skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
13:44:50
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
vidite moj predosly prispevok ? lebo ja nie
13:44:12
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
Kapřík
flexou napůl už mam bohate skúsenosti ale toto auto som kúpil predovšetkým kvoli kasni - predok je úplne zdravý dno kufra ako nové a p-stĺpiky a vršky podbehov sú nové. takže sa to neoplatí rezat do šrotu
keď je hrdzavá diera vždy ju orezávam na okraj zdravého plechu aby sa dal nový kde chytiť. Dnes ma ešte čaká diera pod vodičovými nohami tak to tam očistím viac
flexou napůl už mam bohate skúsenosti ale toto auto som kúpil predovšetkým kvoli kasni - predok je úplne zdravý dno kufra ako nové a p-stĺpiky a vršky podbehov sú nové. takže sa to neoplatí rezat do šrotu
keď je hrdzavá diera vždy ju orezávam na okraj zdravého plechu aby sa dal nový kde chytiť. Dnes ma ešte čaká diera pod vodičovými nohami tak to tam očistím viac
13:40:51
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> MOLSO: nebo to přeřízni flexkou napůl a v kovošrotu za to dostaneš ještě nějaký peníze Ne dělám si srandu. Ať se práce daří. Hlavně si to pořádně připrav než to budeš vyvařovat. Všechno napadený korozí vyřež a dokola to pořádně obruš až na holej plech
13:35:51
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
-> Kapřík: aha taak *3no dnes sa pokúsim polepšiť
13:35:02
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> MOLSO: já myslel pořádně obrousit svařované místo (ještě před vyvařením)
13:32:50
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
-> Kapřík: to je fotene pred obrusenim samozrejme
13:30:30
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> MOLSO: jo, mohl bys to pořádně obrousit
13:29:37
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
-> Kapřík: nejake namietky na sposob vyvarovania ?
13:26:09
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000:
1. máš pravdu, že záleží na povrchové úpravě, ale pokud použiju na vyvaření choulostivých míst na škodovce plech 0,8 a nebudu to každý rok přetírat, stříkat dutiny atd. za pár let to můžu vařit znovu. Proto proč nepoužít 1,5 plech, když je po ruce. Nevidím v tom žádný problém. Proč kupovat nový plech když má Molso po ruce tuto 1,5ku. Na takovéto kousky a detaily není co řešit a je úplně fuk co tam dává..
2. sám jsem na některé části auta dával 1,5tku plech (most), plechy pod držáky nápravy atd. Všechno z 1,5tky plechu. Ať to drží a vydrží. Takto to musí být navěky a už se to zcela jistě nevytrhá. Pracuje se s tím sice hůř, ale jde to. Když se chce, všechno jde..
3. správné vyvaření nemá nic společného s tuningem, ale na to jsem nenarážel. Odpovídal jsem ti na to, že plechy k o různé tlouštce k sobě nebudou ideálně sedět. Takže se můžou na spodku objevit určité nepatrné přechody. Které ovšem běžnému užívání auta nijak nevadí..
Bavíme se stále jen o použitém plechu. Ne o způsobu jakým to Molso vyvařuje :-)
1. máš pravdu, že záleží na povrchové úpravě, ale pokud použiju na vyvaření choulostivých míst na škodovce plech 0,8 a nebudu to každý rok přetírat, stříkat dutiny atd. za pár let to můžu vařit znovu. Proto proč nepoužít 1,5 plech, když je po ruce. Nevidím v tom žádný problém. Proč kupovat nový plech když má Molso po ruce tuto 1,5ku. Na takovéto kousky a detaily není co řešit a je úplně fuk co tam dává..
2. sám jsem na některé části auta dával 1,5tku plech (most), plechy pod držáky nápravy atd. Všechno z 1,5tky plechu. Ať to drží a vydrží. Takto to musí být navěky a už se to zcela jistě nevytrhá. Pracuje se s tím sice hůř, ale jde to. Když se chce, všechno jde..
3. správné vyvaření nemá nic společného s tuningem, ale na to jsem nenarážel. Odpovídal jsem ti na to, že plechy k o různé tlouštce k sobě nebudou ideálně sedět. Takže se můžou na spodku objevit určité nepatrné přechody. Které ovšem běžnému užívání auta nijak nevadí..
Bavíme se stále jen o použitém plechu. Ne o způsobu jakým to Molso vyvařuje :-)
13:18:22
20.02.2010
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík:
1. na hrubke plechu ked nehladime na tuhost konstrukcie ale na trvacnost nealezi..zalezi na hrubke a kvalite ochrannej vrstvy a na tom ako sa cloveko auto stara a ako sa to vyvari...
2. ked si robil karosarcinu niekedy vies ze s 1,5mm plechom sa neda pracovat...neda sa ohybat poriadne...
3.spravne vyvarenie nema nic spolocne s tuningom
nepisem to sem preto ze niekoho chcem zhadzovat ale chcel som molsovi pomcôt...uz neraz som mu len chcel dobre lebo je to spravny chlapec ale je hrozne tvrdohlavy a neda si povedat....nechapem preco ludia na virte radsej odseru 3dni s pisanim a hadanim sa o jednej nezmyselnej blbosti ako by si pozistovali ked nieco chcu robit how know a zivot yb bol lahsi a aj nase auticka by vydrzali viac
1. na hrubke plechu ked nehladime na tuhost konstrukcie ale na trvacnost nealezi..zalezi na hrubke a kvalite ochrannej vrstvy a na tom ako sa cloveko auto stara a ako sa to vyvari...
2. ked si robil karosarcinu niekedy vies ze s 1,5mm plechom sa neda pracovat...neda sa ohybat poriadne...
3.spravne vyvarenie nema nic spolocne s tuningom
nepisem to sem preto ze niekoho chcem zhadzovat ale chcel som molsovi pomcôt...uz neraz som mu len chcel dobre lebo je to spravny chlapec ale je hrozne tvrdohlavy a neda si povedat....nechapem preco ludia na virte radsej odseru 3dni s pisanim a hadanim sa o jednej nezmyselnej blbosti ako by si pozistovali ked nieco chcu robit how know a zivot yb bol lahsi a aj nase auticka by vydrzali viac
13:12:41
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000: a můžeš mi říct proč? To by mě tedy zajímalo. 1,5 plech mi nepřijde jako žádný extrém. Když uvážíme hmotnost, ničemu to nevadí. Předpokládám, že z auta Molso nehodlá dělat leštěnku na vyhrávání Tuning cupu ale snaží se aby bylo auto v co nejlepším stavu. A tady nevidím problém v použitém plechu... rozhodně lepší předimenzované, než poddimenzované
13:10:58
20.02.2010
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: vôbec nie
13:10:31
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
-> gabo000000: radsej sedliacky mysliet a vydrzi to dlhsie nez naopak
13:10:18
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000: ale pravdivé
13:09:52
20.02.2010
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: to je typicke sedliacke myslenie:)
13:09:10
20.02.2010
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000: aspoň to nezhnije
13:08:39
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
a ako to asi ti ujovia v AZNP robili ked k tej podlahe varili 1.5 mm vystuhu pre bezpenostne pasy ? a tam to nevadi :-P
13:07:11
20.02.2010
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: takisto to ale privaras k podlahe ktora taku hrubku vôbec nema
13:06:03
20.02.2010
20.02.2010
MOLSO
-> gabo000000: ja len tolko že to uchytujem aj k vystuhe bod B-stĺpikom ktora ma cca rovnakú hrúbku
12:55:42
20.02.2010
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace