skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škodovku jsem zakoupil na podzim v říjnu 2009, kdy jej prodával pán, který jej dostal od 80. letého děduly. Je to modelový rok 1979.
Dědula byl asi elektrikář, auto mělo centrální zamykání všech dveří a alarm, na který byl napojen i přední kufr a zadní víko motoru, docela legrace.
Vzhledem k tomu, že jsem chtěl stavět originální vůz, bylo toto auto úplně ideální, neboť za celou svojí éru mělo najeto poctivých 79 tis. km a nikde není děravá, sem tam rezlá. I tak jsem na ní strávil 4 měsíce, než jsem jí dal dohromady a do kompletního originálního stavu. Došlo na přetěsnění celého motoru, na nové el. rozvody v kabině, neboť tam byly namontovány neoriginální budíky a různé měřiče z Tatry 613 :o), což jsem se smál ( škoda, že jsem to nenafotil ) dále se musela i tak udělat trochu karosařina, neboť sem tam hold něco začalo prokvítat. Čalounění a tapecírunky prošly také renovací rukou čalouníka.
V současné době je postavená a kompletní, má vyměněno cca 65 % veškerých součástek, dostala nové tlumiče, nové řazení, nové brzdy, ložiska, řízení, prostě vše, aby pocit z jízdy byl super, za což se mi odměnila tím, že auto neplave, brzdí absolutně super, táhne jako divá, prostě jízda s vozem, co sjel před 31 lety z linky a je jako nový. Pokud člověk vyjede, nemusí se bát, že by ho někde nechala.
Provedené opravy, další operace:
2011
06/2011
zatmelení kolínka nádrže tekutým kovem - prosakoval benzin
oprava LZ kola - zatuhlý brzdový pístek
2012
01/2012 - demontáž karburátoru, nedrží otáčky na volnoběh
03/2012 - přetěsněn karburátor, vyčištěné trysky, nastavené hodnoty, opět vše funkční. Závada byla na fíbru u trubky od rozdělovače. Tudy se přisával vzduch a motor poté nedržel volnoběžný provoz.
2013
05/13 - ochrana a nástřik podvozku
06/13 - seštelování spojky, dolití servooleje do krabičky řízení, promazání čepů přední nápravy, výměna silentbloků přední nápravy
07/13 - instalace autorádia s reproduktory
Dědula byl asi elektrikář, auto mělo centrální zamykání všech dveří a alarm, na který byl napojen i přední kufr a zadní víko motoru, docela legrace.
Vzhledem k tomu, že jsem chtěl stavět originální vůz, bylo toto auto úplně ideální, neboť za celou svojí éru mělo najeto poctivých 79 tis. km a nikde není děravá, sem tam rezlá. I tak jsem na ní strávil 4 měsíce, než jsem jí dal dohromady a do kompletního originálního stavu. Došlo na přetěsnění celého motoru, na nové el. rozvody v kabině, neboť tam byly namontovány neoriginální budíky a různé měřiče z Tatry 613 :o), což jsem se smál ( škoda, že jsem to nenafotil ) dále se musela i tak udělat trochu karosařina, neboť sem tam hold něco začalo prokvítat. Čalounění a tapecírunky prošly také renovací rukou čalouníka.
V současné době je postavená a kompletní, má vyměněno cca 65 % veškerých součástek, dostala nové tlumiče, nové řazení, nové brzdy, ložiska, řízení, prostě vše, aby pocit z jízdy byl super, za což se mi odměnila tím, že auto neplave, brzdí absolutně super, táhne jako divá, prostě jízda s vozem, co sjel před 31 lety z linky a je jako nový. Pokud člověk vyjede, nemusí se bát, že by ho někde nechala.
Provedené opravy, další operace:
2011
06/2011
zatmelení kolínka nádrže tekutým kovem - prosakoval benzin
oprava LZ kola - zatuhlý brzdový pístek
2012
01/2012 - demontáž karburátoru, nedrží otáčky na volnoběh
03/2012 - přetěsněn karburátor, vyčištěné trysky, nastavené hodnoty, opět vše funkční. Závada byla na fíbru u trubky od rozdělovače. Tudy se přisával vzduch a motor poté nedržel volnoběžný provoz.
2013
05/13 - ochrana a nástřik podvozku
06/13 - seštelování spojky, dolití servooleje do krabičky řízení, promazání čepů přední nápravy, výměna silentbloků přední nápravy
07/13 - instalace autorádia s reproduktory
Tereza/Škoda 120 - komentáře:
17:07:22
29.06.2010
29.06.2010
bajou
Pěkná
16:11:25
29.06.2010
29.06.2010
Pavel P..
super kousek...
15:34:20
29.06.2010
29.06.2010
Quest
Tahle karamelová barva je na oužkách naprosto k sežrání! De do oblíbených.
15:06:57
29.06.2010
29.06.2010
onda
moc pěkní užovečka,jen tak dále pokračuj,držím palce.