
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
-> MOLSO: nic divnýho,...jsem ti řikal,že to jsou pěkný hodnoty,...nevím,ja jsem to už napsal,ale prostě to jede podle toho,jak by to mělo být naměřený.Možná divně málo Nm,ale tak záleží jak se to povede...nic proti nemám,pokud to tak vyznělo 

-> MOLSO: Moc pěkné auto 

-> Vena136: mozes sa vyjadrit este na moju otazku co je na mojom grafe divneho ?
-> Urbi: je to v plánu a konečně dorozeberu ten tvůj,když už jsem se v tom beztak musel vrtat aby to nějak fungovalo a neměnil jsem kladívko každých 1000km...ale to je mě nějak už fuk,...teď tam je kladívko 3000km a pořád jako kdybych ho tam dal včera
A platit za něco,co si můžu udělat sám,z toho už jsem vyrostl
Ale tak člověk byl mladej a blbej.


-> krtik: este sa musim opytat ci to ostatnych neuraža 

-> MOLSO: čobol team, to je dobré. To si registrujte :-D
-> vhml: že bych zapoměl... a nebo jsem ti to dělal v dobách kdy jsem to ještě nedělal... tak poslat na repas a dodělám ho a pak ti to teprve nepojede
Upozuorňuji že některým závodníkům repasuji ty kontaktní rozdělovače i po 1000km ostrých a jsou volné a něktrým to vydrží i 5000km ostrých, ale to je maximum. Už jsem na natáčení vačky koupil nejdražší vazelínu co je a osu mažu dvěma těma nejlepšími mazivy co vůbec jdou sehnat, ale prostě je to konstrukčně o něčem a je to stále nedomazaná věc, zvláště pokud se točí k 8tis. ot. a je agresivní spojka + převodovka, tak to prostě nedrží o tom by mohly někteří vyprávět, takže závodníkům dělám většinou dva na jednu sezonu rally.
A co vím, tak s "pořádnými motory" to nevydrží ostatním motorářům také téměř nic, nebo jako funguje to ve smylsu zapalování dlouho, ale jak se udělají větší radiální vůle, přesnost jde pryč a tím i nějaká menší část výkonu + možnost detonací atd., tzn. těm co chtějí a už to mají upravené ode mě, mohu posezonní repas + servis udělat.

Upozuorňuji že některým závodníkům repasuji ty kontaktní rozdělovače i po 1000km ostrých a jsou volné a něktrým to vydrží i 5000km ostrých, ale to je maximum. Už jsem na natáčení vačky koupil nejdražší vazelínu co je a osu mažu dvěma těma nejlepšími mazivy co vůbec jdou sehnat, ale prostě je to konstrukčně o něčem a je to stále nedomazaná věc, zvláště pokud se točí k 8tis. ot. a je agresivní spojka + převodovka, tak to prostě nedrží o tom by mohly někteří vyprávět, takže závodníkům dělám většinou dva na jednu sezonu rally.
A co vím, tak s "pořádnými motory" to nevydrží ostatním motorářům také téměř nic, nebo jako funguje to ve smylsu zapalování dlouho, ale jak se udělají větší radiální vůle, přesnost jde pryč a tím i nějaká menší část výkonu + možnost detonací atd., tzn. těm co chtějí a už to mají upravené ode mě, mohu posezonní repas + servis udělat.
-> doly120: mas jedine stastie ze nepijem

-> doly120 07.07.15 19:22:39: neprijdou, nemam na to trpezlivost. raz som to skusal navoskovat a malem sem se posral
radsej postavit motor ako sa drbat s lestenim ...


-> doly120 07.07.15 19:22:39: neprijdou, nemam na to trpezlivost. raz som to skusal navoskovat a malem sem se posral

-> MOLSO 07.07.15 19:20:51: třeba vlohy jednou přídou

-> MOLSO: Tak jsme prohrál
chápu

chápu

-> krtik: degeš pasmo + čobol team rulezz ?
ja som slova triezvo vyberal a myslim ze su vhodne
bol to pokus o leštenku, ale ja na to nemám vlohy.


ja som slova triezvo vyberal a myslim ze su vhodne

-> Tomaso435: to už jsme měli letos
Ale úplně jsem si vzpomenul na tvoje dvojité brzdění cestou domů na naší cestě domů - asi 15 min. jsme hledali závadu na Felči, která tam doufám ani nebyla
. S tím, že mi bude líp, jsem se protáhnul při zastávce a pak mi přišlo, že máme prázdné kolo.
-> MOLSO:
Bacha na slova pane! mluvíš tady o jednom z mých vzorových aut (že je to tvoje auto, je věc druhá)
.
A na příště už se těším, se slovákama a pražákama je neskutečná prdel
.

Ale úplně jsem si vzpomenul na tvoje dvojité brzdění cestou domů na naší cestě domů - asi 15 min. jsme hledali závadu na Felči, která tam doufám ani nebyla

-> MOLSO:
Bacha na slova pane! mluvíš tady o jednom z mých vzorových aut (že je to tvoje auto, je věc druhá)

A na příště už se těším, se slovákama a pražákama je neskutečná prdel

-> havlik:
sto vyžral



-> Tomaso435: já jel s dušanem dvakrát

-> doly120: vim vim cervena felda vedla zekeho
bol si pri nas ked sme ladili rozdelovač s účkem
vylepsovat sa bude už asi len technika, na nejaké leštenkovanie už kašlem. radšej ho zoderiem ako keby malo stáť celý rok v garáži nevyužité, a po pár kolíziach a odreninách je už človeku skoro jedno, ako to vyzerá.
-> krtik: tak snad nabuduce .... to uz bude premotorovane


vylepsovat sa bude už asi len technika, na nejaké leštenkovanie už kašlem. radšej ho zoderiem ako keby malo stáť celý rok v garáži nevyužité, a po pár kolíziach a odreninách je už človeku skoro jedno, ako to vyzerá.
-> krtik: tak snad nabuduce .... to uz bude premotorovane

-> krtik: ja taky nestihnul dušana... ani tebe nakonec.. hold příští rok se budeme všichni navzájem vozit :-D
-> MOLSO: Já si zapomenul poprosit o svezení
.
Můžu si prosím zarezervovat místo navigátora pro příště?

Můžu si prosím zarezervovat místo navigátora pro příště?

-> MOLSO: vždycky je co zlepšovat ne?
jinak,vsadím se o 5piv,že ani nevíš který sem byl

jinak,vsadím se o 5piv,že ani nevíš který sem byl

-> doly120: tak to si sa asi nepozeral moc dokladne
ale dakujem
hoši nehádajte sa mi ešte aj tu kurva


hoši nehádajte sa mi ešte aj tu kurva

-> Urbi: já tam mám taky ucko? To jsem si ani nikdy nevsiml