Draxo Draxo

komentáře | popis | fotky | MOLSO | 10.09.20 08:08 | 474x v oblíbených
popis ještě nebyl přidán :-(

Draxo - komentáře:

13:44:50
20.02.2010
MOLSO
vidite moj predosly prispevok ? lebo ja nie 9
13:44:12
20.02.2010
MOLSO
Kapřík

flexou napůl už mam bohate skúsenosti 3 ale toto auto som kúpil predovšetkým kvoli kasni - predok je úplne zdravý dno kufra ako nové a p-stĺpiky a vršky podbehov sú nové. takže sa to neoplatí rezat do šrotu 1



keď je hrdzavá diera vždy ju orezávam na okraj zdravého plechu aby sa dal nový kde chytiť. Dnes ma ešte čaká diera pod vodičovými nohami tak to tam očistím viac 6
upraveno 4x, naposled 20.02.2010 13:59:48
13:40:51
20.02.2010
Kapřík
-> MOLSO: nebo to přeřízni flexkou napůl a v kovošrotu za to dostaneš ještě nějaký peníze4 Ne dělám si srandu. Ať se práce daří. Hlavně si to pořádně připrav než to budeš vyvařovat. Všechno napadený korozí vyřež a dokola to pořádně obruš až na holej plech4
13:35:51
20.02.2010
MOLSO
-> Kapřík: aha taak *3no dnes sa pokúsim polepšiť 4
13:35:02
20.02.2010
Kapřík
-> MOLSO: já myslel pořádně obrousit svařované místo (ještě před vyvařením) 4
13:32:50
20.02.2010
MOLSO
-> Kapřík: to je fotene pred obrusenim samozrejme 1
13:30:30
20.02.2010
Kapřík
-> MOLSO: jo, mohl bys to pořádně obrousit4 1
13:29:37
20.02.2010
MOLSO
-> Kapřík: nejake namietky na sposob vyvarovania ? 40
13:26:09
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000:

1. máš pravdu, že záleží na povrchové úpravě, ale pokud použiju na vyvaření choulostivých míst na škodovce plech 0,8 a nebudu to každý rok přetírat, stříkat dutiny atd. za pár let to můžu vařit znovu. Proto proč nepoužít 1,5 plech, když je po ruce. Nevidím v tom žádný problém. Proč kupovat nový plech když má Molso po ruce tuto 1,5ku. Na takovéto kousky a detaily není co řešit a je úplně fuk co tam dává..



2. sám jsem na některé části auta dával 1,5tku plech (most), plechy pod držáky nápravy atd. Všechno z 1,5tky plechu. Ať to drží a vydrží. Takto to musí být navěky a už se to zcela jistě nevytrhá. Pracuje se s tím sice hůř, ale jde to. Když se chce, všechno jde..



3. správné vyvaření nemá nic společného s tuningem, ale na to jsem nenarážel. Odpovídal jsem ti na to, že plechy k o různé tlouštce k sobě nebudou ideálně sedět. Takže se můžou na spodku objevit určité nepatrné přechody. Které ovšem běžnému užívání auta nijak nevadí..





Bavíme se stále jen o použitém plechu. Ne o způsobu jakým to Molso vyvařuje :-)
upraveno 1x, naposled 20.02.2010 13:26:48
13:18:22
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík:

1. na hrubke plechu ked nehladime na tuhost konstrukcie ale na trvacnost nealezi..zalezi na hrubke a kvalite ochrannej vrstvy a na tom ako sa cloveko auto stara a ako sa to vyvari...



2. ked si robil karosarcinu niekedy vies ze s 1,5mm plechom sa neda pracovat...neda sa ohybat poriadne...



3.spravne vyvarenie nema nic spolocne s tuningom4 6



nepisem to sem preto ze niekoho chcem zhadzovat ale chcel som molsovi pomcôt...uz neraz som mu len chcel dobre lebo je to spravny chlapec ale je hrozne tvrdohlavy a neda si povedat....nechapem preco ludia na virte radsej odseru 3dni s pisanim a hadanim sa o jednej nezmyselnej blbosti ako by si pozistovali ked nieco chcu robit how know a zivot yb bol lahsi a aj nase auticka by vydrzali viac4
13:12:41
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000: a můžeš mi říct proč? To by mě tedy zajímalo. 1,5 plech mi nepřijde jako žádný extrém. Když uvážíme hmotnost, ničemu to nevadí. Předpokládám, že z auta Molso nehodlá dělat leštěnku na vyhrávání Tuning cupu ale snaží se aby bylo auto v co nejlepším stavu. A tady nevidím problém v použitém plechu... rozhodně lepší předimenzované, než poddimenzované
13:10:58
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: vôbec nie
13:10:31
20.02.2010
MOLSO
-> gabo000000: radsej sedliacky mysliet a vydrzi to dlhsie nez naopak 2
13:10:18
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000: ale pravdivé4
13:09:52
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> Kapřík: to je typicke sedliacke myslenie:)
13:09:10
20.02.2010
Kapřík
-> gabo000000: aspoň to nezhnije4
13:08:39
20.02.2010
MOLSO
a ako to asi ti ujovia v AZNP robili ked k tej podlahe varili 1.5 mm vystuhu pre bezpenostne pasy ? a tam to nevadi :-P
upraveno 2x, naposled 20.02.2010 14:02:44
13:07:11
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: takisto to ale privaras k podlahe ktora taku hrubku vôbec nema
13:06:03
20.02.2010
MOLSO
-> gabo000000: ja len tolko že to uchytujem aj k vystuhe bod B-stĺpikom ktora ma cca rovnakú hrúbku 4
12:55:42
20.02.2010
gabo000000 - zrušená registrace
Extreme Tyres