skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
21:59:50
24.03.2011
24.03.2011
castrol
-> MOLSO: dobra spomienka
21:51:12
24.03.2011
24.03.2011
afro100
-> MOLSO: lol ... toto neee :D
21:49:23
24.03.2011
24.03.2011
MOLSO
21:00:43
24.03.2011
24.03.2011
MOLSO
Dnes som rozobral stary motor a čo moje oči videli asi dlho neuvidia jedno zdvihatko na sračky rozbité dno, ostatné OK. Rozvody volné že by som ich mohol kludne skrátit o 2 články a šály na sračku vyškriabané a milimetrové ryhy. Kluka napodiv vyzerá celkom OK. Piestne krúžky nepopraskané, piesty v pohode ale na valcoch normalne pod dolnou úvraťou schod
22:32:45
23.03.2011
23.03.2011
peti
-> MOLSO: gratulujem a prajem vela spokojnych a bezproblemovych km, a daj si pozor na ventili vies ze tych 500 km si sada tesnenie a rozhodia sa vole ako na fave, a bola by skoda toho motora
21:19:54
23.03.2011
23.03.2011
castrol
-> Mr.Unknown: nova registracia
21:18:29
23.03.2011
23.03.2011
Star LC20
-> Dušan: Jakože už má naježděno cca 30tkm nebo že odhaduješ, že vydrží 30tkm?
21:10:19
23.03.2011
23.03.2011
Mr.Unknown
-> MOLSO: páči sa mi tvoj návrh na môj nick.... ak naň nemáš autorské práva rád by som si ho zmenil... len neviem ako... poradí mi niekto??=)
20:59:33
23.03.2011
23.03.2011
Dušan
-> Mr.Unknown: Taky nesouhlasim. Muj motor jezdi porad paradne a ze bych se k nemu uz od zabehu choval jak k serii se rict neda. Bud vydrzi nebo ne. Podle me je realny nabeh okolo 30t km.
20:56:48
23.03.2011
23.03.2011
MOLSO
-> Mr.Unknown, inzinier pre zabeh a penvostnu analyzu elektronu: piestna sada je zabehnuta a zabehavaju sa iba šály. Motor beží zlahka bez vysokej záťaže. Do vysokych otáčok ide sám a neprotestuje Navyše na šálach bol vždy tlak oleja 4 - 4,5 baru takže ja sa toho nebojím. KLuka si musi urobit trosku vacsie vole aby sa z toho stal ostrý motor. Žravost oleja už neovplyvnim lebo piestnu sadu nezabehávam
20:53:35
23.03.2011
23.03.2011
Star LC20
-> Mr.Unknown: Nesouhlasím, při dnešní vysoké kvalitě olejů už neplatí co dřív. Pokud se držíš toho, že motoru šlapeš až když je patřičně zahřátej, samozřejmě mu takovým stylem jízdy asi i citelně zkrátíš životnost, ale motor se velmi záhy zaběhne na provozní vůle a nějak monstrózní opotřebení nehrozí. Myslíš, že na tom Jura naběhá třeba 50 000km s tím, že bude hlídat provozní podmínky a hledět na výkon? Nesmysl. Do Té doby už bude mít úplně jiný starosti, než je jenom Draxo a výkony, jaký motor podává. Tohle v dnešní době nemá cenu řešit. Motor to snese, a na výkonu mu to v nejbližších několika 10*3 km výrazně neubere. Toť můj názor.
20:44:20
23.03.2011
23.03.2011
Mr.Unknown
-> MOLSO: som zvedavý akú životnosť bude mať ten motor s takýmto zaobchádzaním..... 100km zábehu je podla mňa kurva málo...jedine pre závodné motory čo vydržia tak max. 5,000 km to stačí ale na bežné jazdenie nie... podla mňa budeš môcť zachvílu i do tochto liať vyjeťák....
už ma môžte ukamenovať ale musel som to napísať.... bolo mi lúto toho motora a pe§ňez čo tam nasipal majteľ...
už ma môžte ukamenovať ale musel som to napísať.... bolo mi lúto toho motora a pe§ňez čo tam nasipal majteľ...
20:40:38
23.03.2011
23.03.2011
Star LC20
-> krtik: Určitě, prvních pár desítek km bys to měl samozřejmě šetřit, když je ta možnost. S rozumem no.
-> MOLSO: Jasný, však víš, co děláš Jen mu dej, ať pořádně letí
-> MOLSO: Jasný, však víš, co děláš Jen mu dej, ať pořádně letí
20:38:08
23.03.2011
23.03.2011
MOLSO
-> Dušan: tak diky
20:34:11
23.03.2011
23.03.2011
Dušan
-> MOLSO: blahopreju . Zabeh je k nicemu, dulezitej je pocit z jizdy
20:23:13
23.03.2011
23.03.2011
MOLSO
-> Star LC20: snad sa nic nedochrame tlak oleja je 4 - 4,5 v otackach ale ide to jak ujebane z retaze
-> krtik: prva jazda (50 km) bola predvcerom ale stala sa mala neprijemnost a vcera vecer musel ist motor von kvoli uniku oleja. Dnes som si zobral volno opravil to nahodil a dnes som urobil 110 km poslednych 30 km v ostrej jazde. Zlehýnka išiel prvých cca 100 km. Ked som zistil co to robi nad 3500 ot uz sa mi moc srat so zabehom nechcelo
Inak cela fotogalerka je tu molso.rajce.idnes.cz/2011 -03-19-Zlozenie_motora_1.4 _8V_OHV%2C_montaz_a_spojaz dnenie
-> krtik: prva jazda (50 km) bola predvcerom ale stala sa mala neprijemnost a vcera vecer musel ist motor von kvoli uniku oleja. Dnes som si zobral volno opravil to nahodil a dnes som urobil 110 km poslednych 30 km v ostrej jazde. Zlehýnka išiel prvých cca 100 km. Ked som zistil co to robi nad 3500 ot uz sa mi moc srat so zabehom nechcelo
Inak cela fotogalerka je tu molso.rajce.idnes.cz/2011 -03-19-Zlozenie_motora_1.4 _8V_OHV%2C_montaz_a_spojaz dnenie
20:01:30
23.03.2011
23.03.2011
krtik
-> Star LC20: já právě nevím, jako ano je potřeba protáhnout, ale myslel jsem si, že ze začátku aspoň tak zlehýnka .
20:00:18
23.03.2011
23.03.2011
krtik
-> MOLSO: nevydržels to... nevynadal ti se slovy ,,a za trest měsíc do 3000 otáček"?
...jinak tahle fotka je bezvadná: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4812_2011-03-23_ 14-54-42_33.jpg
A jezdíte s novým motorem od kdy? od 19 nebo ode dneška?
...jinak tahle fotka je bezvadná: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4812_2011-03-23_ 14-54-42_33.jpg
A jezdíte s novým motorem od kdy? od 19 nebo ode dneška?
19:58:57
23.03.2011
23.03.2011
Star LC20
-> krtik: kdybys ho jen opatrně zabíhal, tak ho nezaběhneš nikdy. Je to závoďák, tak jakýpak sraní. Jirka ví, jak na to