minno: 4 oko jo, prepreg uz ne novej ale jedej - coz me sere nejvic
14:52:27
18.06.2011
afro100
-> minno: dvojoko ?
14:51:16
18.06.2011
minno
-> VeTeV: to je dobrá voľba..... Je to riešiteľný problém, takže pohoda. Onedlho už ani nebudeš vedieť, že si mal niečo rozflákané.

Prepreg a dvojoko sa nejaké nájdu?
14:47:30
18.06.2011
VeTeV
-> minno: jj sak jsem predbezne domluven s Katlov motorsport a jeho vedoucim panem Jablíčkem - má šikovnou paní, ta si s karosařinou poradí a pán to pak poleje do slušivého kabátku 4
14:44:51
18.06.2011
minno
-> VeTeV: toto by som už nechal asi radšej na odborníkov, čo s tým majú prax. Oprav kladivom čo ide, čo to ako-tak spasuj a ďalej sa uvidí.
14:40:14
18.06.2011
VeTeV
-> minno: dve 0,5ky podlozky - ale jako ja to mel predtim v pohode rovnou sparu - je evidentni a oodpovida to i tomu sveseni, ze se tomirne hlo nahore - je tam i na a slouku prdlej lak a takove mini vybouleni - proste podbeh to torku pohrnul sebou...



u dveri takto natesno, jeste by to jednu sneslo...a halvne u toho sbihani s A sloukem je to silene natesno - tam by to chtelo taky podlozit, ale zase by se to svesilo - jak rikam malicko popotahnout horejsek sloupku a je to cajk...
zvětšit VeTeV a spol./Karkulka  - obrázek od VeTeV vložen 18.06.2011 14:40:14
upraveno 1x, naposled 18.06.2011 14:40:59
14:37:14
18.06.2011
minno
-> VeTeV 18.06.11 14:32:10: toto je už s tými dvoma podložkami pod spodným pantom? Ako sedí teraz rám dverí? Ja myslím že tá medzera medzi blatníkom a dverami je v pohode. Mám tu medzeru omnoho viac do klína a to len po vyváraní.

Ináč radosť pozerať že z toho niečo bude.
upraveno 1x, naposled 18.06.2011 14:38:05
14:32:10
18.06.2011
VeTeV
ted jeste jak vymyslet ty dvere - dve podlozky a jde to zavrit, ale toto se me nelibi 8 vypada to opravdu ze ten horejsek se malinko posunul
zvětšit VeTeV a spol./Karkulka  - obrázek od VeTeV vložen 18.06.2011 14:32:10
upraveno 1x, naposled 18.06.2011 14:33:21
14:30:33
18.06.2011
David.
-> VeTeV: a do večera to máš zase v kupě4
14:29:53
18.06.2011
VeTeV
na hrubici - zjisten rozsah skod tak, ze se to asi jen vyklepe a bude 4
zvětšit VeTeV a spol./Karkulka  - obrázek od VeTeV vložen 18.06.2011 14:29:53
14:29:51
18.06.2011
Nwkt
-> VeTeV: No vidíš
14:29:40
18.06.2011
Placko
-> VeTeV: paráááda 2 136 4
14:28:55
18.06.2011
VeTeV
sorry za spam - ale ono to pujde
zvětšit VeTeV a spol./Karkulka  - obrázek od VeTeV vložen 18.06.2011 14:28:55
13:48:37
18.06.2011
minno
-> VeTeV: len do toho, aspoň čo-to provizórne dať dokopy. Hneď bude lepší pocit.
13:35:01
18.06.2011
Péďa17
-> VeTeV: vážně nemám slov,jinak hodně štěstí při opravě
13:29:19
18.06.2011
Matsoft
-> VeTeV: kua :/

no... tys boural "sikovne", tak se ti hnul "jen" sloupek, ale natahnout by to jit melo.. neco se da nahnat i na pantech dveri.. myslim, ze pan Jablicko by si s tim mel poradit...
Extreme Tyres