
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
fotku cidla fotku cidla 

http://www.youtube.com/wa
tch?v=q69e4Ha-828
takto sa sprava kontrolka . je to nahravane v tme (vytačanie iba do 2500 otačok na rozhoručenom motore - susedia ma maju velmi radi
Dnes som sa vozil a zistil som nejaké novinky
- štart studeného motora - ručička ukazuje 1 - 3 bary a je velmi malá závislosť na otáčkach
- motor okolo 80 - 90°C - pri volnobehu padá velmi blízko k nule, a pri otáčkach okolo 2500 - 3000 ja na 4BARY pri razantnej jazde sa ručička drží na 4ke celý čas (aj pri radení)
- pri dlhšej razantnej jazde - ručička nepresiahne 3 bary, pomerne rýchlo padá a reaguje aj na radenie - vždy poklesne. Nad 3 mi nevyliezla ani raz.
Treba ale myslieť na to že to čidlo už má dačo za sebou a pri kontrolnom meraní zavislosti odporu od tlaku podla žigulovej knižky v skutočnosti ukazuje mierne menšie hodnoty ako v skutočnosti sú. Asi ani šály na kluke už nebudú "tie pravé orechové" ako sa mi to tu snažil TomT naznačiť
(ale maze
)
Som zvedavý aké to bude na novom motore
prípadne aj s novým čidlom

takto sa sprava kontrolka . je to nahravane v tme (vytačanie iba do 2500 otačok na rozhoručenom motore - susedia ma maju velmi radi

Dnes som sa vozil a zistil som nejaké novinky
- štart studeného motora - ručička ukazuje 1 - 3 bary a je velmi malá závislosť na otáčkach
- motor okolo 80 - 90°C - pri volnobehu padá velmi blízko k nule, a pri otáčkach okolo 2500 - 3000 ja na 4BARY pri razantnej jazde sa ručička drží na 4ke celý čas (aj pri radení)
- pri dlhšej razantnej jazde - ručička nepresiahne 3 bary, pomerne rýchlo padá a reaguje aj na radenie - vždy poklesne. Nad 3 mi nevyliezla ani raz.
Treba ale myslieť na to že to čidlo už má dačo za sebou a pri kontrolnom meraní zavislosti odporu od tlaku podla žigulovej knižky v skutočnosti ukazuje mierne menšie hodnoty ako v skutočnosti sú. Asi ani šály na kluke už nebudú "tie pravé orechové" ako sa mi to tu snažil TomT naznačiť


Som zvedavý aké to bude na novom motore



-> MOLSO: ok vecer mi napis na icq
-> suri: nwm nwm domov pridem potme .... mozno az zajtra doobeda 

-> MOLSO: vecer foto
-> suri: nahodou je to super
-> Quest: ano take zverstvo som kupil

-> Quest: ano take zverstvo som kupil

zdá se mi to a nebo máš na tý první fotce v zadu chrom. nárazník a ve předu plast?

-> MOLSO: ono za den sa vela zosmoklit neda vedel by som aj krajsie resenie
-> suri: NADMIERU 

-> MOLSO: aha tak dufam ze si spokojny . :)
-> suri: zavity ok dal som tam 2 podložky a olej to držalo
btw musel som ho dat na miesto povodneho čidla a čidlo dat medzi držiak motora a olejovy filter 


-> MOLSO: v poho , zavity ok? dufam ze spokojnost , cidlo voslo s jednou podlozkou? inak tie zavity bolo vhodne rprebehnut ale nemal som zavitnik ale sroby dnu chodili pekne
-> suri: jj funguje to krasne fotosom nestihollebo som riesiil predne svetla azacalo prsat
ale coskoro bude dokumentacia

-> MOLSO: prišlo to?
-> škodec: kto ti tu co smelinuje ?

-> Tomo: lenze to nikto nevie ze molso si to dava robit na zakazku a potom to len šmelinuje za drahsie

-> MOLSO: presne tak :)



-> Tomo: no a co z dacoho musim zit



-> MiroJ: pan MOLSO zacne podnikat a robit veci na zakasku




-> MiroJ: neplaac daco pozhaname 
