skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Škoda 120L/.GeeGee. - komentáře:
18:18:22
30.01.2012
30.01.2012
Karlos (WIO46)
-> Star LC20: Tak že ta stupnice není třeba je mi jasný, ale ten budík působí tmavě, posmutněle a poloprázdně.
01:11:35
30.01.2012
30.01.2012
Arnold
Star LC20 30.01.12 00:10:25 napsal:
→ Arnold: mám ještě jednu, ale ta má popraskanej štít
a nee tak epesní budíky to by nevadilo ne?? foto by nebylo???
→ Arnold: mám ještě jednu, ale ta má popraskanej štít
a nee tak epesní budíky to by nevadilo ne?? foto by nebylo???
00:54:08
30.01.2012
30.01.2012
Star LC20
-> Karlos (WIO46): nojo, tady na Virtu, kde většina sériových motorů točí cca kolem 8t, je stupnice nedostačující . Já však takový nároky na motor nemám, svůj 8k točím max. do 5t , takže proto ta úprava.
A kontrolky se mi právě víc líbí tyhle.
A kontrolky se mi právě víc líbí tyhle.
00:45:38
30.01.2012
30.01.2012
Maťulo
-> Karlos (WIO46): sa mas...
00:43:37
30.01.2012
30.01.2012
Karlos (WIO46)
-> Star LC20: Budíky fajn, jen by to chtělo origo kontrolky, a ten otáčkoměr má nějakou krátkou stupnici, ne?
-> Matulo: Sehnal jsem ten plast nový na novou užovku za 47 Kč, předminulý rok.
-> Matulo: Sehnal jsem ten plast nový na novou užovku za 47 Kč, předminulý rok.
00:39:37
30.01.2012
30.01.2012
Maťulo
-> Star LC20: tiez som tak mal kedysi spravene moje prve budiky lebo origo kryt v dobrom nepolamanom stave je takmer nezohnatelny...
00:37:40
30.01.2012
30.01.2012
Star LC20
-> Matulo: Vďaka. Hej, jsou to takový ty univerzální kontrolky, který najdeš všude.
EDIT: Postnul jsem to se záměrem sběru kritiky od věrných ve věci montáže, nikoliv se záměrem se chlubit něčím, co má každá 2 škodovka
EDIT: Postnul jsem to se záměrem sběru kritiky od věrných ve věci montáže, nikoliv se záměrem se chlubit něčím, co má každá 2 škodovka
00:22:21
30.01.2012
30.01.2012
Maťulo
-> Star LC20: krasne budicky! tie kontrolky dole su take 6hrany jak su v Avii?
00:10:25
30.01.2012
30.01.2012
Star LC20
-> Arnold: mám ještě jednu, ale ta má popraskanej štít a nee tak epesní budíky
00:00:11
30.01.2012
30.01.2012
Arnold
-> Star LC20: nadhera nemas jeste jednu??
23:58:10
29.01.2012
29.01.2012
Star LC20
Snažím se neodklánět přílišně od originální výpravy, ale toto je velký lákadlo... záložní GLS přístrojovka
20:45:19
22.01.2012
22.01.2012
Star LC20
-> Pavel P..: mm mmm
11:57:56
22.01.2012
22.01.2012
Pavel P..
-> Star LC20: pěkné, pěkné, jen tak dál
13:53:04
29.12.2011
29.12.2011
Fávo forever
-> Star LC20: SZ
13:48:31
29.12.2011
29.12.2011
Star LC20
-> Fávo forever: jo a jak? klidně SZ. Si neumím představit bez dráťáku.
13:46:17
29.12.2011
29.12.2011
Fávo forever
-> Star LC20: Jde to i bez drátu eRko a Favouš jsou toho důkazem.. ALe to už je jedno, hlavně, jestli jsi spokojený.
13:44:54
29.12.2011
29.12.2011
Star LC20
-> Fávo forever: nepopichuj! jinak ano, drátem jsem musel lokálně omrdat ty nánosy oxidu hliníku na straně pod svodama, potom jsem to ladil chemiíí. Lepší postup mě nenapadl.
-> lukynn105l: krásná práce! to je dobrý heslo. Ale dík
-> lukynn105l: krásná práce! to je dobrý heslo. Ale dík
13:00:26
29.12.2011
29.12.2011
lukynn105l
Parádní ouža, je dobře že neskončila ve šrotu. Krásná práce !!
12:43:18
29.12.2011
29.12.2011
Fávo forever
-> Star LC20: Tak první pokochání se jo? Čím jsi čistil blok? Doufám, že ne drátem..