skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Rok výroby: březen 1980
Stav km: kolem 80t
Barva: žlutá kanárková 6090 (původní)
II. majitel (já)
Auto je upraveno vizuálně na modelový ročník 77/78*
Krátké videjo
Škoda 120L/.GeeGee. - komentáře:
22:06:25
04.06.2012
04.06.2012
TT_daniel
-> Star LC20: brzdice pekne ale fotit stale nevies sa ti moc trasu ruky
21:52:35
04.06.2012
04.06.2012
onda
Star LC20 -paráda pane
21:36:01
04.06.2012
04.06.2012
Star LC20
-> MOLSO: od Tebe to potěší cucáku
21:33:09
04.06.2012
04.06.2012
MOLSO
-> Star LC20: pekne pekne cucáku to sú krasne brzdiče
19:46:41
01.06.2012
01.06.2012
Star LC20
-> los pavlos: díky od majitele tak pěkné užovky, jako máš ty, je to pocta.
18:37:09
01.06.2012
01.06.2012
los pavlos
Krása už jde do oblíbených.
22:40:44
23.05.2012
23.05.2012
Star LC20
-> MOLSO: vďaka, to mě napadlo. Spíš mě překvapuje, co všechno má značku "Dunlop"....
22:36:40
23.05.2012
23.05.2012
MOLSO
-> Star LC20: brzdiče vyrabali v licencii dunlopu - proste su okopirovane - ako LEKR je okopirovany pierburg a tak podobne
22:04:52
23.05.2012
23.05.2012
Star LC20
-> minno: přesně ako vravíš. Zajímalo by mě, co má znamenat "License Dunlop" ? Co mají ty brzdiče společnýho s teniskama, případně s pneumatikama
22:02:31
23.05.2012
23.05.2012
minno
-> Star LC20: tiež som pred pár rokmi pred GO netušil, že na tých brzdičoch sú aj nápisy kým som ich neočistil z x-vrstiev náterov :)
21:45:25
23.05.2012
23.05.2012
onda
Star LC20 -no tedy,ted to bude teprve super,náprava po go,brzdiče po go to k sobě bude konečně ladit,super.
22:27:34
20.05.2012
20.05.2012
Fávo forever
-> Star LC20:
02:22:15
19.05.2012
19.05.2012
Star LC20
-> Domajz2: náhodou, pěknou 136ku máš teda Legrační je, jak člověk jezdí jezdí, říká si "mrdka, stejně to nejede", a pak sedne do 120ky, říká si "kristovanoho, to je šnek!" a pak OPĚT sedne do 136ky a říká si "já jsem snad osedlal raketu!". Takhle to mám já.
17:09:37
18.05.2012
18.05.2012
Domajz2
-> Star LC20: 136ku rapid nebo sedan? Nahrej fotky. Taky jsem si pořídil 136ku, ještě jsem s tím nejel nikam dál, ale co jsem měl možnost to projet, tak úžovka je líná svině
12:04:40
16.05.2012
16.05.2012
Stepix
-> Star LC20: to je mi záhadou, neb to bylo lakovaný v roce 1972 a v TP uvedená barva není :-(
22:17:26
15.05.2012
15.05.2012
Star LC20
-> Qwak: ď
-> Stepix: já mám normální 6090, co máš ty za číslo?
-> Stepix: já mám normální 6090, co máš ty za číslo?
13:41:59
15.05.2012
15.05.2012
Stepix
-> Star LC20: čoveče o tý barvě nevím jestli máme stejnou... já mam asi vyblitější žlutou, takhle krásnou sytou fakt nemam :-)
13:38:13
15.05.2012
15.05.2012
Qwak
náhodou.... hladká kapota + plný čelo je supr ikdyž sám mám to čelo spíš prázdný ... jinak tohle je fakt kráska
12:47:58
15.05.2012
15.05.2012
Star LC20
-> TT_daniel: rýpač obecný
Tak já mám nasávač vodorovnej (schválně), neboť v letních měsících jezdím s podloženou pootevřenou kapotou, zajištěnou gumcukem, a pohoda.
Spíš než přehřívání mě leckdy deptá ten nedostatek výkonu a adheze =) Přecejen, jako spotřebák mám 136ku a to je trochu jiný svezení
.......
Jinak varianta plný čelo a hladká kapota se dělala cca rok, od modelu 78 do 79 a je fakt, že je to asi nejhorší varianta co do chlazení a sosání vzduchu. Ale co už
-> Domajz: mám prostě odpornej bastl, co k tomu dodat je to voser
Tak já mám nasávač vodorovnej (schválně), neboť v letních měsících jezdím s podloženou pootevřenou kapotou, zajištěnou gumcukem, a pohoda.
Spíš než přehřívání mě leckdy deptá ten nedostatek výkonu a adheze =) Přecejen, jako spotřebák mám 136ku a to je trochu jiný svezení
.......
Jinak varianta plný čelo a hladká kapota se dělala cca rok, od modelu 78 do 79 a je fakt, že je to asi nejhorší varianta co do chlazení a sosání vzduchu. Ale co už
-> Domajz: mám prostě odpornej bastl, co k tomu dodat je to voser
10:09:40
15.05.2012
15.05.2012
Domajz
-> Danster: To mě taky vždycky zajímalo, já to tak taky mám. Chvíli, asi rok, se to tak i sériově vyrábělo. Ale podle mě (co se týče větrání) asi nejhorší řešení ze všech modernizacní.
Ale vzhledem k tomu, že potom následovala modernizace na větranou kapotu, tak to asi fakt bylo zoufale pořešený. Ještě ten modrý nasávač co je na filtrboxu nesměřoval vodorovně jako tady ( pozůstatek větrané kapoty) ale šikmo dolů, což se zabedněným čelem a kapotou byla podle mě nejhorší varianta. Muselo to brát prach ze silnice a vůbec nevětrat.
Ale vzhledem k tomu, že potom následovala modernizace na větranou kapotu, tak to asi fakt bylo zoufale pořešený. Ještě ten modrý nasávač co je na filtrboxu nesměřoval vodorovně jako tady ( pozůstatek větrané kapoty) ale šikmo dolů, což se zabedněným čelem a kapotou byla podle mě nejhorší varianta. Muselo to brát prach ze silnice a vůbec nevětrat.