-> Bivoj: pri zavodech do vrchu potrebujes na to aj prevodovku, podvozok, kola, obutie, ram a milion inych veci...co sme s kamosom skusali tak pokial isli karbiky na zvlast potrubie tak to neslo dobre...
btw ked uz sa bavime o vysokych otackach...aku mas vacku?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
http://www.youtube.com/wa
tch?v=izT5y66LC04 video je tam motor z favorita 136 a výfuk je podomácky dělaný
Bivoj škoda 105s - komentáře:
ne kazdy sani je zvlast musi se skratit sani protoze kdyz bude kratsi sani tak to ma vetsi kroutici moment ve vysokech otackach a o to dam jde protoze pri zavodech do vrchu to potrebujem

-> Bivoj: preoc vadi dlhe sanie? a mas tie snaia prepojene alebo ma kazdy karbik zvlastne sanie?
se koukni na youtube na video
http://www.youtube.com/us er/tom223525
http://www.youtube.com/us er/tom223525
-> Bivoj: videjko nevali .
-> Schejby: je to znat jak blazen ;-) jak dva webry ;-)
-> Schejby: je to znat jak blazen ;-) jak dva webry ;-)
jj je to cítit akorát dlouhé sání musí jse zkrátit a pujde to jak drak
Tohle jsem chtěl jednou taky udělat ale s dvěma 130 karbecama,ale nakonec jsem se na to vysral.Je to cítit že jsou tam dva?
zajmavy ty 2 karbenatky jde to sestelovat ? jak to jede ?