skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ: Škoda 120 GLS
Výroba: AZNP, závod Vrchlabí, 30.6.1981
Zakoupeno: Tuzex, Praha 6, 9.7.1981
Barva: červená-šípková
Najeto: 81 000 (něco přes)
Historie oprav:
2007
léto -částečné odstrojení interiéru
podzim -vytažení chladiče a demontáž předního náraznku
2008
únor -dokončení renovace chladiče
březen -počátek prací na bouraném LZ blatníku
duben -odstrojení
-demontáž přední nápravy
-sundáno pogumování předních podběhů
-vyleštění stěračů
květen -celý čumák vybroušen, odrezen, ošetřen a natřen
červen -očalounění volantu
-díly nápravy obroušen, ošetřeny a natřeny ZB
-čumák v tlumexu vč. podběhů
-náprava v laku
červenec -náprava po GO, složená a zpět na autě
-počátek prací na karoserii tmelení, nýtování, vyklepávání atd.
srpen -odvzdušňování brzd
-přední blatníky v tlumexu
září -počátek zpravování podlahy
říjen -nýtovánání PP-sloupků
-zpravená, ošetřená a tlumexem natřená podlaha
listopad -zazimovaná v garáži
2009
-rok ve znamení práce na kastli / taky málo času na robotu
-čumák komplet ošetřen a v základu
-dále ošetřeny a natřeny v zákledovce plechy: oba přední blatníky a přední čelo celý levý bok auta a část pravého kromě prahů a pz blatníku
-ošetření a nátěr nesmyslů jako držáky nárazníků, v motorovém prostoru držák motoru a tamtéž ošetření podvozku a natření tlumexem
-splašil jsem pneumatiky s poměrně zachovalým vzorkem a poměrně zachovalé chromové nárazníky
-koupě nerezové masky
2010
březen -tapecíry atd..
červen-červenec -robota na dveřích, koupě nerezové lišty na přední dekl a lízátka...
srpen -regenerace padáčku rezervy :)
září -prace na zadku auta a motorovém prostoru (výsledek v základu)
Prosinec -nákup plechařiny (zadní blatníky, vnější prahy a zadní čelo)
2011
zima-jaro nákup kastle na kufr a další maličkosti do interiéru
Léto -odřezání zadních blatníků, prahů a prahových výstuh
-koupě levého zadního podběhu, obou P kapes, prahových výstuh a ja nevim ještě čeho
to vše natřeno základem a uloženo
Září -obroušeno a základem nastříkáno: zadní čelo, zadní haupna a přední haupna
-tentýž proces na autě: vnitřní prahy a zadní podběhy
- demontáž motoru, převodovky se vším včetně kol, vybrakovaný tunel a odstraněna nádrž
Výroba: AZNP, závod Vrchlabí, 30.6.1981
Zakoupeno: Tuzex, Praha 6, 9.7.1981
Barva: červená-šípková
Najeto: 81 000 (něco přes)
Historie oprav:
2007
léto -částečné odstrojení interiéru
podzim -vytažení chladiče a demontáž předního náraznku
2008
únor -dokončení renovace chladiče
březen -počátek prací na bouraném LZ blatníku
duben -odstrojení
-demontáž přední nápravy
-sundáno pogumování předních podběhů
-vyleštění stěračů
květen -celý čumák vybroušen, odrezen, ošetřen a natřen
červen -očalounění volantu
-díly nápravy obroušen, ošetřeny a natřeny ZB
-čumák v tlumexu vč. podběhů
-náprava v laku
červenec -náprava po GO, složená a zpět na autě
-počátek prací na karoserii tmelení, nýtování, vyklepávání atd.
srpen -odvzdušňování brzd
-přední blatníky v tlumexu
září -počátek zpravování podlahy
říjen -nýtovánání PP-sloupků
-zpravená, ošetřená a tlumexem natřená podlaha
listopad -zazimovaná v garáži
2009
-rok ve znamení práce na kastli / taky málo času na robotu
-čumák komplet ošetřen a v základu
-dále ošetřeny a natřeny v zákledovce plechy: oba přední blatníky a přední čelo celý levý bok auta a část pravého kromě prahů a pz blatníku
-ošetření a nátěr nesmyslů jako držáky nárazníků, v motorovém prostoru držák motoru a tamtéž ošetření podvozku a natření tlumexem
-splašil jsem pneumatiky s poměrně zachovalým vzorkem a poměrně zachovalé chromové nárazníky
-koupě nerezové masky
2010
březen -tapecíry atd..
červen-červenec -robota na dveřích, koupě nerezové lišty na přední dekl a lízátka...
srpen -regenerace padáčku rezervy :)
září -prace na zadku auta a motorovém prostoru (výsledek v základu)
Prosinec -nákup plechařiny (zadní blatníky, vnější prahy a zadní čelo)
2011
zima-jaro nákup kastle na kufr a další maličkosti do interiéru
Léto -odřezání zadních blatníků, prahů a prahových výstuh
-koupě levého zadního podběhu, obou P kapes, prahových výstuh a ja nevim ještě čeho
to vše natřeno základem a uloženo
Září -obroušeno a základem nastříkáno: zadní čelo, zadní haupna a přední haupna
-tentýž proces na autě: vnitřní prahy a zadní podběhy
- demontáž motoru, převodovky se vším včetně kol, vybrakovaný tunel a odstraněna nádrž
Martin/ škoda 120gls - komentáře:
12:35:28
10.04.2012
10.04.2012
Star LC20
dobrý háro... závidím
02:20:33
27.01.2012
27.01.2012
MnAbRsTuIjN
-> Jarinko:
jj.. Je to psina :D
jj.. Je to psina :D
23:03:08
26.01.2012
26.01.2012
Jarinko
paráda...
22:46:44
26.01.2012
26.01.2012
Star LC20
fotka č.1
23:49:03
28.10.2011
28.10.2011
Star LC20
MnAbRsTuIjN 19.10.11 11:47:15 napsal:
→ Karlos (WIO46): ......koupím fávo nebo jinej křáp kterej mi nebude líto dodělat :D
zabils
→ Karlos (WIO46): ......koupím fávo nebo jinej křáp kterej mi nebude líto dodělat :D
zabils
11:47:15
19.10.2011
19.10.2011
MnAbRsTuIjN
-> Karlos (WIO46):
mno ja jsem zas toho názoru že to auto chci mít jak nový a až budu potřebovat opradu jezdit tak si koupím fávo nebo jinej křáp kterej mi nebude líto dodělat :P omlouvam se všem co mají rádi svého favorita jako ja svojí stodvacítku ale je to otázkou suběktivního vkusu :) ...takže vlastně zakládám muzeum o jednom autě :D
mno ja jsem zas toho názoru že to auto chci mít jak nový a až budu potřebovat opradu jezdit tak si koupím fávo nebo jinej křáp kterej mi nebude líto dodělat :P omlouvam se všem co mají rádi svého favorita jako ja svojí stodvacítku ale je to otázkou suběktivního vkusu :) ...takže vlastně zakládám muzeum o jednom autě :D
00:57:18
16.10.2011
16.10.2011
Karlos (WIO46)
-> MnAbRsTuIjN: Zas to budeš mít pořádně. Já se zas řídím tím, že auto má jezdit. Tj. dohnat co nejdřív do jezdivýho stavu a pak udržovat.
00:37:47
16.10.2011
16.10.2011
MnAbRsTuIjN
-> Karlos (WIO46):
za nějakej ten rok dva :D problém je, že na to nemám čas a ještě nemůžu dělat v zimě páč nemám vytápěnou garáž.. tak to halt trvá sto let :D jo a taky se s tím neuvěřitelně drbu... :D
za nějakej ten rok dva :D problém je, že na to nemám čas a ještě nemůžu dělat v zimě páč nemám vytápěnou garáž.. tak to halt trvá sto let :D jo a taky se s tím neuvěřitelně drbu... :D
00:35:32
16.10.2011
16.10.2011
MnAbRsTuIjN
-> fujara:
dík sem rad :)
dík sem rad :)
00:34:20
16.10.2011
16.10.2011
Karlos (WIO46)
A kdy už to budee?
Každopádně to sleduji a jeví se to zajímavě.
Každopádně to sleduji a jeví se to zajímavě.
08:59:47
13.10.2011
13.10.2011
fujara
Pekna praca...sledujem Ta!
16:55:11
06.10.2011
06.10.2011
Athlonek
Tady se něco kutí, to budu sledovat.
15:30:46
06.10.2011
06.10.2011
MnAbRsTuIjN
-> šípka 120 l:
Já si spíš věřím než že bych se vyznal :D :D
Já si spíš věřím než že bych se vyznal :D :D
15:21:52
06.10.2011
06.10.2011
šípka 120 l
Do takejto vyvárky sa pustí už len niekto kto sa vyzná ale dobre aspon auto neskončí na vrakáči..
02:57:14
02.10.2011
02.10.2011
Arnold
-> MnAbRsTuIjN: pekna prace jsem zvedav na vysledek
23:20:51
27.09.2011
27.09.2011
Star LC20
-> MnAbRsTuIjN: tak to je paráda, to bude moc pěkný už aby to bylo
23:17:51
27.09.2011
27.09.2011
MnAbRsTuIjN
-> Star LC20:
ano tuto koncepci jsem už před delší dobou zrušil
budu se ubírat cestou k originálnímu vzhledu tedy vzhled r.v. 1978 takže vlastně originál nebude
ano tuto koncepci jsem už před delší dobou zrušil
budu se ubírat cestou k originálnímu vzhledu tedy vzhled r.v. 1978 takže vlastně originál nebude
22:50:39
27.09.2011
27.09.2011
Star LC20
-> MnAbRsTuIjN: budeš se držet té vize, cos kdesi maloval ? já bych šel spíše cestou origo,případně decentní úpravy vzhledu
23:19:29
15.09.2011
15.09.2011
MnAbRsTuIjN
tak jsem zas začal prášit a barvit a smradit a řádit v garáži :D