
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
-> MOLSO: vôbec to nemas dobre ocistene a pouzivas nevhodny plech

-> gabo000000: *3plech je 1.5mm a očistil som to teraz kusa viac 

-> MOLSO: aky plech pouzivas ze si toto envedel spravit z jedneho kusu? a uz som ti pisal ze si to obrus viac ale ta ty si asi najtvrdohlavejsi clovek akeho som kedy zazil:D
-> doly120: ale VEEELMI tažko 

-> MOLSO 19.02.10 21:01:29: To šlo udělat i z jednoho kusu:)
-> Vojťas: somarina kde?

Vojťas 17.02.10 20:54:27 napsal:
hele voe, vis vo tom ze tam mas diry ?
to si zabil prave
samozrejme myslim sezonu 2010
hele voe, vis vo tom ze tam mas diry ?








samozrejme myslim sezonu 2010

hele voe, vis vo tom ze tam mas diry ?





-> peti: no jo
ja už ten ľavy prah ani nemam
MOLSO 17.02.10 20:20:59 napsal:
→ Ba.jogi:
ak najdem toho čo to vyvaral tak mu obhádžem dom hovnami
ja to iste spravim tomu čo moju Shade varil a lakoval





→ Ba.jogi:
ak najdem toho čo to vyvaral tak mu obhádžem dom hovnami






-> MOLSO:
... taku trubku mat usebe .....




-> peti: hned ho jebni po palici nee ? 

-> MOLSO: ale co hovná, trubka a rovno ..................... 

-> Ba.jogi: ved som sa musel ist kusa ukludnit tak som to radsej uz potom nechal tak a isiel hore ... zajtra ked to rozdycham tak pokračujem.
ak najdem toho čo to vyvaral tak mu obhádžem dom hovnami

ak najdem toho čo to vyvaral tak mu obhádžem dom hovnami


-> Placko: jj presen to iste aj umna ako mas ty , co som pozeral tvoje foto na jednej strane to iba zacina ale na drueh strena uz sa robi celkom slusna dierka
-> MOLSO: no nastastie ze je ja to atkto az zle nemam ale zas by som dobre prefackal toho kto to pred molsom takto skurvil toto treba na to chladnu hlavu a bude to ok skoda ze pri pozinkovom plecu pri vareni hori ten zinok odporucl by som ti tam taky plech tatko ked prevaral svoju uz je to pred x rokmi tak nemal ten vnutorny plech pod prah tak tam dal pozinkovany trocha vzdy pri zvareni horelo ale dalo sa to






