
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Draxo - komentáře:
-> Matulo: noo aj dneska tu bou taky otravny ... YE YE Umewelego ! 

-> MOLSO: lebo ta furt seci otravuju s kadejakymi kokotinami! 

-> Qwak: priprava NOVINIEK na seonu 2012 ... zatial jazdim v starej konfiguracii a ani tu debilnu volantovku nemam kedy vymenit
-> Qwak: Molso ma rád OS Windows a tak aj progress meter tomu prispôsobil, 0-30% sa napĺňa pol roka a 30-100% už prebehne za 2 týždne

příprava na sezonu a teprv 28%?... trošku nestíháš ne? 

minno 09.03.12 21:38:39 napsal:
→ tunerlada: keď už majú sviečky čo to za sebou, tak na
tých našich starých krámoch to tiež má taký zásadný vplyv na
spotrebu?no vliv to bude mít na každém motoru jednak na těch našich starých sou problémy tím že to není řízené elektronikou takže tam není žádná možnost že by si jednotka sama obohatila nebo ochudila směs popř. upravila napětí
→ tunerlada: keď už majú sviečky čo to za sebou, tak na
tých našich starých krámoch to tiež má taký zásadný vplyv na
spotrebu?no vliv to bude mít na každém motoru jednak na těch našich starých sou problémy tím že to není řízené elektronikou takže tam není žádná možnost že by si jednotka sama obohatila nebo ochudila směs popř. upravila napětí
-> peti: -> minno: tak tak chlapci! nech si kazdy hovori co chce, NGK su najlepsia volba! Len pozor na tie Made in France, vraj su horsie... Ja kupujem len origo Made in Japan... 

-> tunerlada: mal mal sak v Blansku som ho vyberal z auta a star LC 20 mal nachvilu žiži tuning 

-> minno: jj asi ide kavalita rapidne dole, najblizsiu vymenu pojdem aj ja do NGK
-> peti: hm, to je teda zaujímavé :-) ja som tiež používal brisky ale naposledy keď som ich mal, tak to bola asi ešte staršia výroba, lebo kúpené som ich už mal trochu dávnejšie a po 30 tis. km na nich to jazdilo stále normálne...Posledných 30 tis. km tam mám NGK a teraz ich vymením zas za NGK....
-> minno: brisky mam skusenot na liatine ze po 10 tis km idu rychlo do prdele, blbe staraty, cukanie , pokles vykonu, po vymene vsteko zase OK, inac na fabii sme mali prepdpisane menit svieky po 60 tis km, boli tam brisky este s výrobi, a pri 75 tis km doslova praskol izolator na jednej, dali sa tam NGK cky a pisaham ze tych 44Kw sa zdalo zrazu aspon na 100, moc pekne to islo
-> tunerlada: keď už majú sviečky čo to za sebou, tak na tých našich starých krámoch to tiež má taký zásadný vplyv na spotrebu?
-> minno: opotřebovává se elektroda vlivem napětí v sítí potom taky na to má vliv teplota v mot. prostoru a poměr směsy
ináč by ma zaujímalo, čo sa na sviečkach prevádzkou akože "kazí", resp. čo sa na nich opotrebováva a skracuje ich životnosť, či funkčnosť.
Napríklad bracho keď vymenil sviečky na svojom Punte asi po 90 tis. km (predtým ich zrejme prvý majiteľ nemenil nikdy), tak mu enormne zrástla spotreba benzínu (riadiaca jednotka už bola naučená na staré sviečky), RJ musel potom reštartnúť odpojením baterky aby sa jednotka prispôsobila novým sviečkam, až potom sa mu spotreba napravila.
Napríklad bracho keď vymenil sviečky na svojom Punte asi po 90 tis. km (predtým ich zrejme prvý majiteľ nemenil nikdy), tak mu enormne zrástla spotreba benzínu (riadiaca jednotka už bola naučená na staré sviečky), RJ musel potom reštartnúť odpojením baterky aby sa jednotka prispôsobila novým sviečkam, až potom sa mu spotreba napravila.
-> MOLSO: to né ale koukám..že aký to seznam :D přeci sublwolfer se znásilňovačem si nemal ne ? 

-> škodec: ale neboj nič pasovat budu
-> tunerlada: o upravach som zatial nic nenapisal

-> tunerlada: o upravach som zatial nic nenapisal

-> MOLSO: taký kotel nových úprav to se máme na co těšit :))
-> Matulo: presne 

-> škodec: sporhel ma horaky, ne??? 
