
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
-> Arnold: díky táto 

-> MOLSO: supr práca chlapče



dakujem chlapci dakujem
este pink rapid kapotu a bude to dokonalé

este pink rapid kapotu a bude to dokonalé

Dobrý budíky



-> MOLSO: luxus budiky, draxo sa ti odvdaci vykonom

paradne budiky........fakt mrte :D
tak to má být :) krásné chromovůčké 

-> Mr.Unknown: ale klučky nebudú ! 

konečne je to pravá užofka..keď už to má chrómové obrúče
lesk jako psí kulky




-> TTomas: já mam pásy na smyčku, trubka se utáhne do roviny s pásem a ta vzpěra tam pak už je jen do počtu, přijde mi to rozumnější než na B sloupku a pak to vzpírat trubičkou, aby se to neprotočilo...
-> m8rinek: To by se dalo urcite zmerit, ale neni problem si to posvaret. Pochopitelne to muze byt i vcelku. Mozna by stalo za uvahu to oprit vzadu o oba kotevni body - u dveri i na tunelu? Kam presne se chystas chytat pas?
-> TTomas: viz ten ruskej odkaz... konce normálně vařený + vzpěry vprostřed kotvený ke spodním úchytům pásů na tunelu...
Po neděli zkusim obšlápnout ohýbačku, tak by asi nebyl problém to ohnout víckrát a dodat jako polotovar, bo si nejsem jistej, zda bude erko a kilo ve slopcích stejně široký....
Po neděli zkusim obšlápnout ohýbačku, tak by asi nebyl problém to ohnout víckrát a dodat jako polotovar, bo si nejsem jistej, zda bude erko a kilo ve slopcích stejně široký....
-> havlik: pekne riesenie
-> m8rinek: Kdybys delal neco takoveho, tak to beru taky
Pripadne i jen vypalky. Trubku si ohnu.
www.cipherauto.com/index. php?main_page=...

www.cipherauto.com/index. php?main_page=...
-> MOLSO: já to mam myšlený do horních úchytů na C sloupku...
-> havlik: ja som myslel ten moj jokel
toto riešenie je tiež zaujímavé a ešte som ho nevidel ....

toto riešenie je tiež zaujímavé a ešte som ho nevidel ....

-> MOLSO: tak tohle se spíš používá takhle nějak image.hondatuningmagazine
.com/f/.../htup_0810_07_z+
2006_acura_tsx+harness_bar
.jpg
-> m8rinek: do plata sa to bojím dať, to by toho moc neudržalo, spodné kotevné úchyty odišli spolu s kusom plechu pri zástavbe 5q tunelu a toto by mohlo byť fajn riešenie 

-> afro100: -> MOLSO: Ach so, děkuji pánům za vysvětlení.