
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
vidite moj predosly prispevok ? lebo ja nie 

Kapřík
flexou napůl už mam bohate skúsenosti
ale toto auto som kúpil predovšetkým kvoli kasni - predok je úplne zdravý dno kufra ako nové a p-stĺpiky a vršky podbehov sú nové. takže sa to neoplatí rezat do šrotu
keď je hrdzavá diera vždy ju orezávam na okraj zdravého plechu aby sa dal nový kde chytiť. Dnes ma ešte čaká diera pod vodičovými nohami tak to tam očistím viac
flexou napůl už mam bohate skúsenosti


keď je hrdzavá diera vždy ju orezávam na okraj zdravého plechu aby sa dal nový kde chytiť. Dnes ma ešte čaká diera pod vodičovými nohami tak to tam očistím viac

-> MOLSO: nebo to přeřízni flexkou napůl a v kovošrotu za to dostaneš ještě nějaký peníze
Ne dělám si srandu. Ať se práce daří. Hlavně si to pořádně připrav než to budeš vyvařovat. Všechno napadený korozí vyřež a dokola to pořádně obruš až na holej plech


-> Kapřík: aha taak *3no dnes sa pokúsim polepšiť 

-> MOLSO: já myslel pořádně obrousit svařované místo (ještě před vyvařením) 

-> Kapřík: to je fotene pred obrusenim samozrejme 

-> MOLSO: jo, mohl bys to pořádně obrousit



-> Kapřík: nejake namietky na sposob vyvarovania ? 

-> gabo000000:
1. máš pravdu, že záleží na povrchové úpravě, ale pokud použiju na vyvaření choulostivých míst na škodovce plech 0,8 a nebudu to každý rok přetírat, stříkat dutiny atd. za pár let to můžu vařit znovu. Proto proč nepoužít 1,5 plech, když je po ruce. Nevidím v tom žádný problém. Proč kupovat nový plech když má Molso po ruce tuto 1,5ku. Na takovéto kousky a detaily není co řešit a je úplně fuk co tam dává..
2. sám jsem na některé části auta dával 1,5tku plech (most), plechy pod držáky nápravy atd. Všechno z 1,5tky plechu. Ať to drží a vydrží. Takto to musí být navěky a už se to zcela jistě nevytrhá. Pracuje se s tím sice hůř, ale jde to. Když se chce, všechno jde..
3. správné vyvaření nemá nic společného s tuningem, ale na to jsem nenarážel. Odpovídal jsem ti na to, že plechy k o různé tlouštce k sobě nebudou ideálně sedět. Takže se můžou na spodku objevit určité nepatrné přechody. Které ovšem běžnému užívání auta nijak nevadí..
Bavíme se stále jen o použitém plechu. Ne o způsobu jakým to Molso vyvařuje :-)
1. máš pravdu, že záleží na povrchové úpravě, ale pokud použiju na vyvaření choulostivých míst na škodovce plech 0,8 a nebudu to každý rok přetírat, stříkat dutiny atd. za pár let to můžu vařit znovu. Proto proč nepoužít 1,5 plech, když je po ruce. Nevidím v tom žádný problém. Proč kupovat nový plech když má Molso po ruce tuto 1,5ku. Na takovéto kousky a detaily není co řešit a je úplně fuk co tam dává..
2. sám jsem na některé části auta dával 1,5tku plech (most), plechy pod držáky nápravy atd. Všechno z 1,5tky plechu. Ať to drží a vydrží. Takto to musí být navěky a už se to zcela jistě nevytrhá. Pracuje se s tím sice hůř, ale jde to. Když se chce, všechno jde..
3. správné vyvaření nemá nic společného s tuningem, ale na to jsem nenarážel. Odpovídal jsem ti na to, že plechy k o různé tlouštce k sobě nebudou ideálně sedět. Takže se můžou na spodku objevit určité nepatrné přechody. Které ovšem běžnému užívání auta nijak nevadí..
Bavíme se stále jen o použitém plechu. Ne o způsobu jakým to Molso vyvařuje :-)
-> Kapřík:
1. na hrubke plechu ked nehladime na tuhost konstrukcie ale na trvacnost nealezi..zalezi na hrubke a kvalite ochrannej vrstvy a na tom ako sa cloveko auto stara a ako sa to vyvari...
2. ked si robil karosarcinu niekedy vies ze s 1,5mm plechom sa neda pracovat...neda sa ohybat poriadne...
3.spravne vyvarenie nema nic spolocne s tuningom
nepisem to sem preto ze niekoho chcem zhadzovat ale chcel som molsovi pomcôt...uz neraz som mu len chcel dobre lebo je to spravny chlapec ale je hrozne tvrdohlavy a neda si povedat....nechapem preco ludia na virte radsej odseru 3dni s pisanim a hadanim sa o jednej nezmyselnej blbosti ako by si pozistovali ked nieco chcu robit how know a zivot yb bol lahsi a aj nase auticka by vydrzali viac
1. na hrubke plechu ked nehladime na tuhost konstrukcie ale na trvacnost nealezi..zalezi na hrubke a kvalite ochrannej vrstvy a na tom ako sa cloveko auto stara a ako sa to vyvari...
2. ked si robil karosarcinu niekedy vies ze s 1,5mm plechom sa neda pracovat...neda sa ohybat poriadne...
3.spravne vyvarenie nema nic spolocne s tuningom


nepisem to sem preto ze niekoho chcem zhadzovat ale chcel som molsovi pomcôt...uz neraz som mu len chcel dobre lebo je to spravny chlapec ale je hrozne tvrdohlavy a neda si povedat....nechapem preco ludia na virte radsej odseru 3dni s pisanim a hadanim sa o jednej nezmyselnej blbosti ako by si pozistovali ked nieco chcu robit how know a zivot yb bol lahsi a aj nase auticka by vydrzali viac

-> gabo000000: a můžeš mi říct proč? To by mě tedy zajímalo. 1,5 plech mi nepřijde jako žádný extrém. Když uvážíme hmotnost, ničemu to nevadí. Předpokládám, že z auta Molso nehodlá dělat leštěnku na vyhrávání Tuning cupu ale snaží se aby bylo auto v co nejlepším stavu. A tady nevidím problém v použitém plechu... rozhodně lepší předimenzované, než poddimenzované
-> Kapřík: vôbec nie
-> gabo000000: radsej sedliacky mysliet a vydrzi to dlhsie nez naopak 

-> gabo000000: ale pravdivé

-> Kapřík: to je typicke sedliacke myslenie:)
-> gabo000000: aspoň to nezhnije

a ako to asi ti ujovia v AZNP robili ked k tej podlahe varili 1.5 mm vystuhu pre bezpenostne pasy ? a tam to nevadi :-P
-> MOLSO: takisto to ale privaras k podlahe ktora taku hrubku vôbec nema
-> gabo000000: ja len tolko že to uchytujem aj k vystuhe bod B-stĺpikom ktora ma cca rovnakú hrúbku 
