tunerlada/úzká tunerlada/úzká

komentáře | popis | fotky | tunerlada | 20.06.16 08:27 | 140x v oblíbených
Vysněnou užovku jsem koupil v září 2012 v Praze od Zekeho. Následovala cesta domů po vlastní ose ( s pár zatouláníma cca 400km a nějaký drobný ) . Cesta proběhla až na jednu policejní kontrolu v pořádku a auto se osvědčilo že vůbec dojelo..



s autem mám plány ale ty nebudu prozrazovat a nechám je jen vyplynout z fotek a prací které zde budu přidávat :)

Nějaké info včetně pár úprav které jsem již provedl:



Typ : Škoda 105l

Barva: 8125 červená základní

Vůz číslo : 2 745 838

Vyrobeno: 5.4.1983 MB

Prodáno : 15.4.1983 prodejní sklad Mladá Boleslav do Prahy

Zvláštní výbava : nic

Stav tacho při koupi: 50 082

Motor: 1046 ccm 33kw

Maximální rychlost : 125km/h

Najeto k 27.5.2013 : 51 092

K vozu originální servisní knížka a záruční list



Exterier:

-nárazníky bez ochraných gum

-nové přední a zadní světla

-nový štítek 105l

-lepší přední maska

-zadní zástěrky

-chromované zrdcátko

-dobové světýlko v kufru na vypínač - umístěný na krytu posilovače

-chromovaná mlhovka

-nové osvětlení spz

-zahrádka domácí výroby v komaxitu a zinku (vyráběl tatík když jsem se narodil, aby se mohl vozit kočár, vyzkoušená nosnost cca 300kg)



Interier:

-komplet vymontován,vyčištěna podlaha + zběžně koberce, vytepováva sedadla a na hrubo strop

-chromované obroučky budíků + rychloměr v Mph s denním počítadlem - vše čirá sklíčka

-hasicí přístroj pod nohama spolujezdce

-na zakázku šité koberečky se starým logem Škoda

-dobový panel autoradia s doobvým autoradiem Phillips (funkční), anténa skryta v palubovce

-zásuvka na 12V skryta v plechovce,vše ukryté ve středovém panelu

-přídavné dobové vypínače s příslušnými symboly na ovládání sahary a poziček alá amerika v předních blinkrech

-plato vyfoukaných vajíček na zadním platě

-vyleštěné nástupní chrom lišty

-doplněny kryty u sedadel na bocích

-nové těsnění předních dveří

-nové zadní plato



Podvozek:

-nové hadice od palivového vedení

-všude nové spojovací spony

-nové čidlo sahary

-nové komplet zadní brzdy

-přední kotouče z rapida,nové destičky

-přední pružiny Tuner2

-přední tlumiče Vaz (nové)

-snížené uchycení předního stabilizátoru





Motor a převodovka:

-sundána hlava motoru a proveden repas vč doplnění gufer

-celkové přetěsnění motoru

-výfuk v černé vypalovací barvě

-sací potrubí ručně leštěné

-ručně leštěný alternátor

-nová expanzní nádobka,také ostřikovače a brzd. kapaliny (vše nové)

-lakované víka pod motorem na bílo + doplněno ručně malovanými obrázky (pozůstatek z rapida)

-kosmetické úpravy

-dobově umístěný hever



Kola:

-klasické r13 plecháče 4,5j celkem 12ks roztodivných barev s novo starými or 34 na technickou a zimní stání

-Arc Brno R13 5,5j černo leštěné (vlastní renovace) 5 ks , pneu Semperit 185/60 r13 na denní ježdění a slalomy

-prolisované klasické r14 se stříbrným lakem , novým pneu Good Year a Semperit 165/65 R14 a lemy atlas na letní důchodcovské ježdění a srazy







Počase nového progresu vždy dopíšu do stručného výkazu :)) tento víkend jsem s oužou dohromady od koupi najel už přes 1000km :)) snad víc než z rapidem dohromady za celých 6 let.. Jezdím sní aktuálně každý den do práce, o víkendech po výletech s přítelkyní nebo po nákupech... vypadám jako šílenec ale mě to baví ! :))



10.6. Tak děkuji Ondovi za nové těsnění dveří, už nám tam neteče, taky mám novou mlhovku konečně trošku k světu vypadající, zkulturńuji motorák a přípravuji se pomalu na Blanský sraz 21.6.



5.-7.7. Sraz Pohofest, najeto skoro 600km auto šlapalo výborně a celkově to byl moc pěkný víkend s velkým výletem



16.17.8. 1.CS sraz v Lubině na Slovensku.. opět bez problémů, pěkný víkend a poježdění, mezi srazy celkově něco taky najeto po výletech.Momentálně nasezeno nové zadní plato a vesměs jen shromažďuju a dávám dohromady věci a nápady co v zimě odstrojit a dát do luxusního stavu :)) jo a poznatek na konec.. když delší dobu jezdím feldou a pak sednu do tohoto tak za tepla to kkt neumím na první start natočit :D holt chyba mezi pedály a sedačkou :))



7.9. 2013 Podařilo se mi odstranit odřené dveře od čehosi černého, takže zbýbá je jen narovnat a exterier bude luxusní, dál jsem zatřel načervenalehnědou barvou všechny obouchaná místa a odstranil povrchovku na nich. Celý tento týden z důvodu vyvářky spotřebáku sem jezdil do práce a za zábavou užovkou a spokojenost, do auta v dešti neteklo, v kolonách se nepřehřívá a jede krásně :) Podařilo se mi sehnat nový zadní nárazník takže jakmile dojde tak pujde hned na auto :)





30.12. 2013 Škodovku sem nevyhodil ale není moc času , ale jelikož je krásný prosinec a mám dovolenku tak sem konečně si udělal trošku časua začal rozdělávat podvozek a pohon ze zadní části abych mohl dát auto na 2014 do pucu .. aneb když už to funguje tak ať to i vypadá!



5.4.2014 Auto sem nevyhodil jen nebylo přes zimu moc času a hlavně blbosti co jsem dělal nemělo cenu fotit.. dělal sem hlavně spotřebáka co se týče podvozku, vyztužení, nové hudby atd..

Nyní jsem konečně skoro dokončil motor,vytáhl převodovku na přetěsnění a nápravu na repas.



17.8.2014 Autí jak možno vidět z fotek prošlo repasí motoru,převodovky a zadní nápravy vč. nového laku na podběhách a motorového prostoru. Po této anabázi jsem odjezdil pár srazů a blbnutí tu po čr a vypravil se z Krušou na trip do Anglie. Najeli jsme okolo 4500km a krom tekoucí manžety na poloose naprosto bez závad a problémů. Trip byl jednoduše úžasný a užovka se líbí za hranicema a evropou ještě daleko více než tu což mě nesmírně těšilo :) Po návratu z Anglie (2.-11.8.) jsem si odskočil na Slovensko na 2.CS zraz kde auto též šlapalo bez problémů.. já to auto prostě miluju :-*



13.9.2014 MSP Pasohlávky , opět vydařený sraz který jsem z již minulý rok odjel z Užovkou. Auto opět šlapalo jako nové a bez jediného problému při plném plynu se předvedlo :) Musím říct že jsem s ním neskutečně spokojený a dělá mi radost jak nikdy žádný auto co sem měl nebo mám.. byla to dobrá volba když sem ho vyměnil za Rapida protože ty zážitky a kilometry sem z Rapidem nikdy nemohl prožít!A práce a peněz do toho vražených nelitujem :)



28.9.2014 Výstřík :D dutin Body 900 (tento rok už po druhé pro jistotu) a začal jsem odstraňovat neduhy typu popraskaný tmel u předních blatníků atd. jen si hraji s detaily. Ještě mě čeká příští týden sraz ve Zlíně po něm STK a poté sraz v Jedovnicích a auto se schová a začne se opět rozdělávat a dělat tentokráte na předku



23.11.2014 Začalo rozebírání.. přední části na repas tak jako zadní



25.4.2015 jde to pomalu ale jistě..repas přední nápravy, lakovaní spodku a zinek. Do toho i nové brzdové vedení.



19.5.2015 Náprava hotova ! a teď už se jen vozit a užívat!



23.6.2015 Na auto namontěno chromované zpětné zrdcátko (vnitřní dle usa car) a odjet druhý letošní sraz - Blansko



23.8.2015 Namontěné lesklí škroubki do motoru :D a dobově umístěn hever, Odjeta dovolená na Lipně, Cs sraz a Veteráni na pláži..dohromady najeto během 3 týdnů přes 3 tis km a opět bez sebemenších problémů..miluju to auto :)



26.3.2016 vyměněn olej, znova naštětkován výfuk a potrubí,opraveny nedostatky a rány z minulého roku, plechy pod motor připraveny na komaxit (nebo zinek), zadána výroba nového sportovního výfuku dle mé předlohy z 1.9D feldy a připraveno na sezónu..vlastně skoro. Zrenovoval jsem čtyřočko od Molsa (díky ti!) a přemýšlím že letos vyjedu s variantou v levo dole..



15.5.2016 Nahozeny plechy z komaxitu, čtyřočko po renovaci, dodělány relátka ke světlům a uvidíme jestli se mi to bude líbit nebo ne :) sezóna může začít!



Zde se můžete podívat na moji první větší práci na škodovce.. dnes již jako vzpomínková karta na tento můj první výtvor... skoda-virt.cz/cz/.../3875 -tunerlada-pink-rapid



Zde si můžete počíst o tom , jak vlastně tento "poklad" až do Velké Británie dojel : www.zivotnacestach.cz/vel ka-britanie-skodou-105-l





tunerlada/úzká - komentáře:

12:41:50
29.05.2013
J3STER
-> tunerlada: Co že opět jezdíš na třináctkách?
18:59:45
23.05.2013
tunerlada
-> peter13789: dopíí ja je nevymontoval z rapida pač sem si myslel že mi budou na nic 7
08:46:00
23.05.2013
peter13789
-> tunerlada: ak chceš zadok nižšie, tak jednoducho vymen domčeky pružin za vlečkové ... ale to bude asi dosť nízko už ..
23:22:32
22.05.2013
tunerlada
-> MOLSO: no zadek je celkem dobrý, možno trošku by to chtělo ale ne o moc.. spíš tvrdší než nižší bych na zadek potřeboval ale nevím co 10
22:48:00
22.05.2013
MOLSO
-> tunerlada: T#2 pruziny nerez ... uzovkovy lem je nizsi ako emkovy ... bez rezania to bude akurat a mozno aj moc nizko. Vzadu je vyska v pohode nie ?
22:10:37
22.05.2013
tunerlada
koukám jaká se tady rozpoutala diskuze :) vysoko je to dost.. samozřejmě by se mi to líbilo nejlíp jak to má tady kolega s kilem... skoda-virt.cz/cz/.../8286 -salamander ale to by bylo nepoužitelné a nezaparkoval bych normálně ani na dvorku. Na závody to taky moc není se seriovým motorem.. takže v plánu zatím je to co bylo v rapidu, respektive přední pružiny od tunera2 (možná zkrátim ten jeden závit co je tam navíc), tlumiče z žigula a zadek pořád nevím... mám tlumiče z rapida ale ty mi jsou na kyvce myslím k prdu a pružiny jaké ? Sříznout o závit na prasáka serii ? 3 nebo máte někdo nějakou osvědčenou značku i s tlumiči aby to bylo rozumně nízko? Mlhovku o té taky přemýšlím že nahradím malou chromovou a díru po téhle zaslepím plechovou CS značkou nebo něčím dobovým :) v plánu je taky chrom zrdcátko, jen nevím jestli origo nebo to co jsem si dovezl z Floridy..
15:30:57
21.05.2013
Karlos (WIO46)
-> DEAtH ROLL: Je to otázkou priorit, to je pravda. A u nevýkoného auta nepotřebuješ skvělý podvozek. Ale pokud se to se snížením nepřežene, jde s autem fungovat velmi rozumně.
15:02:54
21.05.2013
DEAtH ROLL
-> minno: jn zabudol som, že som na virte 3
15:02:18
21.05.2013
DEAtH ROLL
-> Karlos (WIO46): No to ani netvrdím, ale znižovať len z estetického hladiska mi príde také jednoúčelové 3
15:02:11
21.05.2013
minno
-> DEAtH ROLL: znižovať je moderné :)
14:58:30
21.05.2013
Karlos (WIO46)
-> DEAtH ROLL: Snižovní rozhodně není hraní si na závodníka.
14:43:02
21.05.2013
DEAtH ROLL
-> Karlos (WIO46): Samozrejme to je na Láďovi či to dá dole alebo nie, každopádne znižovať a hrať sa na pretekára s takýmto autom mi nepríde moc vkusné. Tú hmlovku to bych dal preč alebo pod nárazník...
13:48:18
21.05.2013
Karlos (WIO46)
-> DEAtH ROLL: Je to nakoplý až hanba. Dolu s tim. A pryč s tou zadní mlhovkou!
12:00:45
21.05.2013
DEAtH ROLL
-> peter13789: zas tak vysoko to nie je6
11:37:15
21.05.2013
peter13789
-> DEAtH ROLL: hádam to nenechá vysoko jak nejakú kozu =/
10:06:51
21.05.2013
DEAtH ROLL
-> minno: huš potvoro3
upraveno 1x, naposled 21.05.2013 10:07:18
09:45:59
21.05.2013
minno
-> DEAtH ROLL: nech ho to napadá nonstop1
09:44:10
21.05.2013
DEAtH ROLL
-> tunerlada: Vyzerá to neskutočne luxusne4 Nech ťa ani nenapadne rezať pružiny...
21:50:34
20.05.2013
m8rinek
Mě se to na ARC líbí víc.... BTW: už budou na prodej? :D
Extreme Tyres